Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2003 (20-12-2003)
Pages (60): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

j'ai deja commencé à regarder pour les mini bus :

Old Post Oct-29-2003 22:14  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

sinon on peut amenager une camionnette que ma copine possede
un peu de moumoutte, une installation sono et rulezzz

Old Post Oct-29-2003 22:24  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

quote:
Originally posted by Trancemaster2k

non mais bon la sono je me suis taillé avec quand j'ai dormi chez vous

Old Post Oct-29-2003 22:28  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:

YES! la belle vie quoi! les cheveux au vent.....

Old Post Oct-29-2003 22:28  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:

pour la moumoute j'ai tjs la photo d'une certaine voiture à la LP2001, au cas où tu manques d'inspiration

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Oct-29-2003 22:33  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by _greggy_
pour la moumoute j'ai tjs la photo d'une certaine voiture à la LP2001, au cas où tu manques d'inspiration

yes exactement a cela que je pense

Old Post Oct-29-2003 22:34  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Une question simple, une reponse simple

Qui est interessé pour rester le w-e de l'Innercity sur Amsterdam?

Moi je compte rester avec ma copine, certains semblaient etre interessés (par l'hotel, pas par ma copine )

Old Post Nov-03-2003 08:50  France
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

la line up definitive et classée par salles est enfin dispo sur http://innercity.id-t.com/innercity2003/

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Nov-04-2003 13:13  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

quote:
Originally posted by Nightflowers
la line up definitive et classée par salles est enfin dispo sur http://innercity.id-t.com/innercity2003/

merci !
pour ma part je serai le plus souvent entre l'apotheose et la station de Maracana, mais Brasilia et Copa Cabanna sont pas mal non plus
ca va etre sympa de se déplacer dans chaque salle, la line up est bien répartie, tt le monde ne va pas forcément se tasser pour aller dans la salle principale ...

Old Post Nov-04-2003 13:27  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Re: Re: Re: Re: Re: Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees !!!!

quote:
Originally posted by _greggy_
ouais, sauf qu'avec le permis, de mémoire le max de personne qu'on peut conduire c'est 9

Ouais moi je pensais juste à une sorte d'espace/807/Zafira ou un truc du même genre quoi...
Mais bon d'après un pote ça coûte un max ... (et sans compter les quelques 1000Kms aller retour jusqu'à Amsterdam...)

Par contre, j'ai vu mon amie dont il est question plus haut, ... et y'aura ptêt moyen de crécher un peu à Utrecht
Bon on pourra pas y aller à 50 non plus, parce que c'est qd même qu'une "maisonnette" de 4 étudiants (dont trois hollandais, même si ils y vont peut-être... ) je pense pas que ça soit super grand non plus.
(à creuser)

Old Post Nov-04-2003 13:31  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Une question simple, une reponse simple

Qui est interessé pour rester le w-e de l'Innercity sur Amsterdam?

Moi je compte rester avec ma copine, certains semblaient etre interessés (par l'hotel, pas par ma copine )

je créé un poll pour cette question?
ca serait cool de repondre, au moins pr les personnes interessés
sinon je me précipite pr reserver 'just 4 me'

Old Post Nov-04-2003 13:39  France
benjamin
I love humppa

moi en fait je serai interessé pour coucher à amsterdam juste apres innercity et avant de reprendre la route... mais les hotels ca ferme à cette heure là et du coup je sais plus comment faire...

Old Post Nov-04-2003 13:43  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2003 (20-12-2003)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (60): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID .this track please PG2 TXITXARRO [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnderworld - Dark & Long (Dark Train mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:16.

Forum Rules: