סיכום:
הרשימה הזאת ברובה היא פשוט בדיחה !!!
בושה לראות כמה מהדברים שיש שם....
אני בטוח שכל אוהב טארנס\האוס\פרוגרסיב שהוא לוקח איזה דקה או שתיים להתאבל אחרי שהוא רואה דבר כזה
אבל אסור לשכוח את נקודות האור הדי נדירות
ושוב
בנאסי,אייטיבי,דארוד
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות
אני בהלם....פשוט גועל נפש מה שהולך שם...בני בנאסיי הזה??!? בושה למוזיקה...אנדי סי?..אפס...איך הוא הגיע כל כך למעלה...??
ליבי ליבי עם ארמין...מי יתן ושנה הבאה נתפנק במלך חדש..
כי כולם יודעים שזה מי שאמור להוביל אותנו עכשיו
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Oct-29-2004 17:58
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
פחחח,כמו שאמרתי
תיראו איזה דירוג
אפילו צורה אין לו
Oct-29-2004 23:37
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by fusi
- בעצם יש כמה דברים שכן מפליאים אותי
1) למה סקיילארק / ניק פנקיולי כל כך נמוכים בדירוג?
2) איפה אריק פריידז
!חומר כבד למחשבה
כי אתה היחיד שהצבעת בשבילהם!!
סתם...
מה הם אצלך גם יוצרי השנה וגם תקליטני השנה?
quote:
Originally posted by sabi10
ומה לעזעזל..האחים פלאש במקום 72 ודאראוד במקום 97..איך הם בכלל נכנסו למאה הגדולים...
פלאש משתינים על כולם... לא צחוק..
עם מה הם לא עולים לתקלט עם תופים רעשנים..הם משוגעים והכל בהרמוניות..
והכל חי!
___________________
Oct-29-2004 23:50
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Rising
כי אתה היחיד שהצבעת בשבילהם!!
סתם...
מה הם אצלך גם יוצרי השנה וגם תקליטני השנה?
פלאש משתינים על כולם... לא צחוק..
עם מה הם לא עולים לתקלט עם תופים רעשנים..הם משוגעים והכל בהרמוניות..
והכל חי!
בוא לא נסחף!
טוב כולם פה יודעים מה אני חושבת על הפלאשים,
יחד עם זאת כל הכבוד להם על המקום המכובד!
RESPECT!
חבל שיהל לא נכנס לדעתי הוא שם אותם
בכיס הקטן, אבל... על טעם ועל ריח
___________________
Oct-30-2004 09:58
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
הבעיה עם הטופ 100 זה שיש שם דיג'יים מעוד סגנונות ולא רק טראנס..
הטראנס מהווה משהו כמו 30%
אחת הסיבות לזה אני מניח היא שהטראנס לא השתקע מספיק בארה"ב שמשם רוב הבוחרים...
Originally posted by sabi10
הבעיה עם הטופ 100 זה שיש שם דיג'יים מעוד סגנונות ולא רק טראנס..
הטראנס מהווה משהו כמו 30%
אחת הסיבות לזה אני מניח היא שהטראנס לא השתקע מספיק בארה"ב שמשם רוב הבוחרים...
זה באמת נכון..
ארה"ב ממש השפיעו על הדירוג...
יש שם כמה דיג'ייז מארה"ב שכמעט אף אחד באירופה לא מכיר...והם דורגו ממש ממש גבוה
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Oct-30-2004 10:35
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
נכון
ובגלל זה אתם לדעתי ממהרים לקטול כאן מיני אמנים מארה"ב כמו כל האמני ההאוס למיניהם
כמו שאמרתי,אני לא מעריץ גדול של האוס
מצד שני,אני גם לא כל כך מבין בזה ולא שומע סטים של דיג'יים שמנגנים האוס כדי שאני אוכל לקטול אותם
כנל לגבי כל הדיג'יים של סגנונות ההארד והטכנו למיניהם
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Last edited by DJ Alex E. on Oct-30-2004 at 15:12
Oct-30-2004 12:39
Huge-A
Dj / Producer
Registered: Jul 2004
Location:
sabi10
קצת כבוד ליוצרים ישאלים לא יזיק..
וכם מגיע להם והנה עובדה חדה וברורה מאוד לכל מי שיש לו ראייה מזויינת שהם הגיעו בזכות קולות של אנשים שחשבו שהם יותר טובים מדארוד
בכל מקרה אני רוצה לצטט לכם משהו שראיתי...
"די.ג'יי טייסטו זכה לפופלריות בישראל הרבה לפני שהצליח לפרוץ את הדרך אל רחבות הריקודים באירופה וארה"ב, וגם עכשיו כשהוא סטאר בינלאומי שמנגן בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, הוא מקפיד לבקר אותנו פה ושם.
אבל זאת לא הנקודה הישראלית היחידה בסיפור של "רשימת די.ג'יי מגזין", שכן ה"פלאש בראד'רס", הלא הם שלושת האחים שמואל, ראובן ואילן פליישר, נותנים לגויים חזק בראש כל הדרך למקום ה-71."
Originally posted by Huge-A
sabi10
קצת כבוד ליוצרים ישאלים לא יזיק..
וכם מגיע להם והנה עובדה חדה וברורה מאוד לכל מי שיש לו ראייה מזויינת שהם הגיעו בזכות קולות של אנשים שחשבו שהם יותר טובים מדארוד
בכל מקרה אני רוצה לצטט לכם משהו שראיתי...
"די.ג'יי טייסטו זכה לפופלריות בישראל הרבה לפני שהצליח לפרוץ את הדרך אל רחבות הריקודים באירופה וארה"ב, וגם עכשיו כשהוא סטאר בינלאומי שמנגן בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, הוא מקפיד לבקר אותנו פה ושם.
אבל זאת לא הנקודה הישראלית היחידה בסיפור של "רשימת די.ג'יי מגזין", שכן ה"פלאש בראד'רס", הלא הם שלושת האחים שמואל, ראובן ואילן פליישר, נותנים לגויים חזק בראש כל הדרך למקום ה-71."
WORD !!
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Oct-30-2004 20:43
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Huge-A
sabi10
קצת כבוד ליוצרים ישאלים לא יזיק..
וכם מגיע להם והנה עובדה חדה וברורה מאוד לכל מי שיש לו ראייה מזויינת שהם הגיעו בזכות קולות של אנשים שחשבו שהם יותר טובים מדארוד
בכל מקרה אני רוצה לצטט לכם משהו שראיתי...
"די.ג'יי טייסטו זכה לפופלריות בישראל הרבה לפני שהצליח לפרוץ את הדרך אל רחבות הריקודים באירופה וארה"ב, וגם עכשיו כשהוא סטאר בינלאומי שמנגן בטקס הפתיחה של האולימפיאדה, הוא מקפיד לבקר אותנו פה ושם.
אבל זאת לא הנקודה הישראלית היחידה בסיפור של "רשימת די.ג'יי מגזין", שכן ה"פלאש בראד'רס", הלא הם שלושת האחים שמואל, ראובן ואילן פליישר, נותנים לגויים חזק בראש כל הדרך למקום ה-71."
תסתכל לי עמוק עמוק בלבן של העין ותגיד לי שהם לא נכנסו למצעד בעיקר בעיקר בגלל סיבה שהיא כלל לא הסטים שלהם
אלא להיט הקיץ הענק שלהם שהצליח בכל אירופה וגם באמריקה אם אינני טועה
flash brothers - amen
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Oct-31-2004 16:32
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
תסתכל לי עמוק עמוק בלבן של העין ותגיד לי שהם לא נכנסו למצעד בעיקר בעיקר בגלל סיבה שהיא כלל לא הסטים שלהם
אלא להיט הקיץ הענק שלהם שהצליח בכל אירופה וגם באמריקה אם אינני טועה
flash brothers - amen
כל מילה זהב !
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years