Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Ik neem nog eens niet meer de moeite om de hele thread door te lezen,maar zie teveel "personen" met uitspraken komen van kut buitenlanders dit,kut buitenlanders dat,ik ram ze allemaal op hun bek

BLABLABLABLA

Natuurlijk is het een schok geweest dat pimmetje neergeknald is en het is zeer zeker een klap voor (politiek) nederland.
Maar iemand anders zei het al,er worden elke week wel gasten neergeknald en voor nog veel minder.We zullen deze dag niet zo snel vergeten puur alleen al om het feit dat er niet eerder in nederland (in deze vorm van samenlevening) een politicus is vermoord. Maar om nou er meteen vanuit te gaan dat de democratie naar de klote is en dat nederland vanaf nu 1 grote battle ground is gaat me wat te ver.
Ik zou niet op pim gestemd hebben,maar vind wel dat hij de politiek tot leven heeft gebracht.Waar normaal gesproken de meerderheid hier de politiek alles behalve boeiend vond,heeft pim nederland qua dat wakker geschud.Maar jongens,tis goed om er bij stil te staan,maar laat het SVP nou niet je hele leven beheersen.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post May-08-2002 10:30 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Jukx

en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren.

och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor

.......................................

Old Post May-08-2002 11:54 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

och gadverdamme wat ben jij een sneu figuur, geen woorden voor

.......................................

en daar kom je nu pas achter!?!?

Old Post May-08-2002 12:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:

en daar kom je nu pas achter!?!?

ben je nu een wijf of een man?

je praat als een wijf

Old Post May-08-2002 12:03 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus

en toen werd je wakker met je vinger in je kont

Als je niet normaal op een post kan reageren hou dan gewoon je TYFUS bek ZK.

Old Post May-08-2002 12:14  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

ben je nu een wijf of een man?

je praat als een wijf

God sorry dat ik het zeg, maar je hebt in deze thread nog geen enkel fatsoenlijk woord gezegd. Behandel mensen eens met respect ook al vallen ze jou woorden aan met een tegen woord. Dat je reageert op reactie's is logisch, maar niet op zo'n kinderachtige en agressieve manier.

Old Post May-08-2002 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by MaGiK54

God sorry dat ik het zeg, maar je hebt in deze thread nog geen enkel fatsoenlijk woord gezegd. Behandel mensen eens met respect ook al vallen ze jou woorden aan met een tegen woord. Dat je reageert op reactie's is logisch, maar niet op zo'n kinderachtige en agressieve manier.

?, hij wel dan? met ze opmerking richting mij

Old Post May-08-2002 12:34 
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:

en na jouw reacties gelezen te hebben is het misschien maar beter ook wanneer de politiek niet meer interessant zou zijn voor jongeren.

Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan.

Old Post May-08-2002 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:

Ik vind dit een hele scherpe opmerking van Jukx. Ben het er niet volledig mee eens. Maar om dan zo kinderachtig te reageren als iemand kritisch commentaar geeft. Houd dan gewoon je mond als je niet tegen kritiek kan.

precies..

ON TOPIC BLIJVEN IEDEREEN!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-08-2002 12:51  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:

kenner heus wel tegen, mja de eerste reply's zaten vol met emotie, geef ik toe, ik weet ook wel dat dat anders had gemoeten, mja ik vond dat zon domme opmerking, net ofdat hij wel alles is en alles weet.

Old Post May-08-2002 13:02 
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Wat een respectloze.. hier..

blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken..

deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn...

al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om..

Pim
Leeft
Voort

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-08-2002 13:07 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Wat een respectloze.. hier..

blijkbaar is het voor een paar mensen heel moeilijk maar vooral heel leuk om de discussie weer richting iets flamebaars te trekken..

deze mensen zullen vast wel binnekort weg zijn...

al met al ging en gaat het over het doodschieten van fortuyn.. en hiermee meteen het vermoorden van de democratie. Het is in Nederland blijkbaar niet meer mogelijk om andere ideen/denkbeelden te hebben. Kijk maar uit. Daar gaat het om..

Pim
Leeft
Voort

ohjeeeeeeee

*bibber, bibber*

zou het dan toch zover komen? dat ik met een ban aan mijn broek gedoemd ben om de rest van mijn leven te slijten in de kille, koude TA-jail?

en waarom?

omdat ik er een andere mening op na hou dan de ons aller dierbare Henkie_henk.

en is het niet diezelfde Henkie_henk die zojuist kenbaar maakte dat hij het betreurde dat het in Nederland niet meer mogelijk is om er andere ideeën/denkbeelden op na te houden?

hmmm.. vreemd..

ik bespeur hier enige contradictie.. of zou het toch hypocrisie zijn?

nouja..

het zal wel aan mij liggen..

Old Post May-08-2002 13:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Virgen - with sound file!! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirculation - "Turqouise" (Different Gear Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:14.

Forum Rules: