Originally posted by Blik
kan PSV ooit normaal winnen, met 2 of 3-0 misschien, ze hebben nu al 5 wedstrijden achter elkaar met 1-0 of 2-1 gewonnen. om gek van te worden gewoon
En ook dat is genoeg voor de felbegeerde 3 punten in de strijd om het kampioenschap!
Mar-08-2003 22:47
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Kan de laatste tijd ook niet echt warm worden van het spel van PSV.
Ze winnen telkens makkelijk (ik heb de wedstrijden tegen Heereveen niet gezien, skivakantie).
De spelers weten dat ze zelden een kans weg geven en gaan niet voor een winst met ruime marge terwijl ze dat makkelijk kunnen. Voordeel is dat ze geen krachten verspelen, maar ja, PSV speelt toch geen europees voetbal meer dus kunnen ze best wel wat meer laten zien.
Zeker in de thuiswedstrijden.
Nu op naar 23 maart en kijken of dat PSV het kampioenschap 'veilig stelt' wanneer we ajax op 10 punten zetten of kan ajax terug komen op 4 punten?
Ik verwacht het eerste omdat PSV ontzettend sterk speelt en niets weg geeft. Ajax speelt ook nog eens Europees, waarin ze alles moeten geven. Maar nu is VD Vaart terug waarmee Ajax een stuk sterker is en PSV heeft het in het Philips stadion meestal moeilijker met Ajax dan in de Arena, maar dat zijn maar statistieken.
PSV moet gewoon van feyenoord winnen, voor de rest kan het me niet meer zoveel schelen eigenlijk
ik ga voor de Champions League
ik weet bijna zeker dat Ajax bij PSV gaat verliezen of gelijk spelen. Ik ben er van overtuigd dat Ajax het beste elftal (en beste selectie) van Nederland heeft op dit moment. Maar het zijn nog vooral jonge spelers en ze spelen nu gemiddeld elke week 2 wedstrijden (vanaf de afgelopen 3 weken). Dat is gewoon teveel en dat gaat ze opbreken. Dus laat PSV maar kampioen worden, maar dan moeten ze wel winnen van Feyenoord.
Registered: Dec 2001
Ik heb feyenoord zien spelen gister, en vind dat ze momenteel het beste voetbal spelen van de Eredivisie. Feyenoord is echt nog niet uitgeschakeld voor de 2e plaats. Denk dat ajax het de komende weken nog erg lastig gaat krijgen.
PSV is voor mij de zekere kampioen.. En raoel wat heb je nou liever; net winnen of alles net verliezen
Lijkt mij makkelijke keus, dat gezeik van jullie hollanders ook altijd.. Lekker boeiend of het 1-0 of 4-0 wordt. De stand aan het eind van het seizoen telt pas
Mar-09-2003 14:12
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Blik
PSV moet gewoon van feyenoord winnen, voor de rest kan het me niet meer zoveel schelen eigenlijk
ik ga voor de Champions League
ik weet bijna zeker dat Ajax bij PSV gaat verliezen of gelijk spelen. Ik ben er van overtuigd dat Ajax het beste elftal (en beste selectie) van Nederland heeft op dit moment. Maar het zijn nog vooral jonge spelers en ze spelen nu gemiddeld elke week 2 wedstrijden (vanaf de afgelopen 3 weken). Dat is gewoon teveel en dat gaat ze opbreken. Dus laat PSV maar kampioen worden, maar dan moeten ze wel winnen van Feyenoord.
Schande om dit te zeggen.
Schande schande schande schande schande schande.
AJAX wordt gewoon weer kampioen.
Het is nog niet afgelopen!!
AFCA CAN'T BE STOPPED!!
Mar-09-2003 14:32
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
1-4.........ai!
Mar-09-2003 16:20
Sabina
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by mr.marcello
1-4.........ai!
nou ze mogen wel uitkijken voor degradatie
Mar-09-2003 16:58
mr.marcello
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Sabina
nou ze mogen wel uitkijken voor degradatie
Nou ik denk niet dat het zover zal komen, maar 't is niet best nee!
Ach, op zich wel een aparte middag gehad in de Dome!
Mar-09-2003 17:20
Jappio
.
Registered: Dec 2001
in ieder geval wel een hoop doelpunten marcello......
Mar-09-2003 18:55
mr.marcello
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by Jappio
in ieder geval wel een hoop doelpunten marcello......