Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by pooley
detaaaailsss !!!

We waren van plan die avond naar de Goody's te gaan, de Griekse McDonalds met vooral pita, gyros, salades, .... We vonden er niet direct 1 en toen kwamen we op een plein vol kraampjes en terrasjes, in Monasteraki, het centrum van Athene. Op dat plein was een entertainer een show aan het opvoeren en vlak daarlangs lag een McDonalds met een mooi terras op de 1ste verdieping van waar je een mooi overzicht had over de show en het ganse plein. Door onze grote honger ondertussen zijn we daar toen gaan eten. Jennifer/TatanaGirl had een pita broodje met kip en ik hetzelfde, maar dan met 2 hamburgerschijven. Die hamburgerschijven moeten me toen ziek gemaakt hebben, want Jennifer had de rest van de dag net hetzelfde gegeten. Toen we boven op het terras van de McDonalds zaten zag ik plots dat een jonge kerel achter ons was komen zitten (zonder iets te eten) en langszaam Jennifer's rugzak (met onze camera) die langs haar stond naar zich toe aan het trekken was. Gelukkig was hij het nog maar net aan't proberen en had hij nog niks uit de tas kunnen pakken. Hij ontkende natuurlijk alles en zei dat wij gek waren. Hij maakte zich daarna ook vlug uit de voeten (er loopt veel politie rond op Monasteraki).

Dat was de eerste en enige "slechte" Griek die we zijn tegengekomen, voor de rest waren ze allemaal ongelooflijk vriendelijk. Het gebeurde vaak dat we op de kaart iets niet vonden en dat Griekse voorbijgangers spontaan de weg uitlegden, zonder dat we iets vroegen. Soms maakten ze zelfs telefoontjes naar anderen om de weg voor ons te vragen.

Old Post Aug-09-2005 13:07 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

^how man die grieken zijn precies wel behulpzaam, zijn ze ook wat vriendelijk??

Old Post Aug-09-2005 13:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Kaidreas
^how man die grieken zijn precies wel behulpzaam, zijn ze ook wat vriendelijk??

Yep, de grote meerderheid wel. We zagen af en toe ook wel wat temperamentvolle Griekse vrouwen of opgejaagde autobestuurders die zich ongelooflijk druk in iets maakten.

De obers van de verschillende restaurantjes in de drukke steegjes staan daar altijd op de straat klanten te lokken. Als je dan toezegt heb je onmiddelijk een tafel en ben je binnen de 5 minuten aan het eten. Het eten (wat trouwens wel heel lekker is) wordt raprap op tafel gezet. Veel service krijg je niet, omdat die obers druk bezig zijn met nieuwe klanten ronselen. Iets bijbestellen is heel moeilijk.

Die gejaagdheid van de obers zou doen denken dat alle Grieken zo zijn, maar dat is helemaal niet zo. Alles gaat er rustig op het gemak, ze leven een heel gematigd ritme. Sommige mensen doen daar een uur of 3,4 over een koffie. Daarmee waarschijnlijk dat de koude koffie (frappé) zo populair is daar. In de namiddag doen de meesten een siesta en het avondeten komt pas goed op gang rond 10u 's avonds en duurt tot in de vroege uurtjes. "The Greek never sleep" zei onze hotelbaas

Old Post Aug-09-2005 14:30 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Voila, daarstraks thuis aangekomen van mijn reis naar scandinavie; was gewoon zalig!!!! Ik kom nu net op tijd terug voor Tomorrowland , dus ik ging met veel zin terug naar huis; hopelijk is het weer dan ook zo goed zoals in Noorwegen

Old Post Aug-10-2005 21:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

Over 23 minuten landen wij op Eivissa!

Ah shit, week te vroeg

Nog een weekje volhouden

Old Post Aug-11-2005 05:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Jakhira
Ondertussen wordt het oktober

En nu dan weer nieuwjaar

Women suck at making up their minds

Old Post Aug-11-2005 10:31  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Vannacht vertrek ik voor 8 dagen naar Polen

www.kolobrzeg.pl

We nemen daar deel aan het Interfolk festival, en eerst gaan we met de groep 2 dagen sightseeing doen in Berlijn. Daarna Polen, en 1 ding staat al vast: Beach party!!

Old Post Aug-12-2005 20:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

ik ben drie jaar geleden ook naar Polen geweest; mooi land, en de armoede valt echt goe mee. Ze staan mss wel wa achter op alles, maar da maakt het juist zo leuk om ernaar toe te gaan. Gdansk en Krakau zijn de moeite waard, Warschau heb ik nie gezien. In het zuiden onder Krakau hebben we ook prachtige natuurreservaten bezocht; en naar het schijnt komen daar ook nog beren voor, maar die heb ik toen nie gezien . Wat me ook nog bijblijft zijn de supergevaarlijke wegen daar , ge hebt daar nog van die 3 rijstroken, de middenste om voorbij te steken; en die polen zijn nie zo voorzichtig

Old Post Aug-12-2005 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Bomar Click here to Send Bomar a Private Message Add Bomar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Den buschauffeur ga afzien dan precies

Old Post Aug-12-2005 22:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jerro
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

Mont Ventoux was fameeeeuuuus afzien
ma damn, was ongelofelijk
volgend jaar opnieuw

Old Post Aug-17-2005 19:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Jerro Click here to Send Jerro a Private Message Add Jerro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

hehe nice one. foto's?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-17-2005 20:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jerro
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

ik heb ter een paar van de opwarming en het afstelle.. de rest is nog met een nietdigitaalfototoestel gemaakt.. aangezien men pa daar nog nie mee kan werke
ik zal ter morge al een paar opzette.. ook die van in san siro

Old Post Aug-17-2005 20:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Jerro Click here to Send Jerro a Private Message Add Jerro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > reisplannen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help me to identify this track [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJFK - "Whiplash" (Bad Habit Boys Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:46.

Forum Rules: