Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Lekkere cds wat mij betreft, passen misschien niet helemaal in het ISOS concept zoals al vaker aangegeven maarja...

Old Post Apr-28-2005 16:05 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
quote:
article number artist title items ordered order status
17140 Dubbel CD DJ Tiësto In Search of Sunrise - Volume 4 1 verzonden

Old Post Apr-28-2005 16:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

tot nu toe kan cd2 me niet echt boeien, cd1 daarentegen wel, zitten relaxte nummers tussen

Old Post Apr-28-2005 16:27 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

1e half uur cd 1 is gewoonweg geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil.....ISOS-waardig als je het mij vraagt.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-28-2005 16:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Op cd 2 zitten een aantal progplaten op +8% pitch volgens mij beetje zonde...

en sommige overgangen zijn nou ook niet echt om over te spreken...

Old Post Apr-28-2005 16:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by magrec
Op cd 2 zitten een aantal progplaten op +8% pitch volgens mij beetje zonde...

en sommige overgangen zijn nou ook niet echt om over te spreken...

cds zijn wel beter gemixed dan de vorige delen, maa rnog steeds niet goed vind ik, en idd die opbouw:S, beginnen met palma salome, die al op 140bpm zit.

Old Post Apr-28-2005 17:02 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

currently downloading cd2..

volgende week zal de officiele versie wel in de bus liggen, maar ja, why wait?

Old Post Apr-28-2005 17:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Kan iemand mij misschien vertellen wat de 'doelstelling' van deze cd is? De titel 'In Search Of Sunrise': gaat dat over lekker doortrancen tot de zon weer op komt? Of juist het zomeravond gevoel?

Als ik de cover van deze cd bekijk zie ik namelijk een zwoele zonsondergang, schitterende rood/paarse gloed. Daarnaast heb ik me de laatste weken lekker gemaakt met ISOS3, een heel lekker (vrij rustig) album, die bij mij het relaxte zomeravond gevoel naar boven haalt.

Maar na het luisteren van ISOS4 krijg ik een heel ander gevoel. Ik heb het idee dat we met onze vriendengroep ergens aan de Spaanse Costa zijn. Waar we, met een fles bier in de hand, springend en opgetogen door ons appartement heen gaan, op zoek naar kleren die nog wel een avondje meekunnen. Scheren en haren kammen terwijl je meegalmt met een tof trance plaatje.

Ik had van tevoren het idee van ISOS4 dat het een mooie, rustige trance plaat zou worden die je opzet als je met wat vrienden en vriendinnen op een zwoele zomeravond lekker aan het strand zit te ouwehoeren. Helaas is het dat dus niet geworden. Deze CD had net zo goed Magik 8 (Lite) genoemd kunnen worden.

Neemt niet weg dat het wel een lekkere cd is, die iedereen zeker in de pocket moet hebben voor de lange reis naar Zuid-Europa (echte diehards gaan met de auto/bus) en ook op de vakantie bestemming zal 'ie zeker van pas komen!

(ow ja, zonde dat er geknipt is in Grayarea Ft. Erik Shepard - Gravity!)

Ik heb de CD´s nog niet gehoord, maar dit is precies waar ik bang voor was....

Old Post Apr-28-2005 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vatoloco77
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

Ik heb de cd ook vandaag "gekregen"; Ik vind cd2 op dit moment beter dan cd1. Jammer van al die reeds bekende nummers; zoals Do what you want, Arcadia, force of Gravity, Gravity en Twelve. Ik had liever een enkel cd met de beste nog niet gedraaide nummers gehad. Maaja, voorals nog klinken de cd's goed. Ik weet alleen niet of deze release kan tippen aan ISOS 1-3....

Old Post Apr-28-2005 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for vatoloco77 Click here to Send vatoloco77 a Private Message Add vatoloco77 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by vatoloco77
Ik heb de cd ook vandaag "gekregen"; Ik vind cd2 op dit moment beter dan cd1. Jammer van al die reeds bekende nummers; zoals Do what you want, Arcadia, force of Gravity, Gravity en Twelve. Ik had liever een enkel cd met de beste nog niet gedraaide nummers gehad. Maaja, voorals nog klinken de cd's goed. Ik weet alleen niet of deze release kan tippen aan ISOS 1-3....

niets kan typen aan isos 2. Dat zal nooit meer gebeuren, trance was ook echt op zen best toen en isos 2 is als mix gewoon subliem IMO.

van isos 4 enkel nog maar cd1 gehoord maar op de crappy andy moor remix van my world na, vind ik hem zeer lekker

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-28-2005 23:30  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!

Registered: Apr 2001

Woot, ik krijg vandaag mijn cd binnen, net een mailtje gehad van Bol

Old Post Apr-29-2005 06:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for drpeer_holland Click here to Send drpeer_holland a Private Message Add drpeer_holland to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Kan iemand mij misschien vertellen wat de 'doelstelling' van deze cd is? De titel 'In Search Of Sunrise': gaat dat over lekker doortrancen tot de zon weer op komt? Of juist het zomeravond gevoel?

....

Ik had van tevoren het idee van ISOS4 dat het een mooie, rustige trance plaat zou worden die je opzet als je met wat vrienden en vriendinnen op een zwoele zomeravond lekker aan het strand zit te ouwehoeren. Helaas is het dat dus niet geworden. Deze CD had net zo goed Magik 8 (Lite) genoemd kunnen worden.

ISOS 1 is ook helemaal niet zo rustig. In vind ISOS 4 best goed gelukt en goed binnen het ISOS concept passen. Je herkent ook duidelijk Tiesto's platenkeuze. Veel warme progressive trance en melodieuze dream trance, waar hij altijd een zwak voor heeft.

quote:
Originally posted by Phortastic
van isos 4 enkel nog maar cd1 gehoord maar op de crappy andy moor remix van my world na, vind ik hem zeer lekker

Idd, die remix is helemaal niet bijzonder, een van de minste werken van Andy Moor. Voor de rest ligt de cd erg goed in het gehoor. Op Blank & Jones Ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Remix) na dan. Die sla ik bij ASOT2005 ook altijd over, maar gelukkig is het hier de laatste track

CD2 vind ik wat minder, veel net niet platen.

Old Post Apr-29-2005 09:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiësto - In Search Of Sunrise 4 (Latin America)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPls help identify a trance classic 1998-2000 based on this sample [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackE Razor - Mantra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:35.

Forum Rules: