Ik lees zonet op de website dat volgende week woensdag de line-up in de ID&T Pack zal staan.
Mar-03-2005 12:02
_ Andy _
Frankie Fan
Registered: Oct 2002
Location: Toulouse - FRANCE
- David Guetta
- Dj Jean
- Frank Delay aka 2Be3
- Antiloop
- Laurent Wolf
- Benny Benassi
...
======>
___________________
Mar-03-2005 12:25
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Location: Desselgem, Belgium
quote:
Originally posted by Bunz
Ik lees zonet op de website dat volgende week woensdag de line-up in de ID&T Pack zal staan.
Eindelijk, maar nu mogen we blijkbaar nog gaan puzzelen ook ofzo voor we hem effectief te zien krijgen
___________________
Songs I'm dying for:
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-03-2005 13:29
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Location:
quote:
We worden er dagelijks voor gebeld, kregen honderden mailtjes, op forums braken er hevige discussies over uit, maar wij hebben hem al die tijd kunnen stilhouden…
haha, kvraag me af of dat werkelijk hun bedoeling was
Mar-03-2005 17:52
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
^ ROFL
Ze beginnen bij ID&T Belgium hoe langer hoe meer op een stelleke amateurs te lijken...
Registered: Nov 2004
Location: Turnhout - Leuven, Belgium
Ik ga toch eens proberen te woensdag om de eerste te zijn die de line-up doorstuurt naar id-t.be, ik moet er toch om 6u uit.
dan heb ik direct een duo-ticket
Mar-04-2005 08:05
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Location:
quote:
Originally posted by Bomar
Ik ga toch eens proberen te woensdag om de eerste te zijn die de line-up doorstuurt naar id-t.be, ik moet er toch om 6u uit.
dan heb ik direct een duo-ticket