|
Opzich gun ik het hem wel. Als je ziet hoe hij Ferrari aan de top heeft weten te krijgen vanaf eind 1995. Het had ook vrij lang geduurt voor hij wereldkampioen werd in de Farrari, pas in 2000, maar een dreamteam maak je ook niet meteen in'2 jaar ofzo.. Hoewel hij er in 1997 toch erg dicht bij was.
Het is nu aan de andere teams om het gat te dichten, want ik denk niet dat Ferrari nu zoiets heeft van, we kunnen nu wat rustiger aan doen want het gat is toch groot genoeg. Die gaan gewoon door met waar ze mee bezig zijn!!
Ik denk ook dat Schumacher vandaag een regenafstelling had, want normaal kan niemand hem verslaan op Spa. Hulde voor McLaren, wat hebben hun een goed werk afgeleverd, de laaste paar maanden!! Ik denk dat Montoya wel blij is dat hij volgend jaar niet meer in een Williams hoeft te rijden!! En wat jammer van Zonta, helemaal van achteren gestart, commentaar gekregen gisteren na zijn slechte kwalificatie en dan vandaag naar een 4de plaats toe rijden, die hij makkelijk vast had kunnen houden, totdat zijn motor plofte Jammer maar helaas, dat is autosport. Zelfde overrigens voor Pizzonia, een derde plaats inleveren door een kapotte versnellingsbak..
Deadmau5
Eric Prydz
|