Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour de France 2007
Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Vandaag deed in een column de voorzitter van WADA enkele uitspraken waar ik me bijzonder in kan vinden. De sancties bij het gebruik van doping zouden als volgt moeten zijn:
Renners levenslange schorsing + afstaan salaris laatste 2 jaar, betrokken artsen levenslange schorsing door orde van de geneesheren + grote geldboete, betrokken sportdirecteurs/managers levenslang verbod op een job in het wielermilieu + grote geldboete.

Dit is een teken dat de controlers hun werk doen, de rotte appels moeten er gewoon uit. De renners die nu nog gepakt worden zijn er allemaal die nog afstammen uit het Festina-tijdperk. Het zijn trouwens bijna allemaal dertigers ook. De jongere generatie rijdt volgens mij redelijk zuiver.

Riis zal trouwens lachen

Last edited by Devilex on Jul-26-2007 at 08:17

Old Post Jul-26-2007 08:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ook hier is iedereen precies paranoïde geworden. kan er nog ne renner een opmerkelijke prestatie doen zonder verdacht te worden? Contador rijdt verdacht goed, hmm hij zal wel gepakt hebben! manmanman...
Ik ben volledig akkoord met ei; als, zoals velen zeggen, het systeem nu echt wel werkt, dan zou Rasmussen wel gepakt geweest zijn. Wat krijgde nu? Rabo zet hem eruit omdat hij de interne code niet gerespecteerd heeft. Akkoord dat het vertrouwen tussen hem en de ploeg geschaad is, en dat dat bestraft moet worden (bv zware geldboete), maar om hem daarom eruit te zetten is ronduit belachelijk imo. Ik heb het gevoel dat Rabo het vooral heeft gedaan onder druk van de pers/andere ploegen/publieke opinie.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jul-26-2007 08:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
26/07 Reactie Rasmussen: 'Mijn baas is gek'

De Deen Michael Rasmussen, die woensdag als geletruidrager in de Tour de France door zijn ploeg Rabobank uit de wedstrijd werd gezet en werd ontslagen, noemt Rabobank-manager Theo De Rooij donderdag in het Deense blad B.T. "gek", en hij houdt vol dat hij niet heeft gelogen over zijn voorbereiding op de Tour de France.

"Hij heeft tegen niemand iets gezegd (...). Dit is het werk van een wanhopig man op de rand van een zenuwcrisis", aldus Rasmussen in het interview dat op de website van het blad staat. De Rooij ontsloeg woensdagavond Rasmussen omdat de Deen zou gelogen hebben tegen de ploegleiding over waar hij verbleef in de maand juni. Rasmussen had aan Rabobank verteld dat hij in Mexico verbleef, maar de Italiaanse ex-renner Davide Cassani verklaarde woensdag dat hij Rasmussen half juni had zien trainen in de Italiaanse Dolomieten.

Rasmussen, die tot gisteren/woensdag de gele trui droeg in de Ronde van Frankrijk, stond de voorbije week al fel onder druk nadat bekend werd dat hij van verschillende instanties waarschuwingen had gekregen wegens het nalaten van informatie te verstrekken over zijn verblijfplaats. Hierdoor kon hij niet onderworpen worden aan onaangekondigde dopingcontroles. Rabobank had hem hiervoor al een boete gegeven, maar woensdag ontsloeg het team Rasmussen omdat hij door te liegen over zijn verblijfplaats het interne ploegreglement had geschonden.

"Mijn baas is gek (...)", gaat Rasmussen verder, die aangeeft dat hij in juni wel degelijk in Mexico verbleef. "Ik was niet in Italië, helemaal niet. Dit is het verhaal van één man, die denkt me herkend te hebben. Maar er is niet het minste bewijs".

Rasmussen, die volgens B.T. met de tranen in de ogen stond, voelt zich een "gebroken, vernietigde" man, die niets weet over zijn toekomst.

Laffe Rabobank idd

Old Post Jul-26-2007 14:50 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Rasmussen moet niet lullen, dat hij eens bewijst dat hij in Mexico was. Zo moeilijk kan dat niet zijn en dan valt dat argument tegen hem weg.
Hij is toch niet naar ginder gezwommen; dus vliegtuigtickets, betalingsbewijzen, .... alles daarvan is toch niet verdwenen?

klote etappe, het zijn de verkeerde sprinters die in top 10 rijden vandaag

Old Post Jul-26-2007 15:10  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by MikeVee
Rasmussen moet niet lullen, dat hij eens bewijst dat hij in Mexico was.
Zo moeilijk kan dat niet zijn en dan valt dat argument tegen hem weg.
Hij is toch niet naar ginder gezwommen; dus vliegtuigtickets, betalingsbewijzen, .... alles daarvan is toch niet verdwenen?

Dat zal nog wel gebeuren als hij de waarheid spreekt. Maar de Touroverwinning en zijn job bij Rabobank krijgt hij sowieso nooit meer terug.

Old Post Jul-26-2007 15:21 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Ik vind het toch maar een vreemde situatie. Het was al even geweten dat Rasmussen gelogen heeft over zijn where-abouts etc, en daar heeft hij dan ook een boete voor gekregen. Nu komt plots dat Italie/Mexico-verhaal boven en omdat hij dit zou bevestigd hebben tegen De Rooij wordt hij meteen ontslagen, terwijl hijzelf dit alles ontkent naar buiten toe. Ik kan me moeilijk van de indruk ontdoen dat daar intern iets meer aan de hand is.

Old Post Jul-26-2007 15:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

De Rooij kon gewoon niet met de druk om volgens mij.

Old Post Jul-26-2007 16:03 
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by CygnusX
De Rooij kon gewoon niet met de druk om volgens mij.

Ach komaan! Der is gewoon véél meer aan de hand, en voordat de officiële instanties derachter kwamen, heeft Rabobank snel zelf zijn rotte appel buitengekieperd. Natúúrlijk zegt Rasmussen zelf dat hem geen schuld treft. Dat doet Vinokourov ook, en zelfs Merckx houdt tot op de dag van vandaag vol dat hij "in een complot zat". Laat ons vooral niet naief gaan doen

Old Post Jul-26-2007 16:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Bertn
Laat ons vooral niet naief gaan doen

Nee, we kunnen beter beter gelijk met de beschuldigende vinger gaan wijzen terwijl er geen enkel bewijs is.

Deden ze vroeger ook met heksen en ketters enzo.

Old Post Jul-26-2007 16:54 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

quote:
Originally posted by Bertn
Ach komaan! Der is gewoon véél meer aan de hand, en voordat de officiële instanties derachter kwamen, heeft Rabobank snel zelf zijn rotte appel buitengekieperd. Natúúrlijk zegt Rasmussen zelf dat hem geen schuld treft. Dat doet Vinokourov ook, en zelfs Merckx houdt tot op de dag van vandaag vol dat hij "in een complot zat". Laat ons vooral niet naief gaan doen

De pot verwijt de ketel? De gemiddelde mens die niet veel meer dan de krantenkoppen leest verliest door deze toestanden zijn vertrouwen in het wielrennen en ziet overal complotten in.

Old Post Jul-26-2007 17:15 
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by CygnusX
De pot verwijt de ketel? De gemiddelde mens die niet veel meer dan de krantenkoppen leest verliest door deze toestanden zijn vertrouwen in het wielrennen en ziet overal complotten in.

ik zeg dat nu al een paar jaar hoor. en jammergenoeg heb ik totnutoe al altijd gelijk gehad (gelijk met Landis vorig jaar, etc...).

Old Post Jul-26-2007 18:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

Ik vind dat Rabobank toch wel eens harde bewijzen op tafel mag gooien waarom ze Rasmussen hebben ontslagen. Want hem ontslaan "omdat een oud-renner hem heeft gezien in italië" vind ik maar een zwak argument. Hebben ze mss foto's, reistickets ... ? Dat ze daar dan maar mee afkomen want DAT zijn harde bewijzen.

Maar waarschijnlijk zal zijn ontslag wel terecht zijn. Ik heb het al eerder aangegeven. Als je verschillende keren 'vergeet' je trainingslocatie mee te delen, is der in mijn ogen meer aan de hand. Zeker in het huidige klimaat moet je als profrenner toch beter weten en er net alles aan doen om dergelijke verdachtmakingen te vermijden

Old Post Jul-26-2007 18:09  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour de France 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (26): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:02.

Forum Rules: