Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Nyx
Om vi kan bestämma oss för nåt/några tryck så kan jag fixa storlek/kvalite på eventuella tryck och sedan dra igång verksamheten!

fint! då är det "bara" att bestämma motiv...

Old Post Aug-06-2003 20:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by Nyx
det beror på hur du menar

typ, att man ger bevel o emboss på texten lr nått objekt.. så att d blir bra på t shirt mé..

Old Post Aug-06-2003 20:19 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by ShyTrance
typ, att man ger bevel o emboss på texten lr nått objekt.. så att d blir bra på t shirt mé..

om du tex köper nåt halvtaskigt 10-pack med t-shirt tryckspapper på gekås och sen stryker på det på en 10 kronors t-shirt, blir det inte så lyckat med avancerade tryck..det beror på kvaliteten på pappret, skirvaren och t-shirten helt enkelt!
Har man bra grejer så kan man göra vilka tryck som helst..det är oftast snyggare med enkla tryck utan bevel, emboss och allt sånt

Old Post Aug-06-2003 21:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003
Hjälpa till

Tjena, ja kanske kan vara till lite hjälp, har en vän som jobbar på tryckeriet i helsingborg, i värsta fall kan ja printa ut det billigt, i bästa fall så blir det gratis maila mig ifall ni behöver hjälp...hjäler gärna till // Dj M

Old Post Aug-07-2003 14:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Jag skulle lätt köpa en T-shirt meddetta tryck

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Oct-21-2003 20:47  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det här med att printa har vart på tal förr men det verkar inte va så poppis då man måste sätta print tryck på enbart vita t-shirts för att det ska synas... har själv testat
Men hör gärna med dom kontakter du har ang. priser, färgtyper osv.

Sen finns det andra stora problemet att enas om [/b]ett[b] gemensamt tryck som representerar SWETA...

Old Post Oct-22-2003 07:14  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003
Dancing Dude uff uff uffff!

schysst den dar med blatt o gult..
finns det nagon sida dar man kan se alla olika forslag??//

Kramisar!

Old Post Oct-24-2003 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

har kommit ett nytt sortiment nu

Tranceaddict string..cool..skulle jag lätt köpa till min puma om jag hade en o hon gillade trance

Old Post Nov-06-2003 12:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

• så kan man ju också göra <

• att säga puma om en tjej låter inte bra

• Ang. de nya tröjorna...Om de inte är för dyra (vilket de förmodligen är) kan jag tänka mig att köpa en.. nån fler som vill gå med och köpa elle? så minskar vi lite på frakten. Eller om jag har tur, är det nån som tar tag i den svenska sektionens tröjförslag... gick ju inte när jag försökte.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-06-2003 16:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

quote:
Ang. de nya tröjorna...Om de inte är för dyra (vilket de förmodligen är) kan jag tänka mig att köpa en.. nån fler som vill gå med och köpa elle? så minskar vi lite på frakten. Eller om jag har tur, är det nån som tar tag i den svenska sektionens tröjförslag... gick ju inte när jag försökte.

Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa en!

Old Post Nov-06-2003 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

fy fan va bonnig keps!

Old Post Nov-06-2003 18:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Frågan är hur mycket T-shirten kostar bara ?:S

Old Post Nov-06-2003 18:14  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat track from Bs As Deep set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRidgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:06.

Forum Rules: