Registered: Dec 2001
Oef, vanmiddag weer een heerlijk onterechte overwinning gepakt Denk alleen niet dat ze in deze vorm het nog gaan redden, maar goed, we zullen het wel zien allemaal
de graafschap ook weer gewonnen bram
Apr-12-2004 15:40
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jappio
Oef, vanmiddag weer een heerlijk onterechte overwinning gepakt Denk alleen niet dat ze in deze vorm het nog gaan redden, maar goed, we zullen het wel zien allemaal
de graafschap ook weer gewonnen bram
Ja apart dat Excelsior nog won! Tot 10 minuten voor tijd zag ik op teletekst (ben een TELETEKST supporter ) dat het 0-1 was, winnen ze nog met 2-1. Wel shit, niet goed voor de graafschap ivm periode.
Graafschap gelukkig ook weer gewonnen met 0-2, maar concurrentie ook . Het wordt fucking spannend. Heracles / Emmen moeten wat punten verliezen.....
Apr-12-2004 15:45
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja apart dat Excelsior nog won! Tot 10 minuten voor tijd zag ik op teletekst (ben een TELETEKST supporter ) dat het 0-1 was, winnen ze nog met 2-1. Wel shit, niet goed voor de graafschap ivm periode.
Graafschap gelukkig ook weer gewonnen met 0-2, maar concurrentie ook . Het wordt fucking spannend. Heracles / Emmen moeten wat punten verliezen.....
mja die teletekst loopt wel vaker achter, geloof dat ze na 15 minuten in de 2e helft al voor stonden
vvv - sparta inmiddels 1-1
[edit] 3-1 [/edit]
[edit] 5-1 [/edit]
Last edited by Jappio on Apr-12-2004 at 17:28
Apr-12-2004 16:26
SnuggLe
drs. Betweter
Om nog even terug te komen op het gezeik dat Ajaxsupporters hebben ontketent:
En Van Persie blijft een eikel, getuige dattie de bloemen weggeeft.
Hoor net dattie maybe naar Sevilla gaat ipv PSV.
Apr-19-2004 19:55
New Wave
We are all a number......
Noem die gasten alstjeblieft geen Ajaxsupporters.
Die gasten verdienen het niet om de naam 'supporter' te dragen.....
De harde kern heeft een regel opgesteld dat geen enkele speler maar ooit de dupe zal worden van ieder geweld wat er bestaat.
Als je je daar niet aan houd, ben je een gigantische lijer en ben je zeker geen supporter, fanatieke supporter of hooligan.
Dit is echt beschamend. Ze zeggen dat het jongens van 410 betreft....dit vind ik helemaal kut. Ik heb namelijk een tijdje op vak 410 gestaan en heb het hard zien groeien waarbij waardering van andere groepen supporters ontstond. Je ziet ook wat voor TiFosi acties ze houden...echt topwerk. Nu worden ze door een paar rotte appels helemaal weer naar onderen van de ladder getrapt. Echt super zonde vind ik het....
Last edited by New Wave on Apr-20-2004 at 20:51
Apr-20-2004 20:43
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Fucking Utreg' . Stijlloos gewonnen, hoewel ik niet zal ontkennen dat de goal an sich mooi was en dat het spel van beide ploegen eigenlijk best wel slecht was.
May-23-2004 22:18
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Amstel Cup: Wat een lelijke wedstrijd gister! Schoppartij zonder fatsoenlijk voetbal, wel hele fijne goal voor een linkspoot!
Nacompetitie: Vitesse is te goed voor de nacompetitie, nu 2x winnen van Helmond Sport en ze zijn er al! Volendam is dus echt gewoon te slecht...nog geen 1x gescoord, dan verdien je het ook niet om er in te blijven...helaas!
Champions League: Hopelijk pakt AS Monaco die beker, zij spelen het hele seizoen al leuk voetbal in de Champions League en Madrid zal Morientes wel weer gauw terughalen... Porto kan ook nog de treble pakken natuurlijk!