|
אני שיחקתי בפנתר הורוד, אני לא זוכר אבל
זה היה בעברית, וסיימתי את המשחק
אני זוכר היה קטע של שעה שהיה מסך כזה שאתה צריך למצוא איפה ללחוץ, וזה היה כזה כמו אגם או ביצה מולך, עם בית, אני לא ממש זוכר
בסוף היית צריך ללחוץ איפשהו למטה
לקח לי שנים
בכל מקרה, סיימתי את זה וזה היה אחד הקווסטים השולטים
אני חושב שזה היה הראשון, אם היו כמה
___________________
Never again.
|