|
| quote: | Originally posted by Jappio
persoonlijk vind ik ook dit weer bullshit, ook al zit ik dagenlang keihard te leren voor school (ook heel af en toe) in het weekend heb je vrij, en het is (om in jouw woorden te blijven-->) bull dat je dan niet naar je cluppie gaat; zo doe ik dat al een jaar of 17, en het is dan ook totaal geen moeite.... (<-- om maar weer in jouw termen te blijven) Ik vind het echt totale onzin dat je niet bij je club gaat kijken, als je een echte fan bent zoals je hier beweerd, dan ga je; zelfs als dat soms niet uitkomt. Dus ga nou alsjeblieft niet de echte fan uithangen; in 1995 wonnen ze nog wel eens iets, en ik denk dat jij een typisch voorbeeld bent van zo'n supporter die vooral zn bek open doet als "zn cluppie" er goed voor staat..
oftewel tim,
jij bent een typisch geval van een ajakssupporter 
flame me |
Mijn begintijd op de zaterdag is 9:15 en loopt tot 17:00
Op de zondag is mijn begintijd 10:00 en loopt tot 17:00
Aangezien ik ELK weekend werk is er dus geen kans meer dat ik naar het stadion kan.
Daarnaast ben jij een student die simpelweg kan zeggen:"ach huiswerk leggen we even opzij want ik ga naar het voetbal".
Ik moet op de werk vloer staan en elke zondag/zaterdag vrij nemen is geen optie in de TV wereld.
Ten eerste niet collegeaal.
Ten tweede, een werknemer heeft maar een bepaald aantal vakantiedagen die zeker in de TV branche effectief gebruikt moeten worden.
Anders trek je het namelijk niet.
Loop maar eens een maand mee op mijn werk, je zult geen enkele wedstrijd kunnen zien. dus......
___________________
Allemaal gelul!!
|