Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by YoavK
קצת קשה לקרוא לעצמנו מדינה דמוקרטית כשבחלק השני של המשפט אנו קוראים לעצמנו גם מדינה יהודית. אי אפשר גם וגם. או זה או זה.


דיי כבר עם הטיעון העייף הזה,זה לא קשור להיותנו מדינה יהודית
מה מדינה יהודית לא יכולה לתת זכויות נורמאליות לכל היושבים בה מבלי להתעסק בשאלת זהות המדינה??
מדינה יהודית חייבת להחזיק בכח אלפי חיילים שלא עושים כלום בבסיס או שסתם מטרטרים אותם בבסיס? מדינה יהודית חייבת להציב אנשים במדים שיקחו יהודים אחרים מהבתים שלהם אל תוך תאי סורגים ושיציקו ליהודים עם זקן או על הלבוש שלהם - זה מזכיר לי דווקא מדינה אחרת שבגללה נוצרה המדינה היהודית.

מדינה מתוקנת ונאורה הייתה מנסה למצוא פתרונות למערכת שכזו ולא לחזק בה מישטר של דיכוי,אפליה וכפייה.

Old Post Dec-02-2006 16:23 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
YoavK
tranceaddict



Registered: Nov 2006
Location: Holon, Israel

quote:
Originally posted by Viber
דיי כבר עם הטיעון העייף הזה,זה לא קשור להיותנו מדינה יהודית
מה מדינה יהודית לא יכולה לתת זכויות נורמאליות לכל היושבים בה מבלי להתעסק בשאלת זהות המדינה??
מדינה יהודית חייבת להחזיק בכח אלפי חיילים שלא עושים כלום בבסיס או שסתם מטרטרים אותם בבסיס? מדינה יהודית חייבת להציב אנשים במדים שיקחו יהודים אחרים מהבתים שלהם אל תוך תאי סורגים ושיציקו ליהודים עם זקן או על הלבוש שלהם - זה מזכיר לי דווקא מדינה אחרת שבגללה נוצרה המדינה היהודית.

מדינה מתוקנת ונאורה הייתה מנסה למצוא פתרונות למערכת שכזו ולא לחזק בה מישטר של דיכוי,אפליה וכפייה.


הבנת אותי לא נכון בכלל.
לגבי מדיניות הצבא אני לא חולק עלייך- מסכים עם חוסר ההיגיון בהתנהלות.
אני מדבר באופן כללי על הגדרתנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ביחד. ישנה סתירה במובנים מסויימים בלי קשר לצה"ל אלא לעניינים חברתיים אחרים שמתחרשים פה. אני בעד מדינה יהודית שכאשר מצב מסויים יביא לקונפליקט בין דמוקרטיה ליהדות- היהדות היא זאת שתקבע את הלך הרוח.


___________________
"Shine
on
you
crazy
diamond..."

Old Post Dec-02-2006 17:20  Israel
Click Here to See the Profile for YoavK Click here to Send YoavK a Private Message Add YoavK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format

quote:
Originally posted by YoavK
הבנת אותי לא נכון בכלל.
לגבי מדיניות הצבא אני לא חולק עלייך- מסכים עם חוסר ההיגיון בהתנהלות.
אני מדבר באופן כללי על הגדרתנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ביחד. ישנה סתירה במובנים מסויימים בלי קשר לצה"ל אלא לעניינים חברתיים אחרים שמתחרשים פה. אני בעד מדינה יהודית שכאשר מצב מסויים יביא לקונפליקט בין דמוקרטיה ליהדות- היהדות היא זאת שתקבע את הלך הרוח.


פסדר אבל אני לא מבין מה הקשר, אני מדבר פה על כפיה,חוסר שוויון וחוסר צדק,עזוב אותך מענייני הזהות והסמלים של המדינה ומשיעורי האזרחות אני בספק אם זהות המדינה מעניינת היום מישהו בכלל.

אני לא אומר שאנחנו צריכים להיות מדינת כלל אזרחיה אבל רבאק לפחות משהו שמרגיש כמו דמוקרטיה זה כל מה שאני מבקש.

בכל מקרה הנקודה שניסיתי להעביר היא לגבי הצבא והתנהלותו הלא דמוקרטית\נאורה כך שאני מבין שאין לנו ויכוח פה

Old Post Dec-02-2006 17:47 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני אוסיף למה שאתה אומר ואגיד שזה שאמרתי שהוא ג'ובניק ולא יבין זה לא כדי לתפוס תחת אלא כדי להדגיש נקודה שאין כזה דבר טחינת צעירות בתור ג'ובניקים... מקסימום עוד תורנות או עוד שבת פעם בכמה זמן...
ואיפה שאני הייתי כשאתה צעיר אתה טוחן מטבחים ותורניות ועמדות סטטיות כמו כלב וכשאתה ותיק אתה לא אמור לעשות את הדברים האלה
למרות שאצלנו בחטיבת הנחל ביטלו את הותיקות וגם בתור מחזור אחרון נטחנתי בעמדות סטטיות 3-3, עשיתי מטבחים ואפילו שלחו אותי פעם אחת לבנות אוהלים ולנקש עשבים שזה היה הכי בזיון בארץ


quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכל יחסי חמוד... בעיקר שהמחזור שלי השתחרר לא מזמן אז גם שנתיים זה נראה לי צעיר...
פעם הייתי יכול להגיד שאחרי שנתיים אתה מקבל ותיקות... אבל גם ביטלו את זה וגם אתה ג'ובניק אז זה לא רלוונטי


אני קבלתי ותיקות אחרי שבוע בצבא
מ 8 עד 12
בלי תורנויות
והמטבח האחרון שעשיתי היה ביום השני שלי בצבא בבקום
אחר כך למדתי להתחבא להם ולבוא רק ב 2 למסדר יציאה =]

quote:
Originally posted by Viber
כן אני מדבר על עניין הכתם למרות שהאמירה האחרונה שלו ("אני לא מבקר מספיק משפחות שכולות בת"א,יש לבדוק את העניין") גם העלתה לי תסעיף

הבן אדם הוא חתיכת נאצי עם קישוט על הראש (הוא אומר שהוא דתי אבל אני לא מאמין לו).
ומה זאת אומרת בדרכים "לא שיגרתיות"? יש דרכים שיגרתיות? מכריחים אותך להיות עבד מיותר ואוי ואבוי לך אם תתנגד.

בעבר חשבתי שישראל היא מדינה כמעט דמוקרטית,מאז שאני בצבא הבנתי שאני חי בסתם עוד מדינה במזרח התיכון הפרימיטיבי.


זה לא מה שהוא אמר
הוא אמר שאם הקבן יחליט שהחייל משקר יהיה כתם
אם לא אז לא

ועד שזה יצא לפועל אתה כבר תהיה סא"ל

Old Post Dec-03-2006 15:33 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

יום רביעי יום חילות

Old Post Dec-07-2006 17:15  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

כוסאמא שלהם כמה שהם תיזזו אותי אתמול בשביל בדיקה של 5 דקות ושיחה עם רופא של 2 דקות....

יאללה שיקבעו כבר פרופיל ויעזבו אותי בשקט..

Old Post Dec-07-2006 18:42  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Liran-A
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Ramat Gan, Israel

אייי תאמינו לי הכל חרטא.....
עוד חודשיים בחוץץץץ )

Old Post Dec-09-2006 06:26  Israel
Click Here to See the Profile for Liran-A Click here to Send Liran-A a Private Message Add Liran-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SychoShiver
Junior tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: LOOK FOR ME !!!

quote:
Originally posted by Liran-A
אייי תאמינו לי הכל חרטא.....
עוד חודשיים בחוץץץץ )


עוד 128 יום בחוץ , נשבר הזין מעזה כבר...


___________________
[IMG*]http://i104.photobucket.com/albums/m190/polyka/om.jpg[/IMG]

**Edit by Sir. Lunchalot: Image exceeds size restrictions. Please restrict to 500x150 and check the Advanced Signature Editor in your profile under http://www.tranceaddict.com/forums/sedit.php?s=&action=show **

Old Post Dec-14-2006 23:17  Israel
Click Here to See the Profile for SychoShiver Click here to Send SychoShiver a Private Message Add SychoShiver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D

למזרח אני אגיע אני נשבע
נמאס לחכות כמה עוד נוב ארבע


___________________

Old Post Dec-15-2006 02:08  Israel
Click Here to See the Profile for MASTERsplinter Click here to Send MASTERsplinter a Private Message Add MASTERsplinter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Elior
?????? ???? ??? ??? ????? ???? ????? ????? ????? ?? 5 ???? ????? ?? ???? ?? 2 ????....

????? ?????? ??? ?????? ?????? ???? ????..


?????? ???..

?????? 72, ??????? ??? 08 ?????? ??...

?? ??? ?????? ?????? ????? ?????? ???? ???? ???? ??? ?????? ?? ??? ????? ????? ????? ???? ???? ?? ?????, ???? ?????? ??? ??, ?? ??? ??? ??????? ??? ? ?? ????? ???? ????? ??? ?????? ??????? ??? ?? ?????, ?? ?? ??? ???? ?? ?????? ?? ?? ???? ??? ?? ???? ?????? ?? 72 ?????? ??? ?? ??????...

Old Post Dec-15-2006 09:29  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

למה הרופא משפחה שלך סימן שאין לך?
למה הוא בכלל נגע בטפסים של הצבא?
אני לא זוכר שהחתמתי אף רופא לצו ראשון... בשביל זה לצבא יש רופאים...
וכן אם יש לך אסטמה רצינית הפרופיל יכול עוד לרדת


___________________
.

Old Post Dec-15-2006 10:39 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SychoShiver
Junior tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: LOOK FOR ME !!!
Jester

quote:
Originally posted by KrazyDJs
ובהמשך לזה..

פרופיל 72, ביניתים מרץ 08 מתגייס חח...

אם יצא שבועדה רפואית חוזרת שהייתי לפני שבוע וחצי ראו שבטופס של הצו ראשון הרופא משפחה סימן שאין לי אסטמה, ואני סימנתי שיש לי, יש מצב שלא התייחסו לזה ? הם ביקשו ממני לשלוח להם מסמכים שמאשרים שיש לי אסטמה, אז יש מצב שירד לי פרופיל על זה עוד? אני לא רוצה להיתקע עם 72 ולאכול חרא כל השירות...


מרץ 08
W T F ???????????????


___________________
[IMG*]http://i104.photobucket.com/albums/m190/polyka/om.jpg[/IMG]

**Edit by Sir. Lunchalot: Image exceeds size restrictions. Please restrict to 500x150 and check the Advanced Signature Editor in your profile under http://www.tranceaddict.com/forums/sedit.php?s=&action=show **

Old Post Dec-15-2006 11:09  Israel
Click Here to See the Profile for SychoShiver Click here to Send SychoShiver a Private Message Add SychoShiver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צבא\גיוס לצה"ל
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackorbital - one perfect sunrise REMIX?? [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Central feat. Kathy Brown - "Strings of Life" (Danny Krivit Re-Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!