Veel TA-ers! 8-)
Tering wat was het een bruut feest! Ik noem het maar het feest van de meeting! haha
Ik kwam al vrij snel ta-ers tegen te weten kolkiewolkie, Ruben_Dubbink en Dr. Kuipers en toen ineens ook Petrus! (jaja mijn herinnering aan gekke vent werd weer dubbel & dwars bevestigd , zie ook foto vorige pagina )
Vervolgens samen met hem even naar Donna & RV gegaan om daarna Three o Three & Tijs08 te meeten, toen naar de meeting waar ik eindelijk Mido & Ding Chavez & Glanis voor het eerste ontmoette. Super dubbel gelegen om Remy-D en zijn gezwam Ook weer (net als tijdens DD) met Blighty gemeet en ook -TAIS- gezien! Toen ff groeps-foto-tje gemaakt door onze lieftallige asistentte (het zusje van Little Theseus)
juist tegen het einde van de meeting begon Armin zijn kunsten te vertonen en ging ik naar beneden waar ik Little Theseus & zijn gezellige zus weer tegen kwam die hard los aan het gaan waren! Echt super gezellig!
Ik vond Judge Jules echt onwijs lekker draaien daar Bellie nog gezien! en Marco V als laatste kon ook niet beter! Veel ta-ers stonden daar bijelkaar tijdens de set van Marco V o.a. Yarnie en zijn broer (echt heel erg tof!) ,Jappio (hehe orgasmes!!!!! ) , Dj Lex (haha hij kon alleen maar smilen! ) total woot (lekker aan het genieten!) tijs08, Three O Three, mido, Remy-D en iedereen die ik vergeet Echt super lache was dat! En toen was het ineens afgelopen! Tering zooi! maar mijn jas gaan halen waar ik T.H.C. weer tegen kwam die stond te wachten op een maat van hem die zijn jas kwijt was! hadden ze gewoon aan iemand anders gegeven! die tering lijsers @ HMH!
en tot slot nog onwijs relaxt in de trein met zijn 4en, heel associaal een jointje gerookt!
Ongeloofelijk wat een top-feest! Heiniken Music Hall blijft echt de beste locatie voor mij en heb er dan ook 0% spijt van dat ik helemaal naar Amsterdam ben afgereist! Wat super!
ps1=> om aan te geven hoe relaxt de sfeer was=> je werd gewoon continue voor gelaten bij de wc's en iedereen stond relaxt met elkaar te ouwehoeren
ps2=> Jappio, wat een geile pics zeg! hehe 

Sasha!
|