Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Hur fan kunde Anders Svensson få starta. Han kan ju inte slå en offensiv passning rätt.

Och varför utnyttjade dom inte alla tre byten. Jävla idiot Lagerbäck

Old Post Sep-09-2004 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Utrecht - Djurgården 4-0

Jävla nollor.

Old Post Sep-16-2004 19:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel

ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....

Old Post Sep-16-2004 22:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Amnezia
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel

ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....

det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/

Old Post Sep-17-2004 02:03  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/

lolz, fan va otur!!

Håller med, spelarna är lite knepiga.

"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."

insignificant cor member alliance

Old Post Sep-17-2004 09:18  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Cloudburst
lolz, fan va otur!!

Håller med, spelarna är lite knepiga.

"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."

tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.

Old Post Sep-17-2004 20:19  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.

hehe förstår du hade sett framemot det....surt värre...se en riktig nhl match vore ju helnajs ....får hoppas det löser sig

visst har ägarna klantat sig med men om lönetaket innebär 31milj $ så blir det på 25 st spelare ca 8000.000 /spelare...inte så dålig lön iaf.... ...

Old Post Sep-18-2004 11:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Dom har en omröstning på Aftonbladet om vem som är bäste sportkommentatorn.

Själv tycker jag Roberto Vacchi , Niklas Holmgren och Jesper Hussfelt är dom bästa.

Åt helvete med dom på TV4 och Chris Härenstam.

Old Post Oct-03-2004 09:35  Sweden
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Sverige - Ungern idag.

Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.

Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.

Old Post Oct-09-2004 09:27  Sweden
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Sverige - Ungern idag.

Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.

Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.

De visar matchen på en av studentpubarna idag. Frågan är om man vågar släpa med sig den ungerska flaggan dit - det slutar väl med att jag blir halshuggen om Sverige inte tar tre poäng

www.laszlo.se

Old Post Oct-09-2004 10:22 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

ahhh zlatan på bänken! mjällby i mitten

va fan laszlo tjafsar dom är det bara skalla dom a la Robbie Savage

Old Post Oct-09-2004 15:00  Sweden
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

1-0 halvtid

Freddie gjorde mål

Old Post Oct-09-2004 15:50  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdi-di-di-disco! [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDenim Project - "Freedom To Move" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:50.

Forum Rules: