Promotie loopt ni slecht precies evenant iemand op de VDAB die ik toevallig aansprak over zijn muziekvoorkeur blijkbaar naar ons feestje de 2de april komt, dacht eerst dat hij mij voor de zot hield, maar blijkbaar heeft hij het via maten van hem gehoord
Mar-10-2005 20:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Pumaz
Welke promotie?
Niks houdt u tegen om zelf wat affiches of flyers af te printen en te verspreiden hé...
@ Rafic: das wel sjiek, ik ben blij dat de mond-aan-mond reclame precies toch ook macheert
kzie juist dat het den 2de april ook star warz is in gent
Mar-11-2005 18:09
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Mar-11-2005 18:59
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Drum 'n Bass party-concept, zelfde organisatie als Kozzmozzals ik me niet vergis...
Maar ik denk niet dat we daar al te veel hinger van gaan ondervinden
Originally posted by Kaidreas
kzie juist dat het den 2de april ook star warz is in gent
en in Mechelen ging het Carpe Noctem zijn, maar dat is afgelast, er zijn wel meer feestjes, zeker in Gent, int weekend, dus daar zou ik mij idd ni teveel van aantrekken.
Mar-12-2005 08:57
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^ik trek me daar niks van aan ze... twas gewoon algemene informatie
Mar-12-2005 18:33
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
seg euh ... iemand enig idee hoe het met de site zit?
kzou zegge anders ff snel iet in html in elkaar knutsele ofzo, iet gewoons ... met ewa basisinfo ... de dj's , hoe de locatie te bereiken enzu ...
want er zijn toch al ewa mense die mij ebben gevraagd waar de site blijft enzu
Mar-16-2005 20:21
Xilver
Driven by passion
Ja I know, ben er volop aan bezig. Vandaag schijt gehad met een corrupte Flash-file, waardoor'k wel een hele hoop werk kwijt ben. Ik heb een backup, maar da is al 'n paar dagen oud. Nog efkes geduld, deze week online.