De mijne verdorie ook, na aanschaf van die synthesizer
quote:Originally posted by websley De mijne verdorie ook, na aanschaf van die synthesizer Moet je je eens indenken... Ik heb niet eens een synthesizer gekocht!
quote:Originally posted by HiGH_NrG Moet je je eens indenken... Ik heb niet eens een synthesizer gekocht! Wat heb je dan wel uitgevreten?
Wat een feckin nubs hier op me werk... Moet ik mensen dalijk weer op hun flikker geven enzo... Daar heb ik toch helemaal geen zin in!
Ik heb me duitse luistertoets verknald.
___________________ I naver make eny spalling errors.
Ach duits is toch een kutvak.. Btw, moet jij nog naar school jah? Ik heb al weken vakantie (en nee geen eindexamen gehad, dat is al ff geleden )
klote knop van de airco in de auto begeeft het net zomaar godverdomme wat warm was het ineens ik naar de garage kan ie pas volgende week dinsdag gemaakt worden... net nu het zo warm is aaaargh
___________________ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
Het is me examen, morgen de laatste dag.
quote:Originally posted by kutvolkots Het is me examen, morgen de laatste dag. Oh nou succes dan morgen!
Danke schön.
1,40 Euro voor een liter Euro 95. Wat een brutaliteit
quote:Originally posted by Glaniskanis klote knop van de airco in de auto begeeft het net zomaar godverdomme wat warm was het ineens ik naar de garage kan ie pas volgende week dinsdag gemaakt worden... net nu het zo warm is aaaargh Pff aansteller... Hier in Nederland heb je geen airco nodig man... Lekker raampjes open en cruisen maar