|
Hoelaat is iedereen er nou dan?
Ik ben al rond 5 uur in Utrecht... dus bel maar een keer als er meer mensen zijn (0642308012).
Wie gaan er ook mee eten dan?????
Oh , en 1 vraagje:
als iemand nog langs de koffieshop komt, kan diegene dan PLEASE 2 voorgedraaiden halen voor me? Thanks!
Was vergeten in Den Haag te gaan, en in Didam zitten er geen ... in Utrecht ken ik er nul komma nul......... 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|