Hur fan kunde Anders Svensson få starta. Han kan ju inte slå en offensiv passning rätt.
Och varför utnyttjade dom inte alla tre byten. Jävla idiot Lagerbäck
Sep-09-2004 11:03
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Utrecht - Djurgården 4-0
Jävla nollor.
Sep-16-2004 19:30
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel
ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....
___________________
Sep-16-2004 22:28
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Amnezia
Elitserien om 2 dar!!! om ja inte minns fel
ujuj blir galet i höst ...synd dock på lockouten...förstår inte hur girig man får va som spelare...20 av 30 klubbar går back...70% av alla intäkter går till löner och ett lönetak på 31milj på klubb...woot..e pinsamt av spelarna egentligen...spela hockey istället dammit ....
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/
Sep-17-2004 02:03
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
quote:
Originally posted by St_Andrew
det suger hårt... nu när man är på denna sida av atlanten hade man ju sett fram emot lite nhl =/
lolz, fan va otur!!
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."
___________________
insignificant cor member alliance
Sep-17-2004 09:18
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Cloudburst
lolz, fan va otur!!
Håller med, spelarna är lite knepiga.
"Jag vägrar spela om jag inte får 90 miljoner som han där borta, istället för de 75 miljoner jag får nu."
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.
Sep-17-2004 20:19
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by St_Andrew
tycker ägarna är knepiga oxå. dom får skylla sig själva om dom sätter löner som är så höga att dom inte kan betala dom imo.
hehe förstår du hade sett framemot det....surt värre...se en riktig nhl match vore ju helnajs ....får hoppas det löser sig
visst har ägarna klantat sig med men om lönetaket innebär 31milj $ så blir det på 25 st spelare ca 8000.000 /spelare...inte så dålig lön iaf.... ...
___________________
Sep-18-2004 11:25
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Dom har en omröstning på Aftonbladet om vem som är bäste sportkommentatorn.
Själv tycker jag Roberto Vacchi , Niklas Holmgren och Jesper Hussfelt är dom bästa.
Åt helvete med dom på TV4 och Chris Härenstam.
Oct-03-2004 09:35
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Sverige - Ungern idag.
Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.
Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.
Oct-09-2004 09:27
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Sverige - Ungern idag.
Zlatan tveksam till spel med en ryggskada.
Vi bör vinna denna match , jag ger Sverige 80-20 chans.
De visar matchen på en av studentpubarna idag. Frågan är om man vågar släpa med sig den ungerska flaggan dit - det slutar väl med att jag blir halshuggen om Sverige inte tar tre poäng