Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by Chicane
Ha, nog eentje van de overkant van het water Een ertepeller nog wel
Welkom
Ik neem aan dat je met: 'de overkant van het water' Dordrecht bedoeld??? Dan kan ik je geruststellen: Ik ben in Dordrecht geboren, maar woon nu in Papendrecht...Een echte schapekop dus!!!
May-17-2004 10:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Het was toch 'Des te dichter bij Dordt, des te rotter het wordt?'
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-17-2004 15:41
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
/me propt een banaan bij snuggle naar binnen
Wat zei je? Ik kan je niet goed verstaan.. je hebt een banaan in je mond
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
May-17-2004 15:53
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
quote:
Originally posted by Chicane
/me propt een banaan bij snuggle naar binnen
Wat zei je? Ik kan je niet goed verstaan.. je hebt een banaan in je mond
hehe heel goed...laat het ze maar voelen...
May-17-2004 15:55
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Tim81 => the new post maniac! whehe
___________________
Sasha!
May-26-2004 20:29
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Muppy
Hallo allemaal!
Ik ben Maarten, 18 jaar en woon in Papendrecht. Ik ben een grote liefhebber van trance, en bezoek ook aardig wat feestjes. Verder studeer ik in het dagelijks leven, en wil uiteindelijk Leraar Aardrijkskunde worden.
Originally posted by Partyhardy! Tim81 => the new post maniac! whehe
Ik ben een wedstrijd met emre begonnen... Wie het eerst de 1000 posts haalt Ach, vind het wel een leuke onderbreking tijdens mijn stage
May-26-2004 20:50
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Lex! Je hebt een waardige opvolger!
May-26-2004 20:55
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
quote:
Originally posted by Optimus
Lex! Je hebt een waardige opvolger!
Ben ik de opvolger...
May-26-2004 20:58
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus
Lex! Je hebt een waardige opvolger!
haha
quote:
Originally posted by Tim81
Ben ik de opvolger...
uiteraard! of emre, dat is nog niet geheel duidelijk maar tot dusver zonder twijfel jij!
___________________
Sasha!
May-26-2004 21:05
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Het is Lex zelfs gelukt om in de begintijd van TA de hele eerste pagina van de Chill Out Room vol te krijge n met Last Post by DJ Lex Lex was de Koning!!!
May-26-2004 21:10
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by Optimus
Het is Lex zelfs gelukt om in de begintijd van TA de hele eerste pagina van de Chill Out Room vol te krijge n met Last Post by DJ Lex Lex was de Koning!!!
ja! whehe en zelfs ook hier in het holland forum! dus succes mannen!