Originally posted by GrooveCollect.
hebbie Onno gesproken, Bram ?
dat gerucht over dat volgende Deep feestje is geen gerucht hoor.
is door de big boss van Deep zelf op me board los gelaten.
hehe jij zou de primeur toch tijdens onze radioshow vertellen
Maar goed zeker dat ik er heen ga ja
Feb-14-2005 10:32
mahwang
Senior tranceaddict
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by joesterizor
weer TE vet
jij bent toch een poosje behoorlijk into de turkse underground prog geweest? a la Yunus Guvenen? zoja heb jij (of iemand anders) nog wat tips want ik ben daar echt helemaal weg van momenteel.
Feb-14-2005 13:46
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Zojuist 'Renaissance The Master Series: Hernán Cattáneo Volume 2' gechecked en dit is zonder twijfel een van de beste mix cd's die ik de afgelopen tijd heb gehoord. Misschien wel de beste sinds Balance 005 van Holden. (Involver niet meegerekent)
Cd1 is zwaar housey en funky waar cd2 meer een knal cd is met meer sounds voor de dansvloer....Check it out!
Feb-14-2005 15:27
sndh
'dispels & contradicts'
34BPM is een goeie show op proton, wat betreft turkse underground. Muzo B vind ik een zeer goeie Dj, evenals Yunus die gelukkig weer uit het leger is....
Feb-14-2005 15:35
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by tango
Zojuist 'Renaissance The Master Series: Hernán Cattáneo Volume 2' gechecked en dit is zonder twijfel een van de beste mix cd's die ik de afgelopen tijd heb gehoord. Misschien wel de beste sinds Balance 005 van Holden. (Involver niet meegerekent)
Cd1 is zwaar housey en funky waar cd2 meer een knal cd is met meer sounds voor de dansvloer....Check it out!
maak me gek ben errug benieuwd!!!
Vooral cd 1.
Feb-14-2005 15:43
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Al bekend waar in NL of bekende internetshop je Cattaneo 2 en Lisle Bedrock CD kan kopen ?
Feb-14-2005 15:54
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by emre
Al bekend waar in NL of bekende internetshop je Cattaneo 2 en Lisle Bedrock CD kan kopen ?
volgens bol.com is de cd van hernan pas leverbaar op 2 maart...
Feb-14-2005 15:58
djdavid
Supreme tranceaddict
quote:
De releasedate was alleen in the UK vastgesteld op 14 februari voor cattaneo. De rest van de wereld volgt op 22 februari.
Maar hij is in ieder geval HIER te bestellen en HIER zijn tevens enige samples te horen van de tunes
Feb-14-2005 16:53
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
hebbie Onno gesproken, Bram ?
Onno, wie is dat?
Rustig maar, mijn mond zit op slot.
En naar die cd van Cattaneo ben ik wel benieuwd. Maar wil eerst de mp3versie horen, alvorens ik hem koop.
Feb-14-2005 17:51
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by tango
ben benieuwd man! VET!
Feb-14-2005 18:22
Wilkman
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
jij bent toch een poosje behoorlijk into de turkse underground prog geweest? a la Yunus Guvenen? zoja heb jij (of iemand anders) nog wat tips want ik ben daar echt helemaal weg van momenteel.
Ik kan je zeker de volgende turkse prog producers/djs aanraden. Tussen () wat recente produkties. Ben zelf ook groot fan inmiddels.
Murat Uncuoglu (Forever More - Alican&Soner Rmx)
Muzo&Barish Turker (Adequate Medication/Closed Spaces Pt II)
Alican&Soner (Plangent)
Emrecan Cakir (Mesa/Starfall)
en Subsky niet te vergeten! (Alien on Earth) al vind ik dat wat funkier en minder 'diep' dan het voorgaande