quote:Originally posted by Bertn ik blijf outhouse zijn beste vinden, steekt torenhoog uit boven al zijn ander werk IMO Underberg all the way zijn Perc remix is ook super vet
Last edited by Eagle` on Aug-31-2004 at 18:51
Kyau vs Albert - Not With You (Sonorous Remix) Blijf dit e enorm sterke remix vinden, mmmmmm...
Voor de Ferry fans William Orbit - Ravels Pavane Pour Une Infante Défunte (Ferry Corsten Remix) quote:Want Ferry Is Meer Dan Een Overzetboot!
___________________ Ask and you shall receive.
Matt Darey pres. Li Kwan - Point zero (Leama & Moor remix) Bewijs dat niet alles wat Leama & Moor doen minder is deze dagen, al kan dat aan de kwaliteit van het origieel liggen
Joe Romersa - Cradle Of Forest (Silent Hill 4 OST), ik ben er echt zwaar aan het addicted aan worden.
Wat e sound, héérlijk POUND
quote:Originally posted by Pumaz Matt Darey pres. Li Kwan - Point zero (Leama & Moor remix) Bewijs dat niet alles wat Leama & Moor doen minder is deze dagen, al kan dat aan de kwaliteit van het origieel liggen Tune of the year for me..
Freezel in the mix! Right now: Dousk - Pa dida
___________________ www.dj-vega.net
Bedankt voor het luisteren, ben er van door
Oracle - Aries (Shane 54 Remix)
Sunquest - Airborne aardige plaat for sure A Force - Gravitational Waves Whirlpool vs Octagen - Alaska (Filo & Peri Mix) Witness of Wonder - Impressions (Original Mix)
Last edited by Eagle` on Sep-01-2004 at 10:18