Originally posted by jp
De echte fans hebben al lang een kaartje
Al ruim twee maanden
Mar-01-2005 18:01
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Heb vandaag nog gewoon 8 kaarten gehaald, bij de FRS. Ik vroeg aan die gast, of hij nog kaarten had voor Armin Only. Hij noemde daarna al meteen de Ocean Diva op enzo.. Dus ik had geen probleem met het knullige personeel bij de FRS
Kreeg later wel een smsje, van een maat van mij dat ze uit verkocht waren, maar zoals ik hier boven al zag, was dat gisteren al. Dus neem ik aan dat dat aan het personeel van de FRS heeft gelegen, mja.. ik heb iig kaarten
Verder gaan wij met de auto, maar waar kun je ergens in de buurt je auto goed parkeren, want we gaan met papa's auto en die heeft liever dat we hem ergens in een parkeergarage zetten ofzo
Mar-01-2005 18:40
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Ik had dat ook bij de FRS, en de sigarenboer kon ze niet draaien en de tweede FRS wist het wel omdat hen de ticketbox-code (158 volgens mij) gaf.
Wazige sjit.
Mar-01-2005 18:59
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Verder gaan wij met de auto, maar waar kun je ergens in de buurt je auto goed parkeren, want we gaan met papa's auto en die heeft liever dat we hem ergens in een parkeergarage zetten ofzo
Parkeergarage Markenhoven (bij IJtunnel/politie/brandweer) is een optie a 2,50 per uur. Is een paar honderd meter lopen.
Er is een (tijdelijke) parkeerplaats voor de Ocean Diva (PTA) voor 5,-
Mar-01-2005 19:12
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
waar is het eigenlijk, weer vlakbij Sloterdijk?
En ik heb nog 1 kaart: kosten 150 euro