quote:Originally posted by christina seg geliefde ollanders dark apostle en ah ja meneer kontfag ik kruip mijn bed in Geniet ervan meis
quote:Originally posted by eieregooie Ach, die arme jongen komt gewoon wat (mannen)liefde tekort... tsssssss... thanks voor de leuke stek
___________________ Current Favourite: Rodriguez Jr. - Persistence Of Vision www.djconfig.com Config Mixcloud
quote:Originally posted by Loraine Je laat me toch nie alleen met die dwazen !?! je kan het wel! ik geloof in jou
Slukes Christina !
Last edited by Loraine on Aug-06-2006 at 05:14
quote:Originally posted by eieregooie Jij hebt je lege drankflessen om de liefde mee te bedrijven Te klein voor het een en te groot voor het ander
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by christina je kan het wel! ik geloof in jou Ahhh mercikes ze ! Enfin, maf-ze...zoete dromen
quote:Originally posted by ConFig tsssssss... thanks voor de leuke stek Hihi... sorry Kon het gewoon niet laten... het begon als een aardig bedoelde reply
quote:Originally posted by Dark Apostle ik ben al terug nuchter, heb nu zin om me ergens lekker gezellig te nestellen nestet zich ook
quote:Originally posted by Dark Apostle Te klein voor het een en te groot voor het ander Mental picture
quote:Originally posted by domineesje nestet zich ook Domiiiiii !
quote:Originally posted by domineesje nestet zich ook nestetten?
quote:Originally posted by Loraine Domiiiiii ! that's me