Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Heb net Sasha's Essential Mix gechecked en Sasha kan mij nog steeds niet boeien. Wel goed gemixed, maar op een paar tunes na vind ik het veel te saai. Geef mij maar een set van Gabriel & Dresden Ik was al een grote fan van hun producties/remixen, maar ik begin ook een steeds grotere fan van hun sets te worden.

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen...

For Sale is inderdaad echt een knalplaat. "Er zit zo'n enorme drive in deze tune

quote:
Ik vind die hele Perry set geen drol aan. Hij keldert steeds verder naar beneden wat mij betreft, hoewel ik hem niet gehoord heb op de OceanDiva waar hij heerlijk gedraaid schijnt te hebben. Anywayz hij draait nu nietszeggende nummers, de "net-niet-tunes", erg jammer want hij draaide voorheen zeer sterk...

Ik vind die set ik ook niet bijzonder, alleen Alex Stealthy - Able To Forget springt er bovenuit. Gravity en Myst (Remix) vind ik ook goede tunes, maar ook niet meer dan dat.

Old Post Jun-15-2005 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by moogwai
Heb net Sasha's Essential Mix gechecked en Sasha kan mij nog steeds niet boeien. Wel goed gemixed, maar op een paar tunes na vind ik het veel te saai.

Smaken verschillen!

Maar je hebt nog een hoop te leren lees ik, op gebied van muziek

Old Post Jun-15-2005 14:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Registered: Jul 2004

quote:

Je hebt hem idd, zoals Bram al zegt, nog niet een in een club gehoord neem ik aan? Desalniettemin vond ik hem al onwijs vet toen ik hem in slechte kwaliteit in Pete Tong's Essential Selection hoorde: wat een knal plaat! Als je die plaat niet begrijpt heb je wat mij betreft geen gevoel voor muziek die een club laat ontploffen...

Heb ik gezegd dat ik die plaat slecht vindt? Nee, verder een prima plaatje maar gewoon geen hype waard wat mij betreft. Ik
vind hun remix voor Say Hello en Mode Hookers - Instrumental gewoon sterker, that's all

Old Post Jun-15-2005 22:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@win
Why So Serious?

Fundacion NYC

Echt waar, na die voor mij enorm tegenvallende EM is dit echt een sublieme opvolger van Involver, wat een enorm genot om hier naar te luisteren

En tsja waar die Gabriel and Dresden nou mee bezig zijn... Zouden die gasten weleens een off day hebben gehad in hun carriere?

Old Post Jun-15-2005 22:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for @win Click here to Send @win a Private Message Add @win to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
En Infusion - Better World (Infusion Mix) uit die Moguai set, wat een plaat zeg! die hele set is trouwens erg lekker

Infusion - Better world (Wink Interpretation) moet je dan ook eens luisteren, die vind ik persoonlijk beter

Old Post Jun-15-2005 23:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by @win
En tsja waar die Gabriel and Dresden nou mee bezig zijn... Zouden die gasten weleens een off day hebben gehad in hun carriere?

Without You Near behoort tot een van die off dagen
Plaatje ben ik echt al helemaal zat... 1e keer wel oke... 2e keer wel leuk... 3e keer mwoah... 4e keer oke liever niet meer horen... 5e keer kots
Zon plaatje is dat... die word straks ook weer net zo hard uitgekotst door die hype
Zocalo is ook zoiets... plaatje is niks speciaals... G&D & Armin stickertje erop en hypen maar...

Old Post Jun-15-2005 23:25 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by @win

Zeker wel! Laatste Innercity... wat een schijt set! Gewoon Scot Project draaien.. toen waren ze toch wel erg diep gezonken

En Glanis, niet overdrijven hoor!! Echt wel een top plaat, kan begrijpen dat hij op een moment gaat vervelen, maar jij hebt hem inmiddels wel veeeel vaker gehoord dan 5 X.. ik vind hem nog steeds errg sterk

Old Post Jun-16-2005 13:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Without You Near behoort tot een van die off dagen
Plaatje ben ik echt al helemaal zat... 1e keer wel oke... 2e keer wel leuk... 3e keer mwoah... 4e keer oke liever niet meer horen... 5e keer kots
Zon plaatje is dat... die word straks ook weer net zo hard uitgekotst door die hype
Zocalo is ook zoiets... plaatje is niks speciaals... G&D & Armin stickertje erop en hypen maar...

Beetje overdreven idd. As the Rush Comes vind ik ook nog steeds erg vet. Natuurlijk moet je een plaat nooit op repeat zetten, dan gaat alles vervelen. Without You Near is echt wel een van de beste platen van dit jaar, geen discussie over mogelijk

quote:
Originally posted by tijs08
Zeker wel! Laatste Innercity... wat een schijt set! Gewoon Scot Project draaien.. toen waren ze toch wel erg diep gezonken

Tijs, dat was gewoon een klassieker! En die mogen altijd gedraaid worden, of je nou passen of niet

Old Post Jun-16-2005 13:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:

dat is idd een BOM

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jun-16-2005 13:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

quote:
Originally posted by moogwai
Tijs, dat was gewoon een klassieker! En die mogen altijd gedraaid worden, of je nou passen of niet

Klassieker, my ass!!

Voor hardtrance/hardstylers misschien maar niet voor f*ckin Gabriel & Dresden!!

Old Post Jun-16-2005 13:45  Netherlands
@win
Why So Serious?

quote:
Originally posted by tijs08

En Glanis, niet overdrijven hoor!! Echt wel een top plaat, kan begrijpen dat hij op een moment gaat vervelen, maar jij hebt hem inmiddels wel veeeel vaker gehoord dan 5 X.. ik vind hem nog steeds errg sterk

Tsja, een set met Mindcircus, Fallen, Hello en As The Rush Comes kan gewoon niet slecht zijn Ook al draai je zo'n boutplaat!!

En idd Without You Near is gewoon een absoluut meesterwerk! Elke keer dat ik die plaat hoor, moet ik bijna janken van genot

Old Post Jun-16-2005 21:12  Netherlands
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

hoop dat ik nu niet verketterd wordt, maar stop eens met die onzin over smaak, er valt simpelweg niet over te twisten! Post liever wat setjes!! Ben net thuis dus zal ook wat zoeken

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Jun-17-2005 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote Progressive topic - deel 4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrancy & old breaks-track ch00n! :/ [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBreakage - Fighting Fire (feat. Jess Mills) [2012]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:43.

Forum Rules: