Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
fan då...hmmm...jag vet att det var MINST två nissar tillsammans med JayBee vid buffén som jag hälsade på. Det är fan i mig märkligt att jag har fler minnesluckor i nyktert tillstånd än vad jag har då jag är full.
Lika bra att stryka de namn jag inte minns fullt ut - det man inte minns har som bekant inte hänt
huum jag va me jaybee i buffen...fast tror han va där 2ggr...men
jaybee var där me sin polare rasmus tror jag han heter..å sen va jag där me...å alla va killar va jag såg iaf
Mar-08-2004 08:04
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Vizay
Amnezia (e inte 100% säker men de vore skumt om vi inte träffades på kryssen)
lol va inte du på kryssen alls??? blir osäker nu??? kan offra min högra stortå på att du va en av dom i hytten me staz mojjmojj mfl...5509 5510 lr va vi hade i hyttnr ????
creepy
Mar-08-2004 08:07
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
HAHAHA.. ÅÅH GUD, vad man skrattar. ok först och främst, amnezia min poolare heter pontus.
vizay&amnezia: hallå ni var ju fan rumskamrater nästan. vizay bodde i 5508 och amnezia i 5509. ni kan omöjligt ha missat varandra och specielt när jag presenterade er för varandra.
sorrow: hmm oups det där kan bli problem för jag har en tendens att alltid störa dj's nä men jag har nog missat vad är det nu på fredag?
Mar-08-2004 11:08
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
haha gud va jag skäms, snackade med staz senare på natten, nu har jag klart för mig vem amnezia e, kom bara inte på vilket ansikte jag skulle sätta i connection med namnet
batteries not included.
- dave
Mar-08-2004 16:52
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men för SATAN varför kom du inte och hälsade för? Vet ganska bestämt att jag frågade Jofawe om han hade träffat dig, har det till och med på film. Tyvärr har jag inte en aning om hur du set ut - mycket möjligt att jag såg dig på något av dansgolven. Sprang runt och letade efter andra TA's som jag inte tidigare träffat med Reveal och Smekbar också, men Steve var den enda vi hittade - och honom har jag redan träffat
haha jofawe gick förbi mig medan jag snackade med några grabbar men jag hade ingen aning att det var han.. tills jag såg filmen, det är i filen som heter: MVI_7983.AVI
men som sagt... jag stod på andra sidan av terminalen o väntade på stefan när du gick förbi, dessutom måste jag hålla utkik på väskan.
det var lite svårt att bara springa iväg ..tyvärr kanske nästa gång. jag kände igen dig förresten pga din ishockey mössa
Originally posted by ScuL
haha jofawe gick förbi mig medan jag snackade med några grabbar men jag hade ingen aning att det var han.. tills jag såg filmen, det är i filen som heter: MVI_7983.AVI
haha.. jaså?
Jag har dock inget bra att säga till mitt försvar mer än att jag måste varit feg eller nått sånt om jag inte hälsade
Originally posted by ScuL
jag snackade bara lite där.. vi bodde i 5114
det förklarar ju saken ...
Mar-08-2004 18:18
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
efter att läst igenom allas dom-här-har-jag-träffat listor så känner jag att jag har träffatr väldigt få... det känns i alla fall så :P
Mar-08-2004 18:31
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Pjox
efter att läst igenom allas dom-här-har-jag-träffat listor så känner jag att jag har träffatr väldigt få... det känns i alla fall så :P
hehe, känner likadant här! även fast du nog träffat fler =)
Mar-09-2004 14:28
Sorrow
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by JayBee
sorrow: hmm oups det där kan bli problem för jag har en tendens att alltid störa dj's nä men jag har nog missat vad är det nu på fredag?
TechnoState - A State Of Trance. Jag och Airbase i fem timmar på main stage. Du KAN inte ha missat detta..