|
| quote: | Originally posted by TOR
Emma ging er ook erg in op zie ik |
achja, was mijn laatste feestje voor de examens dus moest alles uit mijn lijf dansen (if you know what i mean)
kvonnet een supergezellig feestje!
dave lambert was een goeie warm up maar ik had ook niets anders verwacht, in 2002 deed hij ook de warm up voor tiesto en ik was toen ook verschoten hoe goed hij dat deed.
Maar zoals sommigen ook al zeiden: zijn set duurde net iets te lang en je had steeds het gevoel da ferry ging opkomen terwijl dit helemaal nog niet het geval was.
Ferry was superhappy, zo heb ik hem nog niet gezien. Allez, niet dat het een zuurpruim is he maar hij had deze keer echt onwaarschijnlijk veel interactie met zijn publiek. Zijn set vond ik ok maar niet echt vernieuwend ... hoor nog veel dezelfde platen dan in zijn set deze zomer in versuz. Maar da neemt niet weg dat ik hele tijd heb zitten dansen en me goed vermaakt heb!
dan effe gaan uitrusten en broodje kaas gaan eten in restaurantje van de versuz, hele vriendelijke bediening en een normale prijs. Ik weet niet wat voor een broodje dat was maar gaf me ineens weer enrgie da ik effe gaan 'hardstylen' ben op ydr (en dit terwijl ik normaal vind da ydr veel te hard draait) . Ik wist zelf niet wat me overkwam ma moest gewoon nog eens die laatste dingskes uit mijn lijf dansen denk ik!
feestje was voor mij (en mijn vriendin die erbij was) geslaagd.
foto'tjes van mij komen snel snel online (effe wachten op ftp account voor pf)
2 zehra : leuke pix en ben erg benieuwd naar je video'tjes
thx iedereen