Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ja Harry

Old Post Aug-05-2002 10:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

wel jammer dat ik sochtends tot 7:20 moe wachten! maar ja, misschien word het nog gezelli met opti en new wave.. wie nam nou het ganzebord mee tim??
of doen we liever kolonisten van katan!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-05-2002 13:12  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

kolonisten!!
ik doe zeker mee!!

zeg, kunnen jullie geen pendelbussen inzetten richting een station waar wél treinen rijden op het moment dat een normaal mens terug komt van het uitgaan!?!?

Old Post Aug-05-2002 13:22  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ampburner
progressive trancEaddict

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by TimeportE
(lijst van mensen die wel in nl. zijn maar nie hebben gereageerd(of ik heb ze gemist! )! )

ampburner

hehe sorry mensen maar ik kom niet 3 uur met de trein vind ik net iets te veel van het goede, ik zou het wel leuk vinden om meer mensen van ta in het echt te zien (tot nu toe alleen basvh gemeet op afgelopen DV) Ander keertje dan maar

Old Post Aug-05-2002 13:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for ampburner Click here to Send ampburner a Private Message Add ampburner to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by AlFerox
zeg, kunnen jullie geen pendelbussen inzetten richting een station waar wél treinen rijden op het moment dat een normaal mens terug komt van het uitgaan!?!?

Verwent kereltje.....je doet maar mee met ganzenborden!!!

Old Post Aug-05-2002 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

Ik weet niet of en hoeveel mensen ik verder uit enschede mee kan krijgen want er zijn de week daarna hier hertentamens :S

dus de mensen die ik heb gevraagd vinden het iets teveel van het goede om het weekend voor de tentamens zoon weekend te houden!

maar ik wal nog eens op PF kijken of skabber en misschien jakuza nog zin hebben want skabber had zoiets gepost!

Ga eens dood!

Old Post Aug-05-2002 15:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Zoals het er nu naar uit ziet gaat Massive niet mee volgens mij, wel een vriend van mij (dj/dirk-jan), Yarnie&Yarnie (sorry Erwin, maar hoe heet je tweelingbroer eigenlijk!?) en Chicane. Autotje zit alweer vol dus. Cruisen we ruim op tijd naar Ede zodat we daar nog wat kunnen gaan eten en de volgende ochtend 4 uur meteen naar huis want ik moet gewoon om kwart voor zes op de werkvloer staan -
Kheb er zin in, ben zeker erg benieuwd hoe het wordt!

Sjinees! Ik sprak Timmy net en we gaan je seriously spanken als je niet naar utrecht komt zaterdag!

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-05-2002 20:08  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

YEAH!!!!! Alferox komt, Alferox komt!
Kan ik eindelijk eens een ban in het echt zien
Natuurlijk ook leuk om de rest te zien, maar vind het wel spannend om voor het eerst van mijn leven een echte ban te ontmoeten!! ben nu al zenuwachtig

Maar eh, ik heb heen probleempje, en dat probleempje heet vervoer.
Naar Addiction toe welteverstaan.

New Wave, misschien dat je me ff kunt mailen of pm-en?
Verder nog niets gehoord over hoe laat ik er moet zijn. Verwacht nog wel een berichtje van je!

bij de weg, Leander komt met me mee, meer mensen weet ik zo niet, mischien dat Leander er nog meer meekrijgt

Old Post Aug-05-2002 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Little Theseus
Zoals het er nu naar uit ziet gaat Massive niet mee volgens mij, wel een vriend van mij (dj/dirk-jan), Yarnie&Yarnie (sorry Erwin, maar hoe heet je tweelingbroer eigenlijk!?) en Chicane. Autotje zit alweer vol dus. Cruisen we ruim op tijd naar Ede zodat we daar nog wat kunnen gaan eten en de volgende ochtend 4 uur meteen naar huis want ik moet gewoon om kwart voor zes op de werkvloer staan -
Kheb er zin in, ben zeker erg benieuwd hoe het wordt!

Sjinees! Ik sprak Timmy net en we gaan je seriously spanken als je niet naar utrecht komt zaterdag!

ben drbij nerd!

wel forum lezen, ik skip FFWD en ben zaterdag gewoon erbij

Old Post Aug-05-2002 21:03 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Optimus
eieregooier heft in een pm van pimpwars gezegd dattie wel zou komen bedenk ik me net

Owja? Zal best... Maar ik kom wel ja... Zip komt ook mee en misschien dat Spinnin Jack a.k.a. Mr Storm ook nog wel mee gaat... Access zit tegen die tijd met z'n luie ass in Egypte beetje weg te fikken bij 45 graden op de Nijl, dus die zal er nie bij zijn...

Dat zijn er 2 of 3 dus... Zal ik ook nog effe mailen?

Wel jammer dat je vrijdag al om 6 uur daar moet zijn optimus... anders hadden we gezellig met ze allen met de trein kunnen gaan... Maar ik moet tot 6 uur werken vrijdag, dus dat gaat um nie worden... Dan de terugweg maar...

Ganzeborden he... hmmm... kunnen jullie pokeren?

Grtz!!! En tot vrijdag he...

[EDIT]Ik ken natuurlijk kijken of er nog wat van die andere pimps meekomen... Eentje heb je nog wel kans dattie mee gaat, de andere nie ben ik bang... Enneh... wat is nou de minimumleeftijd? Misschien dat ik ut Zussie van Zip nog wel mee ken krijgen ook...[/EDIT]

[EDIT2]Ik weet ut alweer!!! Ik zou je op addiction ff uitleggen hoe je in de buurt komt van de top 100 in Pimpwar Niet hoger natuurlijk, want dan kom je te dicht bij mij in de buurt, en dat moeten we niet hebben natuurlijk... ik moet wel 1e in de alliance blijven [/EDIT2]

Last edited by eieregooie on Aug-06-2002 at 03:58

Old Post Aug-06-2002 03:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz
YEAH!!!!! Alferox komt, Alferox komt!
Kan ik eindelijk eens een ban in het echt zien
Natuurlijk ook leuk om de rest te zien, maar vind het wel spannend om voor het eerst van mijn leven een echte ban te ontmoeten!! ben nu al zenuwachtig

ik ben heel erg eng..

dus pas maar op!!

Old Post Aug-06-2002 09:34  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by eieregooie

Owja? Zal best... Maar ik kom wel ja... Zip komt ook mee en misschien dat Spinnin Jack a.k.a. Mr Storm ook nog wel mee gaat... Access zit tegen die tijd met z'n luie ass in Egypte beetje weg te fikken bij 45 graden op de Nijl, dus die zal er nie bij zijn...

Dat zijn er 2 of 3 dus... Zal ik ook nog effe mailen?

Wel jammer dat je vrijdag al om 6 uur daar moet zijn optimus... anders hadden we gezellig met ze allen met de trein kunnen gaan... Maar ik moet tot 6 uur werken vrijdag, dus dat gaat um nie worden... Dan de terugweg maar...

Ganzeborden he... hmmm... kunnen jullie pokeren?

Grtz!!! En tot vrijdag he...

[EDIT]Ik ken natuurlijk kijken of er nog wat van die andere pimps meekomen... Eentje heb je nog wel kans dattie mee gaat, de andere nie ben ik bang... Enneh... wat is nou de minimumleeftijd? Misschien dat ik ut Zussie van Zip nog wel mee ken krijgen ook...[/EDIT]

[EDIT2]Ik weet ut alweer!!! Ik zou je op addiction ff uitleggen hoe je in de buurt komt van de top 100 in Pimpwar Niet hoger natuurlijk, want dan kom je te dicht bij mij in de buurt, en dat moeten we niet hebben natuurlijk... ik moet wel 1e in de alliance blijven [/EDIT2]

neem je zusje maar mee
en top dat je komt, terugweg pakken we dezelfde ja
en wel uitleggen he

Old Post Aug-06-2002 09:46 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help Id another track [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGate 42 - Flow (John O'Callaghan Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:24.

Forum Rules: