|
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Ik heb meer respect voor anderen dat jij ooit zult krijgen, in tegenstelling tot mensen die zichzelf zo goed vinden omdat ze zichzelf 'normaal' noemen houd mijn respect niet op waar mijn mening niet verder gaat, ik heb ook gewoon respect voor mensen als hitler, bin laden, sada, bush onddanks dat ik hun daden afkeur. Ik ben ook niet zo kinderachtig dat ik mensen meer of minder respect geef omdat ik ze aardig of minder aardig vind wat eigenlijk gewoon betekend dat ze veel of niet veel op mij lijken. |
Loop je ook met zo'n dom oranje bandje dan? Whehe toppunt van kansloos vind ik dat zeg.. net alsof je respect voor iedereen moet hebben ook
Oke in het begin wel, maar door bepaalde daden kan je dat respect heel snel kwijt zijn, bij mij althans. Voor 98% van de mensen dus wel gewoon respect ja, maar voor mensen met zulke debiele acties als hitler, bin laden, bush en 'sada' (zijn jullie erg close? ) Zeker geen respect nee! Doe eens gezond, je kan ook te ver door schieten met je respect geouwehoer..
Zeg kan jij trouwens niet eens in de week een collumn schrijven ofzo, voor mij part in je eigen thread, behandel je iedere week een van je wijsheden, of shitsofrene vrienden, en doe je verder rustig aan 
|