Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Vous buvez quoi en ce moment ???
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

1/2 bouteille de malibu au glaçon ... ça monte ça monte !!!

Old Post Sep-02-2006 18:32  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Nikklass powered, autant dire qu'aux platines , j'ai pas joué prog

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Sep-02-2006 23:22  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

je me suis finie avec quelques shots d'amaretto-grenadine dans un bar bruxellois, ma foi ça passe tout seul

enfin bon, reusment qu'on m'a ramenée

Old Post Sep-03-2006 00:37 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mmanu
Green Pea

Registered: Sep 2006

d'la Tennents super. Koi c'est ? Bin j'habite en Angleterre, alors pas trop le choix.. Ici la 1664 est brassée en Ecosse, ca a pas trop le meme gout (degueu meme).. La Tennents super en gros c'est ca :

Ca a du gout, c'est fort (9 degres quand meme), et ca vous tombe dessus par demi/litres. Mon meilleur pote est venu, a bu, et a declaré forfu.
Trop fort pour les gamins.

"Wrong speed, we've got it on the wrong speed. For those of you who are recovering from a hangover, that's gonna sound just right. "
- Robin Williams

Old Post Sep-04-2006 12:41  France
Click Here to See the Profile for Mmanu Click here to Send Mmanu a Private Message Add Mmanu to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

J'arrete de boire 10 jours

Au sortir d'une braderie de Lille commencée a 28 et terminée 3 jours plus tard a 4, où les Camelbak ont encore bien servi , il est temps pour moi de preparer la session vendange qui arrive a grands pas

Qui veut du beaujolais nouveau?????,,

Old Post Sep-04-2006 13:26  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

Question aux amateur de Bières, vous me conseillez quoi :
En Brune?
En Blonde?
En Blanche?
En Ambrée?

Merci des avis =)

Old Post Sep-13-2006 10:56  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ailartsua
tranceaddict

Registered: Aug 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods

Qui veut du beaujolais nouveau?????,,

beurk le beaujolais c'est pas bon ! et le beaujolais nouveau encore moins ( c'est bon pour les japonnais et encore !! )

Old Post Sep-13-2006 15:07  Argentina
Click Here to See the Profile for Ailartsua Click here to Send Ailartsua a Private Message Visit Ailartsua's homepage! Add Ailartsua to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Nightflowers

Elle doit faire des sacrés trous dans l'estomac cette vodka...

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Sep-13-2006 15:10  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by morphoneo69
Question aux amateur de Bières, vous me conseillez quoi :
En Brune?
En Blonde?
En Blanche?
En Ambrée?

Merci des avis =)

les brunes et blanche ont plus de gout que les blondes donc surement plus apprécié généralement par les petits-consommateurs.

En brune, je te conseille: Maredsous (8 et 10). Il existe la 6 mais c'est une blonde. Sinon la Bière des Grottes aussi est excellente. Mais c'est pas en vente au Géant ou autre super marcher. C'est plutot dans des bars à bières.
Coté blanche, hoegaarden ou steendonk pour moi (bien que toutes les autres blanches que j'ai bu été toutes excellentes).

Voila ce que je peux dire sur les brunes et blanches.

Old Post Sep-13-2006 16:18  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

perso une bonne pils pour me rafraichir, une biere du chateau ou une Chimay en ambré ou brune.

Old Post Sep-13-2006 16:23 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

En bière j'aime bien :

Gueuze
Leffe (Blonde / Brune)
Hoogaarden : elle passe bien le soir en rentrant du boulot sur le balcon

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Sep-13-2006 16:24  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Juste deux pas encore citées:

Blanche: Berliner Kindl
Blonde: Delirium Tremens

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Sep-13-2006 16:48  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Vous buvez quoi en ce moment ???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust have this amazing track [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBenz & MD - "Wonder" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:18.

Forum Rules: