|
| quote: | Originally posted by Mario_GX
om festen är privat, dvs bara TA's så kommer det inte mycket folk, räkna med ett fett minus i budgeten då. är festen offentlig måste vi ha en förening som håller i festen. och det måste fixas i god tid iså fall, när det är inbjudningsfest vet jag inte om man är tvungen att ha en förening som håller i det, däremot måste du ha namn och födelsedatum/telefonnummer på alla som ska komma, vilket blir omständigt i längden. och sen med att ha dj's från TA kommer inte räcka med att väcka människornas intresse. för att ha 100+ på festen så måste ett stort namn vara med på flyersen. ifall alkohol ska förekomma på festen är det tvunget att vara 18års gräns.
måste iväg o handla lite mat, hungrig. men jag kommer me fler förslag snart | ahme fan orkar inte förklara detta om och om igen för alla. titta bara på tråden som heter "dj jaybee" vi har ingen förening och 40 inträde och inga kända dj's alls, det är privat fest och alla som bjuds, bjuds via ordet.
___________________
http://www.advantico.se
|