|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005
|
|
|
| quote: | Originally posted by cyberia
dat zal zowat het scenario van morgen zijn,vandaag nog effe krachten sparen en morgen de boel doen ontploffen,hij heeft nog altijd geen rit gewonnen,dus morgen is buiten de tijdrit een uitgelezen kans,hij is duidelijk sterker dan de rest.
twas blijkbaar de taktiek van t-mobile om vino als springplank te gebruiken,raar om volgen maja.In alle geval schitterend om vinokourov te zien vertrekken wanneer hij net een fameuse inspanning in de afdaling geleverd heeft
mja basso is de enige die lance nu kan volgen,zou wel is kunnen dat hij volgend jaar de tour wint,tzal in alle geval interessanter worden om de tour te volgen na een armstrong-tijdperk |
Tja, ma dan moet meneer Jan wel in staat zijn om te kunnen springen..
Is trouwens zowiezo foute tactiek imo. Vino vormde toch niet meteen een bedreiging, Ullrich moet enkel Armstrong in het oog houden. En als hij dan toch Vino terug haalt moet hij op zen minst zorgen dat hij door gaat en aanvalt want Vino halen kan hij wel, maar zelf aanvallen... Ze moeten gewoon wachten tot Armstrong er achter gaat, en eens Armstrong er bij is moet er nen andere aanvallen. Armstrong ze allemaal laten halen is de enige manier om hem te kloppen, en gaat hij er niet achter dan is het zo e, ze zitten toch in dezelfde ploeg zeker. Maar blijkbaar zien de concurrenten van Armstrong elkaar meer als "vijand" dan ze Armstrong als "vijand" zien. Daardoor helpen ze Armstrong juist.
|
|
Jul-16-2005 17:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Akkoord, ik kijk ook erg uit naar volgend jaar. Armstrong mag dan wel de sterkste man van het peloton zijn, hij is ook de saaiste en de voorspelbaarste renner imo. |
volledig mee eens,en zeker dit jaar,wat hij doet is enkel z'n geel verdedigen dit jaar,hij is duidelijk sterker ma valt zelf ni aan.
Dan kan je wel stellen dat da ni echt nodig is,ma tzou toch mooier zijn
Lange georges heeft vandaag gewonnen,hij heeft chance da Boonen hem dit keer ni moest voortrekken of hij zat weer in de gracht
ff serieus,wel een mooie overwinning hé,gansen dag op kop met zoveel cols,da's knap
da volk langs de weg was ook wel wicked gewoon hopen dat ze op tijd uit de weg gaan,tot als er eentje onder de motor ligt (tja als ge't zelf uitlokt)

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|
|
Jul-17-2005 15:56
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by cyberia
Lange georges heeft vandaag gewonnen,hij heeft chance da Boonen hem dit keer ni moest voortrekken of hij zat weer in de gracht
|
Hincapie rijdt een dijk van een voorseizoen, winst in kuurne brussel kuurne, top drie parijs roubaix, proloog en laatste rit in dauphinee en nu wint ie na een vlucht van 180 km over 4 cols van 1ste en één van buiten categorie een rit in de tour.
Alle respect voor Boonen die een fantastisch voorseizoen gereden heeft maar die moet niet mee rondrijden, Hincapie wel en dan wint ie net deze rit, serieus da zie ik boonen niet doen zenne ...
En al die mannen die hier zeggen da Armstrong saai & voorspelbaar is vind ik echt dwaas, Lance heeft al voor veel spectakel & animo gezorgd imo (recenste voorbeeld is nog de rit van zaterdag, waar ie de concurrentie in de waan laat da ie te pakken is op de Port de Pailhères en dan weer in een ruk naar Basso, Vino en Ullrich rijdt, kan zo nog 10 tallen voorbeelden geven).
Ma blijkbaar wordt suprematie na een tijd irritant voor sommigen, weet ge wa saai en voorspelbaar dat al 7 jaar aan een stuk jan en alleman heeft zitten verkondigen dat ze Lance is gaan verslaan, ma dat ze steeds een pak slaag krijgen (uitgezonderd 2003 misschien) ...
|
Jul-17-2005 18:13
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jul-17-2005 21:10
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:06.
Forum Rules: