| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ובהמשך לזה..
פרופיל 72, ביניתים מרץ 08 מתגייס חח...
אם יצא שבועדה רפואית חוזרת שהייתי לפני שבוע וחצי ראו שבטופס של הצו ראשון הרופא משפחה סימן שאין לי אסטמה, ואני סימנתי שיש לי, יש מצב שלא התייחסו לזה ? הם ביקשו ממני לשלוח להם מסמכים שמאשרים שיש לי אסטמה, אז יש מצב שירד לי פרופיל על זה עוד? אני לא רוצה להיתקע עם 72 ולאכול חרא כל השירות... |
מרץ 08
W T F ???????????????
___________________
[IMG*]http://i104.photobucket.com/albums/m190/polyka/om.jpg[/IMG]
**Edit by Sir. Lunchalot: Image exceeds size restrictions. Please restrict to 500x150 and check the Advanced Signature Editor in your profile under http://www.tranceaddict.com/forums/sedit.php?s=&action=show **
|