Originally posted by DjRV
beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal!
misschien kunnen we leander ook nog wel even overhalen om wat te zeggen... dan zeggen alle dj's het, hihihihi
Feb-28-2004 13:39
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
is ie ziek??? GEEF HEM ANTIGRIPPINE!!!! is het zo over...
wel komen hoor!! donna, jij komt toch ook he??
Feb-28-2004 13:40
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
zo, ben nu thuis van werk Nu eerst ff spullen pakken en naar Utrecht
Feb-28-2004 15:27
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by DjRV
beter blijf je gewoon weg randdebiel en ga je yoga uitoefenen met je ballen in je nek zittend op een schaap in nepal!
A: dat met die ballen kan ik niet
B: Als je wat meer talent had dan had ik misschien wel gekomen, maar zolang een scheitend paard beter klint dan jouw zielige vertoningen op een feest blijf ik toch echt liever thuis.
C: Tiesto RULESSS
D: Ik ga bijna op vakantie wohooo
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
He Remy lekker ding, kom dan in ieder geval gewoon ff tot 5 uur langs please!
Ding, kwam jij eigenlijk nog??
Oh en Wouter: ik weet in Utrecht NIETS te vinden qua shop.... echt nite. Zelfs die gast die hier wootn niet...handig he?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-28-2004 15:42
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Hmm... zo maar es kijken waar ik heen moet karren
Feb-28-2004 17:08
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
kutvertragingen en werkzaamheden bij de NSzit nu nog niet eens op de helft
Feb-28-2004 17:39
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Ik blijf vanavond thuis... ik ben snotverkouden en heb bovendien ook geen geld.. naja dan maar niks
Feb-28-2004 17:40
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
quote:
Originally posted by Optimus
kutvertragingen en werkzaamheden bij de NSzit nu nog niet eens op de helft
aach ja, jij zou er ook eens rekening mee houden... kom jij niet altijd te laat, en denk je nou echt dat wij het niet van je gewend zijn??
Feb-28-2004 18:29
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
aach ja, jij zou er ook eens rekening mee houden... kom jij niet altijd te laat, en denk je nou echt dat wij het niet van je gewend zijn??
hahahahah, daar dacht ik ook meteen aan
Wat een kutsmoezen weer!
En Sjinees, knuppel..internetten in de trein. NERD!
Zonde van je belminuten!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Feb-28-2004 19:25
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
al op ns.nl gekeken? ik heb 40 min in een bus gezeten vanaf gouda