damn terug men eerste dag gaan werken.en da was serieus tegen mijn goesting werken met zo'n warm weer is echt niks voor mij. btw xilver waarom is fitness geen sport, damn wa is da hier ineens met die qwerty
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
quote:Originally posted by Kaidreas btw xilver waarom is fitness geen sport, damn wa is da hier ineens met die qwerty Vraagt da nekeer aan Jasper, die heeft me ooit eens verteld da hij fitness geen sport vind Ik word daar anders toch wel moe van, die gewichtjes
en ge kunt er lopen en fietsen
morgen op dees moment zit ik dus in Lloret Can't wait ! wiihihih
quote:Originally posted by Kaidreas en ge kunt er lopen en fietsen Lopen op ne loopband is geen echt lopen! En als ge wilt fietsen springde op nen echte velo in plaats van zo'n lelijke plastieken imitatie!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Freezel Spannend boek pakken met alleen maar plaatjes Dat soort boeken hebben ze doorgaans niet in een bibliotheek
quote:Originally posted by eieregooie Dat soort boeken hebben ze doorgaans niet in een bibliotheek Ik doelde op kinderboeken
gaat lekker, nog 105000 posts en jullie hebben ons ingehaalt. *kan 1 of 2 posts schelen... +1 voor jullie ps. check me sig lol
Damn half Nederland emmigreert naar ons forum, ach we zijn dan ook onweerstaanbaar
___________________ Ask and you shall receive.
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Zehra Is het weer saai op het werk?
quote:Originally posted by Jasperovitsj Is het weer saai op het werk? ja