Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Har bara hört Ferry's spelning, ultrabra låtval och mixning =)

men som vanligt är det bara jag som tycker det ??

---------------------------------------------------------------
Rank1 live DJ performance (Piet Bervoets spinning,
Benno eating out of his nose somewhere) on probably
_THE WORST_ Trance Energy ever.
Johan Gielen was spinning like the fag he is and Ferry Corsten played
TMF tunes all night long..
*gjezzz* lamest party-concept ever!
Anyways enough flaming and pissing off breezer sluts.
Enjoy this crappy DJ set!

Old Post Feb-02-2004 16:01  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by ice_key
Har bara hört Ferry's spelning, ultrabra låtval och mixning =)

men som vanligt är det bara jag som tycker det ??

Rank1 live DJ performance (Piet Bervoets spinning,
Benno eating out of his nose somewhere) on probably
_THE WORST_ Trance Energy ever.
Johan Gielen was spinning like the fag he is and Ferry Corsten played
TMF tunes all night long..
*gjezzz* lamest party-concept ever!
Anyways enough flaming and pissing off breezer sluts.
Enjoy this crappy DJ set!

Yepp - många anser ju TE bli mer och mer komersiellt, det var väl också den största anledningen till att jag skippade resan i år. Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade. Men en sak är säker, det är allt fler och fler som klagar på TE för varje år som går, det märker man ganska tydligt. Faktum är att jag har hört fler som är missnöjda än vice versa efter årets upplaga - och det är ju INTE bra.

www.laszlo.se

Old Post Feb-02-2004 16:06 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Har dock varken hört Ferry's eller Corsten's set ännu, så jag kan varken bekräfta eller dementera det föregående nissen sade.

hehehehehe

Old Post Feb-02-2004 16:11  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Om någon vill ha Rank1 å Marcel Woods oxå så är det bara att hojta till så uppar jag dessa två oxå...

Old Post Feb-02-2004 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Dra den om rödluvan också sötnos

bah fasen va ni retas laszlo å JB. jag tycker det e roligare med bilder på folk. de andra bilderna jag tog blev ju inte bra precis. en avlägsen laser nånstans och sen helt mörkt runtomkring. min kamera e inte ens lämpad för såna extrema ljussituationer.

sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå...
ge er nu! annars får scul hjälpa mig

x.dream, du har allt du! uppa rank1 genast pliz

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2004 18:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

lol ernie

Old Post Feb-02-2004 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by x-dream
Om någon vill ha Rank1 å Marcel Woods oxå så är det bara att hojta till så uppar jag dessa två oxå...

jag upptäckte att 01-trance_energy_2004-rank_1_live-mim.mp3 är en fakeshare...
ingen av låtarna stämmer med de jag hörde på plats iallafall

Old Post Feb-02-2004 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Glorie
jag tycker det e roligare med bilder på folk.
jasså!!???? men du kan inte vara med på en enda bild själv.. hmm dubbel moral?

sen kan ja hålla me om att scul e me på många kort.. men de var som sagt eftersom ja gick me honom å hans kompis rätt mycke. så de såå... uuuuuuuuuuuhh! ok jag lämnar er kärleks duvor ensamma nu hehehe jag kanske kommer in och matar er lite imorn. bröd smulor, går det bra?

Old Post Feb-02-2004 18:46  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Ska uppa dessa två ögonaböj...

Vågar inget annat när du säger till mig

Lägger i samma mapp som tidigare...

Old Post Feb-02-2004 18:46  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by jofawe
jag upptäckte att 01-trance_energy_2004-rank_1_live-mim.mp3 är en fakeshare...
ingen av låtarna stämmer med de jag hörde på plats iallafall

Ajdå där ser man..Har icke lyssnat på den å du vet säkert bättre än mig i denna fråga...

Old Post Feb-02-2004 18:49  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Gick icke att uppa dessa två....Inte tillräckligt med space hade steve då da...

Old Post Feb-02-2004 18:53  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by JayBee
men du kan inte vara med på en enda bild själv.. hmm dubbel moral?

suck... det kanske det är.. dubbelmoral alltså, men jag gillar helt enkelt inte att vara med själv på bild och vilken person gillar INTE att se bilder på folk? just det.. INGEN! Dessutom är jag ju visst med på bild! därmed basta.

quote:
uuuuuuuuuuuhh! ok jag lämnar er kärleks duvor ensamma nu hehehe jag kanske kommer in och matar er lite imorn. bröd smulor, går det bra?

ffs JB, Lägg ner nu. du beter dig som en fjortis.... nu skiter jag i dig.

x-dream.. ahh snällt!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-02-2004 19:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId from Armin Van Buuren (3) [2008] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTelescreen - "Phoenix" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:33.

Forum Rules: