Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Haha, ja jäklar vad jag är seg idag, nästan så man somnar här.. Jag ska slänga upp alla bilder högupplöst som vanligt på min egen sida, som jag gärna ser stannar inom oss ta's.. Detta är lätt den bästa kryssen, stämningen gjorde allt!

Old Post Jun-04-2007 12:17  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Click ^

Old Post Jun-04-2007 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Yeah!

Bara skumpan som fattas, men den drack jag upp efter spelningen...glömde ta med den upp innan och göra en sven väth under spelningen och skicka ut den till dem som röjde

www.laszlo.se

Old Post Jun-04-2007 14:37 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

haha fulaste minen i stan

sov nästan 15h i natt .. många sköna bilder

Old Post Jun-04-2007 15:09  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Har slängt upp lite bilder, dock mest på mig och mina polare. Men har du lite tid att död så ta en titt.

http://somebody.se/photoalbum/index.php?cat=3

Old Post Jun-04-2007 17:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olov
tranceaddict

Registered: Nov 2006

Uj uj uj vad det var tungt att gå idag, maximal värk + att man hittar nya blåmärken, å "brännmärken" här å där.
Men trots att kroppen har fått utstå mycket under helgen så är iaf knoppen i ett lyckorus efter all underbar musik som spelades på kryssen. Jävligt skön variation på musikstilar, man kunde lätt gå från ett golv/däck till ett annat och blev antingen jävligt upp-pumpad till max eller så hade man ett lite skönt break emellanåt.
Sedan att man går å köper mintu är ju bara det dömt att misslyckas men man höll sig undan från den tills den 2:a morgonen. Hade ju gärna velat höra mer från alla FL Dj's, sverige är fullt av talangfulla Dj's så jag hoppas MondayBar fortsätter med FL.
Så tack alla som gjorde kryssen till något att minnas länge.

Old Post Jun-04-2007 23:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Olov Click here to Send Olov a Private Message Add Olov to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Grym kryss!! Kanske lite mycket hardstyle för min smak, speciellt första kvällen. Jävligt skönt med drivande full-on psy på morgonkvisten! Andra kvällen var riktigt bra!

Någon som har koll på vilka låtar som kördes mellan typ 17:30 och 18 på sundeck? Som vanligt känner jag igen låtar men är helt hopplös på att komma ihåg namnen på dem.

Fook 'em...

Old Post Jun-05-2007 13:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Kraith
Någon som har koll på vilka låtar som kördes mellan typ 17:30 och 18 på sundeck? Som vanligt känner jag igen låtar men är helt hopplös på att komma ihåg namnen på dem.

Har ingen koll, men det kommer typ släppas en MP3:a från Sundeck som sträcker sig, några timmar så de tiderna är nog med där.

Snygg sig Prodigy - Music for The Jilted Generation fodralet

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jun-05-2007 19:02  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material från soldäck. Tror jag. Någonstans från 20-00 skulle jag tippa på...Audiacity hängde sig någon gång under kvällen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla så fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Era teasers räknas inte. Så känn ingen press.

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Jun-05-2007 at 19:20

Old Post Jun-05-2007 19:14 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Laszlo
Ja, visst fan...jag har ju 4 timmar inspelat material från soldäck. Tror jag. Någonstans från 20-00 skulle jag tippa på...Audiacity hängde sig någon gång under kvällen och jag vet inte om det finns kvar i cachen, men jag ska kolla så fort jag kommer till jobbet.

Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Så känn ingen press.

Gurgel spelade in på andra sidan om DJ med PC mycket stabilare :P

Sitter o Retusch:ar mina kommer med alla förhoppning imorgon nån gång.

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Jun-05-2007 19:17  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by anuga
Gurgel spelade in på andra sidan om DJ med PC mycket stabilare :P

Okej, hoppas hans inte distar som mitt lär göra. Jag körde via rec out vilket funkade fint ett tag men många som spelar verkar ha en förkärlek till att hela tiden pusha gainern högre och högre och högre under kvällens gång, till slut peakar det...

www.laszlo.se

Old Post Jun-05-2007 19:23 
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Anuga och Jofawe, vi väntar på era bilder. Era teasers räknas inte. Så känn ingen press.

alltså.. jag håller på med mina i ps nu .. lär ju hamna på 1000 som jag skickar till liquid, då jag känner att ALLA bilder är bra bilder :P
Steve kommer få ett hårt jobb

Drar upp de ofixade på riddarna imorgon förmiddag, lovar

Old Post Jun-05-2007 20:20  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Black & White Cruise ..::.. 1-3 juni
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold live @ Lush 1997 [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyu - Connected (Push's Instrumental Dub Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:10.

Forum Rules: