|
Tomorrowland was ook weer leuk Veel bekende gezichten tegengekomen vanop de bus naar Trance Energy!
De Bonzai tent was inderdaad vrij leeg ... Jammer!
Goed geamuseerd daar Maar niet echte uitschieters.
Zondag bijna continu in Armada gezeten. Het geluid vond ik echt veel te luid, en het had totaal geen warm gevoel. Leek alsof het soundsystem nog afgesteld stond op de dag ervoor (jump crap dus ).
Above & Beyond hebben mij echt doen genieten ! DAT is trance 
Menno De Jong was ook lekker, gewoon al zien hoe die gast zich amuseert, en je wil ook al beginnen feesten 
Organisatie was wel in orde, alleen lang moeten wachten om op parking te raken zaterdagmorgen. File in Boom komen ze daar ook niet veel tegen denkek 
Het grootste minpunt was wel de extreem weinig douches ... 10 ? douches ? Voor 30.000 mensen ofzo ? Dat is echt ZIELIG !
Alsook waren de WC's op da camping echt vuil ! Dit in tegenstelling tot de wc's op het festival zelf.
En aub, laat volgend jaar iemand anders voor het ontbijt zorgen volgend jaar ... Panos is voor het 3de jaar op rij ZIELIG ! Om 9u s'morgens wilde ik iets eten. Zag al overpriced chocoladekoeken staan voor 2eur/stuk. Na lang aanschuiven, blijken ze op te zijn ...
Verkoopster stond al te bellen met baas? om te vragen wat ze moest doen, omdat er ZOVEEL volk stond ... Jah wat had ze verwacht ... Stomkoppen ! Ze hadden geen ham meer, al hun slaatjes waren op, chocoladekoeken op ... en dit om 9u s'morgens ... 1 woord, ZIELIG !
Ook vond ik de sfeer in de Armada tent bijvoorbeeld helemaal anders dan op de main. Massas arrogante mensen bv op de main, terwijl 99% in Armada tent echt vriendelijk is Trance FTW 
Last edited by dupondje on Jul-28-2008 at 23:23
|