Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Gladius
voor mij maakt het niet veel uit, maar nu perry om 11 uur begint vind ik half5 afspreken ook een beetje vroeg. 2 uur op voorhand lijkt me idd ideaal cresto. Aan de organisatie om dit te overwegen mss =)

Ei welk uur moet ik tenlaatste in den haag zijn, voor addiction

edit: okay ik moet ten laatste tegen 22 uur in den haag zijn voor Addiction, maar wil graag nog wat eten ook. Als je trein van 18.15 (rechtstreeks) of 18.21 (1 overstap) neemt kom je rond 19.57 aan en heb je nog zon 2 uur voor wat rond te lummelen (jullie iets langer), wat wel moet volstaan denk ik om een stukie te eten. Die van 17.15 was misschien wat vroeg ja Nu goed ik pak die van 18.15 jullie bekijken het maar

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Feb-27-2004 at 19:19

Old Post Feb-27-2004 18:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Dacht dat we ook gezellig wat gingen drinken ergens vooraf... Maar goed, dat is aan jullie Kan wel in me eentuje ergens gaan zitten maar dat heeft ook geen zin

Die tijden van Eagle lijken me prima overigens

Old Post Feb-27-2004 19:37 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

lijkt me iets beter

ik zal er toch een uur eerder moeten zijn waarschijnlijk.
mijn trein vanuit Brugge komt aan in Antwerpen-Centraal om 18.21
dat is welgeteld 7 minuten vóór de trein voor Den Haag daar vertrekt, maar aangezien het risico op vertraging nogal groot is bij de Belgische spoorwegen..

om op te stappen in Berchem zou ik iets te laat zijn, maar de trein voor Den Haag staat een minuut of 10 stil in Centraal vooraleer hij naar Nederland vertrekt, dus dan zou ik hem alsnog in Centraal kunnen halen.
maar zoals ik al zei, met het risico op vertraging..

betekent dus dat ik al een uur op voorhand in het station van Antwerpen-Berchem zal staan. (17u17 om precies te zijn)

Old Post Feb-27-2004 20:13  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

jullie komen er ook wel een beetje laat mee af eh... hoeveel dagen geleden had ik dat gepost van 16u30? en nu pas (dag ervoor) reactie van dat jullie het vroeger willen! kheb hier al alles geregeld en ik ging normaal om half vijf in antwerpen zijn...

mah goed, voor alles is een oplossing!

nieuw afspraak:
om 17u30 in Antwerpen - Berchem (aan de Free Record Shop aan de ingang)

vertrek Antwerpen - Berchem: 18u16
aankomst Den Haag HS: 19u57

hopelijk is iedereen nu content... iemand nie content? pm me!

Old Post Feb-27-2004 21:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

don't look at me

om effe te muste het is 18.15

Old Post Feb-27-2004 21:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

kdenk ook dat sommigen vergeten zijn dat we in den haag zelf ook nog eens de tram moeten nemen richting asta... daar moeten we natuurlijk ei ook nog vinden. kdenk dat eer we fatsoenlijk ergens zitten en kunnen eten dat het dan al negen uur is... dan moet je ook nog bestellen en stuff... reken er dan maar niet op dat we om half elf in de asta zullen zijn!

tis wa ik erover denk mah 17u30 is het dan!

@ Eagle`:

quote:
Originally posted by Eagle`
edit: okay ik moet ten laatste tegen 22 uur in den haag zijn voor Addiction, maar wil graag nog wat eten ook. Als je trein van 18.15 (rechtstreeks) of 18.21 (1 overstap) neemt kom je rond 19.57 aan en heb je nog zon 2 uur voor wat rond te lummelen (jullie iets langer), wat wel moet volstaan denk ik om een stukie te eten. Die van 17.15 was misschien wat vroeg ja Nu goed ik pak die van 18.15 jullie bekijken het maar

gij neemt die om kwart na zes? en wij mogen het bekijken? je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat gij het wilt dat da een uurke is verschoven eh... heb ook rekening gehouden met de rest!

ok 17u30 dus...

Old Post Feb-27-2004 21:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life

Registered: Aug 2003

ok, 17.30u ... hebben we nog meer dan genoeg tijd !!
want perry begint pas om 23.00u

2night it's THE night

Old Post Feb-28-2004 06:54  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

quote:
Originally posted by Zehra
@ Eagle`:

gij neemt die om kwart na zes? en wij mogen het bekijken? je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat gij het wilt dat da een uurke is verschoven eh... heb ook rekening gehouden met de rest!

ok 17u30 dus...

eeeuh let op de smiley ofzow Ik heb nooit gevraagd om een uur later te vertrekken, wat een regelrechte onzin is dit nou weer

En ik geen rekening houden met de rest, wat de neuk lul je nou, ik hou wel rekening met jullie. Ik had oa. ingeschat dat we plus die trem tops tegen 20.30 ter plekke zoude zijn. (Vraag dat maar aan Ei, ik had het er met hem gister nog over.)

Hebbe we nog genoeg tijd om gezellig erges iets gaan ete, drinke (jullie hebbe trouwes nog een uur meer dan wij, want wij moeten om 22 vertrekken naar Addiction)

Dus stop asjeblief met van die ongefundeerde bull te verkondingen. k, thx

edit: hiernet van kwart voor 7 tot 8 gewerkt thuis, geinige manier om de dag mee te beginne hoor Zie

edit2: to pool, wat is het nieuwe uur dan dat we afspreken in centraal. Laat iets weten

Last edited by Eagle` on Feb-28-2004 at 08:03

Old Post Feb-28-2004 07:20  Belgium
Mister_Michel
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002

Aan iedereen die naar de Asta gaat vandaag: amuseer jullie!!

Ik hoop da de sneeuw ni voor problemen zal zorgen.

Mhuhahahahahaha !!!!

Old Post Feb-28-2004 09:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Mister_Michel Click here to Send Mister_Michel a Private Message Add Mister_Michel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Aan iedereen die vanavond gaat: proficiat!

Aan iedereen die vanavond niet gaat: ook proficiat!

Old Post Feb-28-2004 09:41 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

quote:
eeeuh let op de smiley ofzow Ik heb nooit gevraagd om een uur later te vertrekken, wat een regelrechte onzin is dit nou weer

nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...

quote:
En ik geen rekening houden met de rest, wat de neuk lul je nou, ik hou wel rekening met jullie. Ik had oa. ingeschat dat we plus die trem tops tegen 20.30 ter plekke zoude zijn. (Vraag dat maar aan Ei, ik had het er met hem gister nog over.)

kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens geïrriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!

quote:
Dus stop asjeblief met van die ongefundeerde bull te verkondingen. k, thx

ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!

and... ready to party all night long???

Old Post Feb-28-2004 10:13  Belgium
Eagle`
Progressive Psy Addict

quote:
Originally posted by Zehra
nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...

Ware paar die wouden later vertrekken onder meer cresto en tor, pool, ik schik me naar hen. Ik heb het mooi uitgezocht zodat jullie 2 uur en half hebben zoals pooley onder meer vermelde. Wat is dat dan voor een onzin dat ik alleen beslist heb om effe de trein van 18.15 te nemen Ik schik me naar jullie, maar ik wil ook nog effe de tijd hebben om samen gezellig te eten en niet te hoeve direct de oto in te springe omdat we vertrekke om 10, snappie. Tis niet omdat jullie nog een uur meer hebben dat wij dat hebben.

quote:

kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens geïrriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!

Ja ik interpreteer de smilys misschien ook niet altijd, daarvoor sorry. En qua taalgebruik, plas ik jou erges af soms,ik dacht het niet, zon wereldschokkende dingen heb ik nu toch ook niet gezegd. Anyway sorry

quote:
je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat GIJ het wilt dat da een uurke is verschoven eh...

quote:

ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!

"Lees er dan maar over",jezus wat voor een opmerking is dat nou weer, jij viel me in eerste instantie aan met de opmerking al zou ik dat uur persoonlijk verandert hebben omdat dat mij goed uitkomt. Moet je me toch is quoten waar ik wou later gaan hoor, ik was akkoord met de eerste afspraak. Later wouden Tor en Cresto wat later gaan, wat ik begrijp het was misschien wat vroeg. Dus heb ik effe uurrooster afgegaan zodat jullie mooi 2uur en half hebben en de addiction gangers 1 uur en half. Dus vind ik die uitspraak als dat ik een egoïst ben, wat in feite daar op neer kwam heel fout overkomen ja.

Nu goed zand er over

Old Post Feb-28-2004 10:42  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #4 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD'Anger - Keep My Skamner (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:15.

Forum Rules: