 |
|
|
|
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
Location: Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
Bram, niks persoonlijks maar Original had al eens eerder aangegeven dat je 'arroganter' bent gaan worden op line-ups. Revolution suckte, Mysteryland suckte, Impulz suckte, dit suckte, dat suckte.. Sasha held hier, Digweed held daar, Asta boven alles, Paard uber alles etc. |
Dus als je een hoop line-ups klote vind omdat er alleen maar standaard shit op staat dan ben je arrogant?
Slaat nergens op.
Het woord arrogant klopt niet in dit verband.
Bram is ontervrede over de line-ups en wil iets anders, net als ik.
Ik vond Innercity altijd zwaar relaxed maar sinds vorig jaar was het gewoon klote.
Er zijn gewoon mensen die geen standaard ID&T concept zien zitten.
Het is de normaalste zaak om hier je mening over een line-up te posten.
Het gaat gewoon om wat iemand wil en iedereen wil iets anders.
Je hebt fijnproevers, dus mensen die kijken naar het geheel en je hebt mensen die voor een DJ komen en daar flink voor betalen.
Iedereen denkt maar dat bram en andere het op mensen gemunt hebben die voor 1 dj gaan.
Mij kan dat in ieder geval geen hol schelen, ze gaan maar.
Dus het is bullshit dat er mensen worden geflamed omdat ze naar 1 dj gaan.
Het gaat hier om de dj's die geboekt worden, niet over het volk op Innercity (wat langzamerhand ook steeds kutter wordt op Innercity ), het concept van de vorige edities en het concept van nu.
Als je daar teleurgesteld in bent dan mag je dat bekend maken.
___________________
Allemaal gelul!!
|
|
Oct-11-2003 17:47
|
|
|
 |
 |
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001
Location: Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. Ik sta open voor nieuwe muziek en publiek, maar zeker het afgelopen jaar heeft hardstyle/core het voor mij gewoon verziekt om een fijne avond te hebben. Enne, na een goede 7 jaar gefeest te hebben is het voor mij ook tijd voor huisje boompje beesje geworden  |
Geen geflame, alleen een kleine tip. Ga ipv 2 keer per jaar naar een groot feest, waar heel veel van die door jou beschreven types rondlopen, 2 keer (of meer, want ze zijn goedkoper) naar kleinere feestjes met 1 of 2 dj's waar je platen van koopt. Aan de posts die je plaatst in de nieuwe platen thread, en laatst in die feestmuziek thread, te zien hou je van grooves en house. Ga naar een kleinschalig dat zich richt op die stijl, grote kans dat je de avond van leven hebt. Groter dan dat je naar bv Innercity gaat lijkt me. Natuurlijk, alles eromheen is vele malen groter en mooier op Innercity, de totale beleving is misschien groter. Maar zoals ooit in een Sensation thread beschreven werd, het gaat toch niet om de lichtjes, voor mij iig niet. Mij gaat het om de sfeer, die intiemer en "echter" is op dat soort feestjes. Je hebt meer liefhebbers die voor de muziek komen dan voor de Dj zelf (als in de persoon).
Maar er zullen altijd wel verschillen van mening over blijven bestaan. Mensen die het naar hun zin hebben met het ID&T concept moeten vooral gaan, ik blijf er voor thuis.
___________________
|
|
Oct-11-2003 20:20
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
|
|
|
| quote: | | Originally posted by Ding Chavez *KNIP* |
Daar heb je groot gelijk in uiteraard. Clubs hebben natuurlijk meer uitstraling dan zo'n large scale gebeuren. Gelukkig woon ik dicht bij Rotterdam, vroeger ging ik ook graag naar Nighttown en Ministry Of Dance, maar de eerste is ruk geworden door Sjonnie & Anita en laatst genoemde heeft de deuren moeten sluiten heb ik begrepen. Verder reis ik graag voor een leuke club avond, regelmatig ook naar Risk gegaan als me technovriend Jack de Marseille er weer eens was, bovendien ben ik de chauffeur van half TAForum hier Maar er is iets wat die grote feesten toch weer mooi maakt, tot 2001 was er altijd een soort van samenhang onder het dansvolk, iedereen had het gevoel dat ze deel uit maken van iets moois en groots en samen 1 geheel vormen die de DJ aanmoedigen en laten zien dat hij de avond tot een groot climax maakt. Na 2001 kwam dat kut gestamp uit de grond opzetten en steeds meer werd het ieder voor zich en fuck the rest.
2 SnuggLe: Zal de kus doorgeven, de gevolgen daarvan neem ik graag voor mijn rekening whehe Ik kom zeker weer es effe met je knuffelen ergens Ook nog eens een keer je huis checken aangezien ik vrij vaak in Den Haag komt voor me werk en dan lullen we wel weer es effe bij
2 New Wave: Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie, ik vond het net effe een niet passend woord, maar kon effe niet op het juiste woord komen. SnuggLe zijn visie is toch wel flink veranderd sinds hij het licht van Techno zag geloof ik Ik snap best dat Bram voor zijn mening uitkomt en dat andere mensen snel aangevallen voelen. Zelfde wanneer wij hier hardstyle gaan afzeiken dan jagen we toch al heel snel Quipers in het harnas 
Dus bij deze, Bram voel je niet aangevallen, tis alleen een constatering dat vooral de laatste pak hem beet 6 maanden je visie erg veranderd is en dat is juist ook wel goed dat je een hele evolutie mee maakt, erg leuk om zoiets altijd te lezen. Remy (dacht dat jij het was die dat gepost had, sorry als dat niet zo is) heeft ook gelijk door te zeggen dat geen enkele line-up hoe geil ook goed zal zijn omdat er altijd wel iemand is die er geen tokus aan vindt. Al gooi je een heel leger naakte en nymfomanische wijven op een feest dan nog zal er iemand zeggen dat het geen kut voorstelt 
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
|
|
Oct-11-2003 20:43
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Geen geflame, alleen een kleine tip. Ga ipv 2 keer per jaar naar een groot feest, waar heel veel van die door jou beschreven types rondlopen, 2 keer (of meer, want ze zijn goedkoper) naar kleinere feestjes met 1 of 2 dj's waar je platen van koopt. Aan de posts die je plaatst in de nieuwe platen thread, en laatst in die feestmuziek thread, te zien hou je van grooves en house. Ga naar een kleinschalig dat zich richt op die stijl, grote kans dat je de avond van leven hebt. Groter dan dat je naar bv Innercity gaat lijkt me. Natuurlijk, alles eromheen is vele malen groter en mooier op Innercity, de totale beleving is misschien groter. Maar zoals ooit in een Sensation thread beschreven werd, het gaat toch niet om de lichtjes, voor mij iig niet. Mij gaat het om de sfeer, die intiemer en "echter" is op dat soort feestjes. Je hebt meer liefhebbers die voor de muziek komen dan voor de Dj zelf (als in de persoon).
Maar er zullen altijd wel verschillen van mening over blijven bestaan. Mensen die het naar hun zin hebben met het ID&T concept moeten vooral gaan, ik blijf er voor thuis. |
Erg mooi gezegd..!
| quote: | Originally posted by Chicane
Daar heb je groot gelijk in uiteraard. Clubs hebben natuurlijk meer uitstraling dan zo'n large scale gebeuren. Gelukkig woon ik dicht bij Rotterdam, vroeger ging ik ook graag naar Nighttown en Ministry Of Dance, maar de eerste is ruk geworden door Sjonnie & Anita en laatst genoemde heeft de deuren moeten sluiten heb ik begrepen. Verder reis ik graag voor een leuke club avond, regelmatig ook naar Risk gegaan als me technovriend Jack de Marseille er weer eens was, bovendien ben ik de chauffeur van half TAForum hier Maar er is iets wat die grote feesten toch weer mooi maakt, tot 2001 was er altijd een soort van samenhang onder het dansvolk, iedereen had het gevoel dat ze deel uit maken van iets moois en groots en samen 1 geheel vormen die de DJ aanmoedigen en laten zien dat hij de avond tot een groot climax maakt. Na 2001 kwam dat kut gestamp uit de grond opzetten en steeds meer werd het ieder voor zich en fuck the rest.
2 SnuggLe: Zal de kus doorgeven, de gevolgen daarvan neem ik graag voor mijn rekening whehe Ik kom zeker weer es effe met je knuffelen ergens Ook nog eens een keer je huis checken aangezien ik vrij vaak in Den Haag komt voor me werk en dan lullen we wel weer es effe bij
2 New Wave: Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie, ik vond het net effe een niet passend woord, maar kon effe niet op het juiste woord komen. SnuggLe zijn visie is toch wel flink veranderd sinds hij het licht van Techno zag geloof ik Ik snap best dat Bram voor zijn mening uitkomt en dat andere mensen snel aangevallen voelen. Zelfde wanneer wij hier hardstyle gaan afzeiken dan jagen we toch al heel snel Quipers in het harnas 
Dus bij deze, Bram voel je niet aangevallen, tis alleen een constatering dat vooral de laatste pak hem beet 6 maanden je visie erg veranderd is en dat is juist ook wel goed dat je een hele evolutie mee maakt, erg leuk om zoiets altijd te lezen. Remy (dacht dat jij het was die dat gepost had, sorry als dat niet zo is) heeft ook gelijk door te zeggen dat geen enkele line-up hoe geil ook goed zal zijn omdat er altijd wel iemand is die er geen tokus aan vindt. Al gooi je een heel leger naakte en nymfomanische wijven op een feest dan nog zal er iemand zeggen dat het geen kut voorstelt |
Paul, ik voel me zeker niet aangevallen. Gelukkig weet ik bij vele mensen wie ik voor me heb. Met jou kan ik praten, discussieren enzo. Sommige mensen noemen het flamen en zeggen dat ik zit te zeiken. Dat mag. Maar sommige mensen kijken ook niet verder dan hun neus lang is, en voelen zich aangevallen. Jammer, erg jammer.
Plus remy heeft ook wel gelijk met die lineup hoor. Alleen jammer dat met Remy niet normaal te praten valt af en toe Dan zijn we alleen rukkers dit,rukkers dat Oke oke,iedereen rukt. Maar niet altijd
En je hebt ook een punt hoor, een grote massa , eensgezind op een feest. Was leuk, maar die sfeer vind ik er niet meer zijn. Nexus heeft, in a way, mijn leven een beetje verandert. Klinkt misschien stom, maar echt, daar ben ik de kleine knusse feestjes weten te waarderen. Kus voor Iris 
En kom zeker een keer langs als je in Den haag of in de buurt bent, mijn deur staat open.
Ook nog veel sterkte voor jou en je vriendin, hoop dat alles nu gezond blijft!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Oct-11-2003 21:27
|
|
|
 |
 |
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by Chicane
Daarom heb ik arrogantie ook tussen komma's gezet, Original noemde het arrogantie
|
Kan me niet herrineren dat ik dat heb gezegd. was volgens mij TranceFool (die iig iets in die richting zei)
maar nu ik dan toch aan het typen ben laat ik ook ff mijn bijdrage doen.
| quote: |
Ik heb het een beetje gehad met live feesten, cd's en vinyl blijf ik gewoon kopen, maar gewoon die annabolen kut hardstylers, de sjonnies, de anita's en al die kutkneuzen die alleen maar komen om te blowen/zuipen/neuken hebben voor mij de sfeer verziekt. |
Dat is gewoon kut ja, Lui die naar een feest gaan als excuus om drugs te gebruiken
en van die gasten die alleen maar komen om te zien en gezien te worden.
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar volgensmij is dit zinloos discussieren. Alles wat ik zeg is toch maar 'ID&T afzeiken' en ' wat zeur je nou weer op de line up van grote feesten'.
.............Remy je hebt gelijk, ik zal me hier verder uithouden.
Ik stop wel met deze zinlose discussie. Mijn excuses!
|
Waarom ophouden met discussieren het is toch een discussieforum, zo zinloos is het nou ook weer niet, als niemand je serieus nam zouden ze ook niet reageren. (ik zeg ook niet dat dit eindeloos moet doorgaan als iedereen zijn standpunt gedaan heeft)
Er is tenminste weer wat leven in de brouwerij 
Ik begrijp wel wat je bedoeld ben het ook met veel dingen eens en vind het ook jammer dat er veel mensen zijn die alleen maar komen omdat er een "naam" staat, maar over het algemeen kan je toch wel zeggen dat de mensen die hier op TA komen toch wel wat verder kijken dan een naam.
| quote: | Originally posted by New_Wave
De eerste paar Innercities hadden ze DJ's geboekt die nog niet zo gehyped waren als nu.
|
Klopt, maar djs zijn nu zo ongeveer in het algemeen gehyped.
| quote: | Originally posted by Jimmy
heb ik al gezegd dat dit m'n eerste innercity wordt en tevens m'n eerste indoor party?
|
Ik hoop voor je dat het iig minimaal net zo vet voor je word als mijn eerste indoor party 
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
|
|
Oct-11-2003 22:32
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:30.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|