Originally posted by Miss Proximus
Ik werd om half 7 wakker gebeld vanuit de techno-zaal..klonk lekker!!
Stelde het alleen niet zo op prijs Als het 1 van jullie was: ik heb de telefoon aan laten staan dus kijk maar ff op je rekening! (ching-ching)
Dat was Timmy Alleen die nerd belt altijd anoniemn nu wwahaha, Timmy sjek de rekening voor deze maand
Dec-23-2002 12:40
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)
De sets zijn allemaal erg kort (behalve Dana, want dat is de enige die helemaal is uitgezonden. En de kwalititeit is ook erg slecht. Ligt niet aan de releasegroepen, maar aan de uitzendingen zelf.
Dec-23-2002 12:40
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
De sets zijn allemaal erg kort (behalve Dana, want dat is de enige die helemaal is uitgezonden. En de kwalititeit is ook erg slecht. Ligt niet aan de releasegroepen, maar aan de uitzendingen zelf.
zwaar zuigend dat ze die set van tiesto niet helemaal uitgezonden hebben
Hopen dat ze over paar weken wel de hele set uitzenden!
Dec-23-2002 12:50
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Was Andreas ver heen?
Viel wel mee. Heb gewoon met m staan lullen dus
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-23-2002 12:55
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Dec-23-2002 12:56
Stivvekk
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
w00t, waar heb je die info vandaan
deze primeur heb ik van een anonieme bron (ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat mijn anonieme bron ook toevallig bij de tracklist request/posts kijkt )
Dec-23-2002 14:16
Chrono|one
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Leiden
Was met kamaya mee en grootste deel komt met hem overeen.
Sander kleinenberg was voor mij het hoogtepunt, zooooo relaxt echt staan zweven daar, hoewel hij later in z'n set steeds minder vocals gebruikte.
Verder weinig te melden behalve dan dat na een hele avond waar elke dj waar ik geweest ben aardig goed draaide je dan weer zo'n dana als afsluiter hebt, snel weg dus daar.
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?
___________________
I like the Prosac to come back
Dec-23-2002 16:37
Mandrick_v
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Toronto, On
quote:
Originally posted by Stivvekk
Deze livesets zijn er op zich te krijgen (geen idee waar, ik ben ook nog druk aan 't zoeken, tips welkom!)
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Dec-23-2002 17:46
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by Chrono|one
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?
ach ja..hardstyle he? Maar wel een pionier hardstyle dj!
En als gabberwijffie KICKTE ze gewoon KONT!!!!!!!! Punt
Go Dana!! HAkkeeeeeeeeeeeeeee
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Dec-23-2002 17:55
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Dana? Vind het echt nix. Kan ze nog zo'n pionier zijn. Stond daar drie kwartiertjes, maar had het toen echt helemaal gehad met haar. Klinkt allemaal zo goedkoop en helemaal als je daarvoor 2 uur heb staan chillen bij Sander Kleinenberg.
Dieptepunt was nog wel Lovin you. Grootste kaasproduktie van dit jaar imo
___________________
Dec-23-2002 18:49
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Location: vergeten...
quote:
Originally posted by Chrono|one
Hoe is de mening op TA dan over het algemeen over dana?
Tja daar is al zoveel discussie over, iedere keer als ik Dana hoor ga ik uit men plaat en met mij vele andere. Zie de drukte bij Dana bijvoorbeeld op Innercity.