|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Feb-27-2004 21:34
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Feb-27-2004 21:41
|
|
|
 |
 |
emma
in the good life

Registered: Aug 2003
|
|
|
Feb-28-2004 06:54
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

|
|
|
Feb-28-2004 07:20
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eagle`
eeeuh let op de smiley ofzow Ik heb nooit gevraagd om een uur later te vertrekken, wat een regelrechte onzin is dit nou weer
|
nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...
En ik geen rekening houden met de rest, wat de neuk lul je nou, ik hou wel rekening met jullie. Ik had oa. ingeschat dat we plus die trem tops tegen 20.30 ter plekke zoude zijn. (Vraag dat maar aan Ei, ik had het er met hem gister nog over.)
|
kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens geïrriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!
Dus stop asjeblief met van die ongefundeerde bull te verkondingen. k, thx  |
ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!
and... ready to party all night long??? 
Feb-28-2004 10:13
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

|
|
|
| quote: | Originally posted by Zehra
nee, das waar. je hebt het nooit gevraagd maar je hebt wel gezegd dat JIJ de trein later gaat nemen en de rest het maar kan bekijken...
|
Ware paar die wouden later vertrekken onder meer cresto en tor, pool, ik schik me naar hen. Ik heb het mooi uitgezocht zodat jullie 2 uur en half hebben zoals pooley onder meer vermelde. Wat is dat dan voor een onzin dat ik alleen beslist heb om effe de trein van 18.15 te nemen Ik schik me naar jullie, maar ik wil ook nog effe de tijd hebben om samen gezellig te eten en niet te hoeve direct de oto in te springe omdat we vertrekke om 10, snappie. Tis niet omdat jullie nog een uur meer hebben dat wij dat hebben.
| quote: |
kheb nooit gezegd dat jij geen rekening houdt met de rest. lees te goei wat ik heb geschreven en let zelf ook wat op de smilies die ik heb gebruikt pls voor je met zo een taalgebruik afkomt... IK LUL NIKS OK! sorry maar ik let altijd wel op mijn taalgebruik hier om het een beetje deftig te houden. ben ook wel eens geïrriteerd soms, maar dat wil niet zeggen dat je moet afkomen met van die woorden!
|
Ja ik interpreteer de smilys misschien ook niet altijd, daarvoor sorry. En qua taalgebruik, plas ik jou erges af soms,ik dacht het niet, zon wereldschokkende dingen heb ik nu toch ook niet gezegd. Anyway sorry
| quote: | je denkt ook wel aan de groep gij en tis niet omdat GIJ het wilt dat da een uurke is verschoven eh...
|
| quote: |
ongefundeerd? niks te ongefundeerd! kheb mijn eigen redenen hoor, jongen. en als jij denkt dat dat bull**** is, dan is dat uw probleem. lees er dan maar over, zou ik zeggen!
|
"Lees er dan maar over",jezus wat voor een opmerking is dat nou weer, jij viel me in eerste instantie aan met de opmerking al zou ik dat uur persoonlijk verandert hebben omdat dat mij goed uitkomt. Moet je me toch is quoten waar ik wou later gaan hoor, ik was akkoord met de eerste afspraak. Later wouden Tor en Cresto wat later gaan, wat ik begrijp het was misschien wat vroeg. Dus heb ik effe uurrooster afgegaan zodat jullie mooi 2uur en half hebben en de addiction gangers 1 uur en half. Dus vind ik die uitspraak als dat ik een egoïst ben, wat in feite daar op neer kwam heel fout overkomen ja.
Nu goed zand er over 
|
Feb-28-2004 10:42
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 16:15.
Forum Rules: