Heb net Sasha's Essential Mix gechecked en Sasha kan mij nog steeds niet boeien. Wel goed gemixed, maar op een paar tunes na vind ik het veel te saai. Geef mij maar een set van Gabriel & Dresden Ik was al een grote fan van hun producties/remixen, maar ik begin ook een steeds grotere fan van hun sets te worden.
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen...
For Sale is inderdaad echt een knalplaat. "Er zit zo'n enorme drive in deze tune
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik vind die hele Perry set geen drol aan. Hij keldert steeds verder naar beneden wat mij betreft, hoewel ik hem niet gehoord heb op de OceanDiva waar hij heerlijk gedraaid schijnt te hebben. Anywayz hij draait nu nietszeggende nummers, de "net-niet-tunes", erg jammer want hij draaide voorheen zeer sterk...
Ik vind die set ik ook niet bijzonder, alleen Alex Stealthy - Able To Forget springt er bovenuit. Gravity en Myst (Remix) vind ik ook goede tunes, maar ook niet meer dan dat.
Jun-15-2005 12:38
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by moogwai
Heb net Sasha's Essential Mix gechecked en Sasha kan mij nog steeds niet boeien. Wel goed gemixed, maar op een paar tunes na vind ik het veel te saai.
Smaken verschillen!
Maar je hebt nog een hoop te leren lees ik, op gebied van muziek
___________________
Jun-15-2005 14:24
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen...
Heb ik gezegd dat ik die plaat slecht vindt? Nee, verder een prima plaatje maar gewoon geen hype waard wat mij betreft. Ik
vind hun remix voor Say Hello en Mode Hookers - Instrumental gewoon sterker, that's all
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Jun-15-2005 22:17
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
Fundacion NYC
Echt waar, na die voor mij enorm tegenvallende EM is dit echt een sublieme opvolger van Involver, wat een enorm genot om hier naar te luisteren
En tsja waar die Gabriel and Dresden nou mee bezig zijn... Zouden die gasten weleens een off day hebben gehad in hun carriere?
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Jun-15-2005 22:19
Roger
blaat
Registered: May 2004
Location: 's-hertogenbosch, Netherlands
quote:
Originally posted by Partyhardy!
En Infusion - Better World (Infusion Mix) uit die Moguai set, wat een plaat zeg! die hele set is trouwens erg lekker
Infusion - Better world (Wink Interpretation) moet je dan ook eens luisteren, die vind ik persoonlijk beter
Jun-15-2005 23:00
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by @win
En tsja waar die Gabriel and Dresden nou mee bezig zijn... Zouden die gasten weleens een off day hebben gehad in hun carriere?
Without You Near behoort tot een van die off dagen
Plaatje ben ik echt al helemaal zat... 1e keer wel oke... 2e keer wel leuk... 3e keer mwoah... 4e keer oke liever niet meer horen... 5e keer kots
Zon plaatje is dat... die word straks ook weer net zo hard uitgekotst door die hype
Zocalo is ook zoiets... plaatje is niks speciaals... G&D & Armin stickertje erop en hypen maar...
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by @win
En tsja waar die Gabriel and Dresden nou mee bezig zijn... Zouden die gasten weleens een off day hebben gehad in hun carriere?
Zeker wel! Laatste Innercity... wat een schijt set! Gewoon Scot Project draaien.. toen waren ze toch wel erg diep gezonken
En Glanis, niet overdrijven hoor!! Echt wel een top plaat, kan begrijpen dat hij op een moment gaat vervelen, maar jij hebt hem inmiddels wel veeeel vaker gehoord dan 5 X.. ik vind hem nog steeds errg sterk
___________________
Jun-16-2005 13:19
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Without You Near behoort tot een van die off dagen
Plaatje ben ik echt al helemaal zat... 1e keer wel oke... 2e keer wel leuk... 3e keer mwoah... 4e keer oke liever niet meer horen... 5e keer kots
Zon plaatje is dat... die word straks ook weer net zo hard uitgekotst door die hype
Zocalo is ook zoiets... plaatje is niks speciaals... G&D & Armin stickertje erop en hypen maar...
Beetje overdreven idd. As the Rush Comes vind ik ook nog steeds erg vet. Natuurlijk moet je een plaat nooit op repeat zetten, dan gaat alles vervelen. Without You Near is echt wel een van de beste platen van dit jaar, geen discussie over mogelijk
quote:
Originally posted by tijs08
Zeker wel! Laatste Innercity... wat een schijt set! Gewoon Scot Project draaien.. toen waren ze toch wel erg diep gezonken
Tijs, dat was gewoon een klassieker! En die mogen altijd gedraaid worden, of je nou passen of niet
Jun-16-2005 13:28
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
Location: Limburg, Belgium
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen...
dat is idd een BOM
___________________
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-16-2005 13:41
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by moogwai
Tijs, dat was gewoon een klassieker! En die mogen altijd gedraaid worden, of je nou passen of niet
Klassieker, my ass!!
Voor hardtrance/hardstylers misschien maar niet voor f*ckin Gabriel & Dresden!!
___________________
Jun-16-2005 13:45
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
Location: Zwolle, Holland
quote:
Originally posted by tijs08
Zeker wel! Laatste Innercity... wat een schijt set! Gewoon Scot Project draaien.. toen waren ze toch wel erg diep gezonken
En Glanis, niet overdrijven hoor!! Echt wel een top plaat, kan begrijpen dat hij op een moment gaat vervelen, maar jij hebt hem inmiddels wel veeeel vaker gehoord dan 5 X.. ik vind hem nog steeds errg sterk
Tsja, een set met Mindcircus, Fallen, Hello en As The Rush Comes kan gewoon niet slecht zijn Ook al draai je zo'n boutplaat!!
En idd Without You Near is gewoon een absoluut meesterwerk! Elke keer dat ik die plaat hoor, moet ik bijna janken van genot
___________________
We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
Jun-16-2005 21:12
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
hoop dat ik nu niet verketterd wordt, maar stop eens met die onzin over smaak, er valt simpelweg niet over te twisten! Post liever wat setjes!! Ben net thuis dus zal ook wat zoeken
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis