Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

-Glimmers wel commercieel maar toch goed voor een warm up
-Fedde was een beetje saai en geluid een beetje te zacht, toch waren zijn laatste platen beter.
-Benjamin Bates: echt goeie (en te kort!) set van de nederlander
-Guetta: Ok die man kan de mensen meenemen en de crowd leiden... maar ja: Hij mix echt niet, een hit, break, hand in de lucht, pauze, mensen die roepen, het geluid een beetje harder zetten, kik break en dan pauze, arm in de lucht, en hop nieuwe hitje..
Ook de tracklist is altijd of bijna altijd hetzelfde.. geen risico, zijn eigen hits en andere Toppers... Populair is hij wel.. een goeie dj? Echt niet.
-Megamix: Comercieel maar fun en met mooie spektakel, was goed
-Ferry: geluid te zacht om te beginnen, heb niet het set goed gehoord want ik moest een interview van Markus Schulz doen. Toch Beautiful, Fire et Loud electronic Sensation gehoord.
-Schulz: Een zeer goeie tracklist! Veel nummers die ook in zijn set in Utrecht waren, maar ja, na al die commerciele electro house, luister je graag aan die nummers terug. Heeft begonnen met I am intro edit, dan Nic Chagall what you need/Playmo/Space we are/Without you near (morph rmx)/Yearzero/The fall (Richard durant rmx) heeft geeindigd met Marco V Simulated! It Roxx!!
-Fred Baker: goeie classieke uplift 2 techtrance set, veel classiekers, heel goed om de avond te eindigen (confirmation, Adagio, Lethal industry/ Vibration etc.)

Light en dj booth waren heel mooi, ook de vip zaal was heel leuk.

Een goeie editie van Sensation dus, niet een pure trance feest, wel een fun commerciele party met leuke muziek, goed om zich te amuseren.. is dat eigenlijk niet de bedoeling?

Last edited by massiveK on Apr-01-2007 at 12:40

Old Post Apr-01-2007 11:30  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Push2005
Je bent nog marginaler dan ik eerst vermoedde.

a. Dan zat het Sportpaleis toch wel vol marginalen.

b. Wie is hier het meeste marginaal met deze uitspraak?

Old Post Apr-01-2007 11:39  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by Real
Meen je dat nu? Zo'n platte track met wat domme willekeurige vocals op gegooid.

Bwa de radio-edit met vocals klinkt idd best wel plat, maar toen de original versie een half jaar terug nog niet overal zo grijs gedraaid werd, vond ik het best wel een goeie track...

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Apr-01-2007 11:41  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by FUSyke
Na Guetta zijn set zijn we iets gaan eten en heb ik de megamix op een scherm gevolgd. Dan zijn we naar huis getrokken. Dus voor het trancegedeelte zul je op een ander verslag moeten wachten.

é?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Apr-01-2007 11:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
a. Dan zat het Sportpaleis toch wel vol marginalen.

b. Wie is hier het meeste marginaal met deze uitspraak?

Jog on, you fucking mug.

Old Post Apr-01-2007 11:51  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Na Guetta zijn set zijn we iets gaan eten en heb ik de megamix op een scherm gevolgd. Dan zijn we naar huis getrokken. Dus voor het trancegedeelte zul je op een ander verslag moeten wachten.

Waarom post ge dit hier dan nog eigenlijk? Ge zit uwe shitty music taste wel op een trance-forum te promoten he.

Old Post Apr-01-2007 12:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

laatste kwartierke van The Glimmers binnegekomen, was ni echt men ding dus maar opt 2de verdiep gaan zitten. Hier ook gebleven bij Fedde, speelde saai en denk da er een kleine 8000 zijn beginnen wenen op het einde van zijn set omdat ze hands up 4 detroit ni gekregen hebben Mijne stijl ni de Fedde, ma da ni draaien levert toch nog'n tikkeltje respect op. Benjamin Bates trok het gebeuren een beetje op gang en het nieuwe dance4life anthem is in alle geval beter als da van vorig jaar, ma da had iedereen gekunne

De Megamix viel me een beetje tegen, weinig trance en teveel van die pop-klassiekers (kan ni op de namen komen). En heel de show der rond me ne kerel me groen haar maakt sensation voor mij der ni specialer op. Het vuurwerk enzo is dan weer wel ok.

Ferry Corsten was belange ni slecht, deed me wa denken aan tomorrowland. En L.E.(F.)S. is toch wel'n bom van een plaatje. Toch had ik de indruk dat er minder volk zich amuseerde. Het was ook wel het uur dat er vele papas en mamas hun kroost kwamen afhalen denk. Markus Schulz zette de stijgende lijn glansrijk voort met een knappe tracklist, al zullen die meningen hier wel verdeelt zijn met remixes van The space we are en Without you near.

Dan voor mij dé man van de avond. Fred opende met Confirmation en ik en al het volk rondom mij zag dat het goed zat Verder draaide die nog wel een stuk of 5 van mijn all time favourites waarbij The last time op het einde al gerust bijgerekend mag worden! Ferry en Markus deden al hun best, maar hij maakte men sensation pas echt goed.

Heb ook een heleboel fotokes en filmkes die later misschien volgen...

edit: David Guetta al vergeten. Die jongen kan wel een show verzorgen en het publiek meekrijgen. Die hitjes zijn wel leuk enal maar uniek kun je zijn set toch zeker niet noemen. Zet zijn F*** me I'm Famous cd'tje op en je krijgt 90% hetzelfde. Maarjah, antwerpen en vooral de vrouwtjes lusten hem wel.

Last edited by Antony on Apr-01-2007 at 12:47

Old Post Apr-01-2007 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
Fedde : zwaaaaaaaar saai, maar pluspunt dat ie detroit niet gedraaid eeft

Bates : zen 20 minuten waren idd super, had em veel liever ipv andere dj's gehad

Guetta : zoals verwacht heeft ie met donna hitjes veel ambiance kunnen brengen, kheb hem wel maar 2 mixen horen doen en ie smeet ook altijd irritante vocals erin op de verkeerde momenten

megamix: ..

Ferry: Vond em voor de 3de keer op rij wederom niet overtuigend.. zeker geen slechte set, maar kreeg precies het volk niet zo goed mee ondanks zijn bekendere platen, eindigen met zijn remix van art of trance maakte wel veel goed

Schulz: Kreeg er duidelijk meer ambiance in dan ferry, hoewel ik de helft van zen tracklist niet kende. deze die ik wel kende waren super ...

Fredje: vond ik toch wel de kroon op de avond: mengeling van eigen nummers en klassiekers, echt zalig: vooral dan veracocha en remix (nu nrg?) van for an angel... kheb eigenlijk geen minuut stilgestaan tijdens zijn set, vet!

Old Post Apr-01-2007 12:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:

Toen kwam Fedde Le Grand > Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwwwww! Wat een saaie set. Hij kreeg het publiek niet mee. Iedereen verveelde zich. Dan maar wat gaan drinken en op de tribune gaan zitten. Ik had toen ook nog niet het Sensation-gevoel.

Ik dacht dat we niet mochten kakken op Fedde omdat hij zo'n goeie dj was die het Sportpaleis zeker ging doen ontploffen? Als GIJ als fanboy het al slecht vindt...

Old Post Apr-01-2007 12:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

enkele fotos op mijn Flickr account

Old Post Apr-01-2007 12:59  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Toch een grappige naam voor ons Nederlandstaligen, flickr

Old Post Apr-01-2007 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik dacht dat we niet mochten kakken op Fedde omdat hij zo'n goeie dj was die het Sportpaleis zeker ging doen ontploffen? Als GIJ als fanboy het al slecht vindt...

Ik heb al enkele sets gehoord en die waren best wel goed. Gisteren was het echt slecht. Als het slecht is dan is het zo hé. Ik geef dat gerust toe. Een fan ben ik niet van hem. Ik luister gewoon naar zijn muziek zoals ik naar zoveel dj's/genres luister.

Old Post Apr-01-2007 13:31  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track - Paul Oakenfold? [2007] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnderground Resistance - Sonic Destroyer [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:59.

Forum Rules: