Zet mij maar bij Lisse, vlak bij Leiden.
Yep zet Ernum ook maar op de kaart
Noordbrabant, vught (onder den bosch) Maar ik stond er al op...maar ben eraf gehaald greetz Muppet
Zo, jullie staan er ook weer bij!!!
Hee kijk nou...grappig.... Ik woon in Delfgauw, waar is dat nu weer zal je je afvragen. Het is bijna op steenworp afstand van Delft.
Ook maar eens reageren Ik woon in dat gat rechts onderin genaamd Venlo.
___________________ Hardstyle :
quote:Originally posted by Valhalla Ook maar eens reageren Ik woon in dat gat rechts onderin genaamd Venlo. Daar is nog wel wat plaats vrij Ik zal je (als ik thuis ben) wel ff toevoegen! [edit] Je staat erbij!! [/edit]
Last edited by Flipper01 on Oct-31-2002 at 11:23
ik sta der nog niet bij...Je mag zelf weten of je Wageningen of Hoogvliet invult, maakt niet zoveel uit..al die huizen ook... En nu wel, want je hebt me nou al twee keer vergeten!!
___________________ I suck at making a sig...
quote:Originally posted by DjSuez En nu wel, want je hebt me nou al twee keer vergeten!! Sorry... Ik heb je maar bij Wageningen gezet, daar was nog een beetje ruimte
the big metropool of GRONINGEN!!
___________________ Fav Artists: Ashley Caselle Brian S Deep Dish Delerium DJ Tiesto