Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
fan då...hmmm...jag vet att det var MINST två nissar tillsammans med JayBee vid buffén som jag hälsade på. Det är fan i mig märkligt att jag har fler minnesluckor i nyktert tillstånd än vad jag har då jag är full.

Lika bra att stryka de namn jag inte minns fullt ut - det man inte minns har som bekant inte hänt

huum jag va me jaybee i buffen...fast tror han va där 2ggr...men
jaybee var där me sin polare rasmus tror jag han heter..å sen va jag där me...å alla va killar va jag såg iaf

Old Post Mar-08-2004 08:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Vizay
Amnezia (e inte 100% säker men de vore skumt om vi inte träffades på kryssen)

lol va inte du på kryssen alls??? blir osäker nu??? kan offra min högra stortå på att du va en av dom i hytten me staz mojjmojj mfl...5509 5510 lr va vi hade i hyttnr
????
creepy

Old Post Mar-08-2004 08:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

HAHAHA.. ÅÅH GUD, vad man skrattar. ok först och främst, amnezia min poolare heter pontus.

vizay&amnezia: hallå ni var ju fan rumskamrater nästan. vizay bodde i 5508 och amnezia i 5509. ni kan omöjligt ha missat varandra och specielt när jag presenterade er för varandra.

sorrow: hmm oups det där kan bli problem för jag har en tendens att alltid störa dj's nä men jag har nog missat vad är det nu på fredag?

Old Post Mar-08-2004 11:08  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

haha gud va jag skäms, snackade med staz senare på natten, nu har jag klart för mig vem amnezia e, kom bara inte på vilket ansikte jag skulle sätta i connection med namnet

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-08-2004 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men för SATAN varför kom du inte och hälsade för? Vet ganska bestämt att jag frågade Jofawe om han hade träffat dig, har det till och med på film. Tyvärr har jag inte en aning om hur du set ut - mycket möjligt att jag såg dig på något av dansgolven. Sprang runt och letade efter andra TA's som jag inte tidigare träffat med Reveal och Smekbar också, men Steve var den enda vi hittade - och honom har jag redan träffat

haha jofawe gick förbi mig medan jag snackade med några grabbar men jag hade ingen aning att det var han.. tills jag såg filmen, det är i filen som heter: MVI_7983.AVI

men som sagt... jag stod på andra sidan av terminalen o väntade på stefan när du gick förbi, dessutom måste jag hålla utkik på väskan.
det var lite svårt att bara springa iväg ..tyvärr kanske nästa gång. jag kände igen dig förresten pga din ishockey mössa

Old Post Mar-08-2004 17:16  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by ScuL
haha jofawe gick förbi mig medan jag snackade med några grabbar men jag hade ingen aning att det var han.. tills jag såg filmen, det är i filen som heter: MVI_7983.AVI

haha.. jaså?
Jag har dock inget bra att säga till mitt försvar mer än att jag måste varit feg eller nått sånt om jag inte hälsade

(jag bodde i 6121 ... dvs två hytter från er )

Old Post Mar-08-2004 17:38  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

jag snackade bara lite där.. vi bodde i 5114

Old Post Mar-08-2004 18:14  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by ScuL
jag snackade bara lite där.. vi bodde i 5114

det förklarar ju saken ...

Old Post Mar-08-2004 18:18  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

efter att läst igenom allas dom-här-har-jag-träffat listor så känner jag att jag har träffatr väldigt få... det känns i alla fall så :P

Old Post Mar-08-2004 18:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Pjox
efter att läst igenom allas dom-här-har-jag-träffat listor så känner jag att jag har träffatr väldigt få... det känns i alla fall så :P

hehe, känner likadant här! även fast du nog träffat fler =)

Old Post Mar-09-2004 14:28  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by JayBee

sorrow: hmm oups det där kan bli problem för jag har en tendens att alltid störa dj's nä men jag har nog missat vad är det nu på fredag?

TechnoState - A State Of Trance. Jag och Airbase i fem timmar på main stage. Du KAN inte ha missat detta..

Old Post Mar-09-2004 17:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Är inte helt säker på vilka jag träffade på kryssen.. glömmer namn så fort eller rättare sagt glömmer oftast att lyssna när folk säger sina namn.

Dem jag kommer ihåg att jag pratade med var Staz, Vizay, MojjMojj och JayBee. Hälsade säkert på nån mer också som jag har glömt

Old Post Mar-13-2004 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > I. R. L
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha bangkok 1995 track 4.. [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfterburn - Frattboy [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:39.

Forum Rules: