veel plezier met de preparty en op armin vanavond!
ik ga dr denk ik van begin tot eind zijn en foto's en filmpjes maken doet bartek denk ik.
grtz,
ahp2002
He cool, zien we je daar
Ik ga waarschijnlijk ook foto's maken, samen met Frans. Maar dat ligt er nog effe aan...
Lex kerel, waarom ga je niet?????
Nov-28-2003 10:56
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ga niet meer
helaas voor jou Lex=> je hebt geen keus! komen dus!
Nov-28-2003 11:07
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Btje een bundeling van redenen zeg maar, maar het voornaamste is dat ik niet lekker in me vel zit op het moment.
Onno heeft me iig proberen over te halen, dus misschien sta ik er toch wel vnvnd, maar verwacht me niet
Nov-28-2003 11:13
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Partyhardy!
helaas voor jou Lex=> je hebt geen keus! komen dus!
IDD!!
(geloof dat hij al bijna om is )
Nov-28-2003 11:14
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Lex, als je niet lekker in je vel zit is er toch niks beters dan 6 uurtjes trance
Ik heb ook echt ronduit een KLOTEWEEK gehad, maar ik leef nog dankzij het idee dat ik vanavond los kan .
Maargoed, zo kijk ik er tegenaan. Je moet niet met tegenzin gaan natuurlijk maar volgens mij heb je onder het genot van een megaset AvB de positieve kijk op het leven zo weer te pakken .
Nov-28-2003 11:28
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Btje een bundeling van redenen zeg maar, maar het voornaamste is dat ik niet lekker in me vel zit op het moment.
Onno heeft me iig proberen over te halen, dus misschien sta ik er toch wel vnvnd, maar verwacht me niet
Ah, das minder Lex. Zou jammer zijn als je er niet bent, missen we weer wat gezelligheid! Succes er in ieder geval mee.... Niet lekker in je vel zitten sucks man...
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb ook echt ronduit een KLOTEWEEK gehad, maar ik leef nog dankzij het idee dat ik vanavond los kan .
Jij hebt altijd een kloteweek man
Nov-28-2003 12:08
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Lex, als je niet lekker in je vel zit is er toch niks beters dan 6 uurtjes trance
Daar ben ik het helemaal mee eens! Een avondje als dit kan juist je week weer (op z'n minst een beetje) goed maken... gewoon komen joh!