|
| quote: | Originally posted by ConFig
lmao
toch vind ik dat Verheyen als speler ferm onderschat is geweest, Zowel bij CLub als bij de Rode Duivels is ie soms van heel groot belang geweest.. hij krijgt de gouden schoen gewoon niet omdat ie misschien niet technisch verfijnd genoeg was of dat te weinig mensen hem echt apprecieerden, zoals gij en heel anderlecht blijkbaar ook niet doen..
Als ge Verheyen's speelminuten vorig seizoen allemaal zou gezien hebben zou je wellicht nog ogen trekken. Kzeg niet dat ie de beste voetballer is/was van de competitie, maar ie zat zeker bij de beste. Anders krijgt ge geen basisplaats zoveel jaar na mekaar.. feit is dat Club Verheyen ferm mist.. Waar was de rechterflank tegen Anderlecht? |
hier sluit ik mij volledig bij aan, en dat zeg ik absoluut niet omdat ik supporter ben van Brugge. Verheyen heeft jaren enorm veel betekent voor Club en hoewel hij als voetballer zijn beperkingen had heeft hij enorm veel bereikt, zowel in de nationale competities, europees als bij de Rode Duivels.
* Hoogstraten VV (1978-86), Lierse SK (1986-88), SC Anderlecht (1988-92)
* Bij Club Brugge van 1992 tot 2006 (415 wedstrijden in eerste klasse, 155 doelpunten – 47 Belgische bekerwedstrijden, 17 doelpunten – 88 Europese bekerwedstrijden, 23 doelpunten – kampioen van België in 1996-1998-2003-2005, bekerwinnaar in 1995-1996-2002-2004)
* A-international: 50 interlands (10 doelpunten) voor België (WK 1998 in Frankrijk, Euro 2000 in België/Nederland, WK 2002 in Japan/Zuid-Korea)
ik denk dat veel spelers blij zouden zijn als ze zo'n lijstje zouden kunnen presenteren na hun loopbaan.
| quote: | Originally posted by Shadowkid
@FCB_Fanatic: Club heeft er ook verdienste aan, maar tis echt ni dat Brugge zo goed was imo. Vooral in het begin hebben ze Boussoufa wel goed afgestopt. Maar dat Anderlecht bv de lange bal gebruikt,VDH nergens is, Hassan eraf Halen voor Van Damme, met 5 vanachter speelt op het einde,... Dat lag niet aan Brugge, maar aan Anderlecht zelf. |
Ik besef maar al te goed dat Anderlecht een heel deel van zn capaciteiten heeft verloren door het tactisch 'geklungel' van Vercauteren. Als ze de 1-1 hadden binnengekregen had Anderlecht zichzelf veel verwijten moeten maken, nu worden ze door Zitka gered.
ik heb trouwens nergens gezegd dat Brugge goed was, mijn punt was net dat Brugge juist zn beste spel nog niet heeft laten zien en dat ze uiteindelijk maar met 1-0 verliezne en aanspraak kunnen maken op een gelijkspel.
|