Ruggigt söt bild imho...
Dock klippt mig idag så har mkt kortare hår nu
Feb-10-2005 20:44
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by Kvicket
Ruggigt söt bild imho...
Dock klippt mig idag så har mkt kortare hår nu
måste säga att det var längesen jag såg så mycket kärlek mellan två män ...
Feb-10-2005 20:49
Kvicket
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
måste säga att det var längesen jag såg så mycket kärlek mellan två män ...
Det handlar inte så mkt om kärlek, mer rå lusta
Feb-10-2005 21:13
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Kvicket
Det handlar inte så mkt om kärlek, mer rå lusta
Som om inte det är värre
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?
Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf.
Feb-10-2005 22:29
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Som om inte det är värre
Aja, första TA-meetup...förslag någon?
Vi som åker TC buss knäpper väl ett kort direkt efter ankomst (som vanligt) utanför jaarbuers.
Steve, fesk och kvicksilver; när beräknar ni vara i Utrecht?
Jag och tobo99 sitter på TC buss_2 iaf.
Vet inte när riktigt jag är i Utrecht, beror på om jag ska på förfest innan hos några jag känner som bor på Ibis hotell i Utrecht... Annars drar jag nog så jag är i Utrecht vid 20:00 eller nåt... eller jag vette fan...
Som vanligt när jag dansar så står jag alltid längt fram i mitten, nu när jag har presspass så lär jag inte va lite mycket på dansgolvet på dom ställena.
Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ] dock, finns den måntro på äftäpän?
Feb-11-2005 08:49
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by Dioxys
Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ] dock, finns den måntro på äftäpän?
är den igång kan jag lägga upp det senaste där
Edit:
det var den å jag har lagt upp det där nu .. Special Armin bleh bleh.mp3 heter det... ligger i min upload
Last edited by jofawe on Feb-11-2005 at 09:12
Feb-11-2005 09:04
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Dioxys
Nu kan man verkligen inte sitta still alltså : ) försöker hitta så mkt sets från varje dj på festen jag kan hitta, saknar senaste asot[ejsått ] dock, finns den måntro på äftäpän?