Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by jp
Yes but there will be a REALLY big traffic jam if you don't know the short-cuts. Option: go to Amsterdam-Sloterdijk or Haarlem and take the bus

Or be there early. Last year we arrived at 9 o'clock or so without traffic-jams. We were one of the first to go inside at 10 o'clock. Around 9:45 the first tunes were played at the entrance, Big Phun from Innercity a good start for one hell of a party.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-27-2004 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Line-up Dance Valley 2004 in het teken van een Decade of Dance

UDC, de grootste dance organisatie van Nederland, gevestigd in Purmerend, en bekend van grootschalige events als Strike One, Impulz Festival en Carl Cox & Friends, maakt met grote trots de line-up van Dance Valley Festival ‘a decade of dance’ 2004 bekend. De line up van het bekendste en grootste dance festival ter wereld is traditioneel het neusje van de zalm en UDC biedt danceliefhebbers uit alle windstreken met de jubileumeditie dit jaar werkelijk alles wat Dance de afgelopen 10 jaar groot gemaakt heeft.

Het begon allemaal in 1995. Dance Valley werd tijdens de eerste editie ontdekt door 6000 enthousiaste house liefhebbers. Zij gaven het event die bewuste zomer een sfeer die het festival de naam het Woodstock van de Dance opleverde. Met de jubileumeditie overtreft Dance Valley 2004 zichzelf dit jaar. Meer dan 170 artiesten verdeeld over 15 area’s en 3 open air stages. Nationale en internationale grootheden, bekende namen maar ook Dance Valley artiesten van het eerste uur die wereldberoemd in Nederland bleven. Een Decade of Dance area met een eerbetoon aan de pioniers. Carl Cox, mister Dance Valley, wie anders zou moeten afsluiten op de Mainstage van het tienjarig jubileum, de HQ Stage met Proteus en alle oorspronkelijke hard dance namen van toen en nu en wat te denken van een 6 uur durende set van Armin van Buuren op zijn Armada Area. Sander Kleinenberg, Deep Dish, Marco V. maar ook Sasha, Digweed, Rank1, Paul Oakenfold, Cristian Varela, Sneak, Kevin Saunderson, Todd Terry, Umek, Dave Clarke, de hele G7 van de wereld DJ top komt vergaderen in Spaarnwoude!

Niet alleen de line up is van ongekend hoge kwaliteit. De 10 e editie wordt door UDC aangegrepen om de bezoekers te trakteren op een uniek gebaar door als enige dance organisatie van Nederland dit jaar de prijs van een toegangskaart van haar festival te verlagen. Bovendien zijn vele voorzieningen zoals pendelbussen van en naar het event terrein, parkeren en toiletten dit jaar in de toegangsprijs inbegrepen. Dance Valley strijkt ook dit jaar weer neer op het recreatieterrein Spaarnwoude, gemeente Velsen. Datum van het event is 7 augustus en het event vindt plaats tussen 10.00 en 23.00 uur. Toegangskaarten zijn verkrijgbaar via Ticketservice, Ticketbox, Free Record Shop, Music Store en alle bekend voorverkoopadressen. De prijs voor een ticket bedraagt Euro 65,- exclusief vvk fee.

Old Post Apr-27-2004 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by basvh
Niet alleen de line up is van ongekend hoge kwaliteit. De 10 e editie wordt door UDC aangegrepen om de bezoekers te trakteren op een uniek gebaar door als enige dance organisatie van Nederland dit jaar de prijs van een toegangskaart van haar festival te verlagen. Bovendien zijn vele voorzieningen zoals pendelbussen van en naar het event terrein, parkeren en toiletten dit jaar in de toegangsprijs inbegrepen. Dance Valley strijkt ook dit jaar weer neer op het recreatieterrein Spaarnwoude, gemeente Velsen. Datum van het event is 7 augustus en het event vindt plaats tussen 10.00 en 23.00 uur. Toegangskaarten zijn verkrijgbaar via Ticketservice, Ticketbox, Free Record Shop, Music Store en alle bekend voorverkoopadressen. De prijs voor een ticket bedraagt Euro 65,- exclusief vvk fee.

Zo we mogen gewoon gratis pissen, vond ik echt schandelijk van verleden jaar dat ze € 2.00 durfte te vragen voor die stinkkabines.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-27-2004 18:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by MaGiK54
Zo we mogen gewoon gratis pissen, vond ik echt schandelijk van verleden jaar dat ze € 2.00 durfte te vragen voor die stinkkabines.

gelukkig had ik member bandje en kon ik dat dus gratis!. maar het was echt schandalig je kon niet eens je handen ff wassen!

Old Post Apr-27-2004 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
gelukkig had ik member bandje en kon ik dat dus gratis!. maar het was echt schandalig je kon niet eens je handen ff wassen!

Yeps, das een nadeel van de locatie, geen stromend water. Maar ik kan me vaag herinneren dat ooit iemand meldde dat ze blijvende voorzieningen wilde gaan treffen voor de locatie.

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-27-2004 18:27  Netherlands
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

Timeless:

Original
Irwan
All Star Fresh
Frank
Wix
Wax Fiend
Violatorz
Goodfellaz

hahaha ook dance valley doet aan urban heur maar aangezien t geen ID&T is hoor je niemand er over zeuren

Old Post Apr-27-2004 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by basd
Zouden er trouwens mensen zijn die echt die zes uur Armin gaan uitzitten? Dat zou echt te sneu voor woorden zijn. Dan kan je die vent nog zo goed vinden, dit is ie echt niet waard. Een lange set is iets voor in een club, met misschien een of twee DJs eromheen. Niet voor zoiets.

Ik snap sowieso niet waarom die vent uberhaupt zes uur draait, en anderen het met een uurtje of zelfs minder moeten doen (zie ook post van basvh over de HQ)..

Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, er zullen wel redenen voor zijn.

Helemaal mee eens. Je betaald geen 70 euro voor 6 uur Armin, die kan je overal zien.

Ik denk dat ik mijn handoekje maar pak en van 14:30 tot 17:30 met 3 dikke joints op de heuvel ga liggen. Wie doet er mee? Sasha & Digweed checken

Damn, heb er nu al ECHT zin in!

Old Post Apr-27-2004 19:19 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik denk dat ik mijn handoekje maar pak en van 14:30 tot 17:30 met 3 dikke joints op de heuvel ga liggen. Wie doet er mee? Sasha & Digweed checken

zorg wel dat het dan 3 extra light snuggle joints zijn anders ben je er dit jaar wel fysiek bij maar niet geestelijk!

Old Post Apr-27-2004 20:28  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
zorg wel dat het dan 3 extra light snuggle joints zijn anders ben je er dit jaar wel fysiek bij maar niet geestelijk!

Kan lang genoeg lekker liggen daar

Zullen we een TA tentenkamp maken bij de mainstage? Allemaal kleedjes etc, gaan we picknicken of pickneuken (als Josta zichzelf weer niet in kan houden )!

Old Post Apr-27-2004 20:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by SnuggLe
Zullen we een TA tentenkamp maken bij de mainstage? Allemaal kleedjes etc,

jah goed idee, was vorig jaar erg goed bevallen namelijk!!! Voetbal mee!

Old Post Apr-27-2004 20:42  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

In navolging van een eerdere post in deze thread, post ik ff deze reply uit het belgische forum

quote:
Originally posted by *******
wat een megavette line up !!!

alleen heb ik schrik dat ik een hele dag in de armadatent ga zitten

geluukig heb ik mijn kaartje al in de pocket, was er snel bij ...
had 100% vertrouwen in een goede line-up vr DV !

Kijk, dit vind IK dus echt kansloos! Je betaald 70 euro voor een kaartje van een dik vet groot feest in de buitenlucht met wereld dj's, ga je de hele dag maar in 1 tent staan (en dus alles van de rest van het vette feest missen) en een paar DJ's bekijken die je nog op veel en veel meer plaatsen kan zien voor veel minder geld.
Hoe ver kan je gaan/blind kan je zijn.
Maarja, het zal wel. Het is gewoon een constatering en ik zou het nooit doen (voordat ik helemaal kapotgeflamed wordt dat ik dit zeg... i know i know, smaken verschillen).

Old Post Apr-28-2004 12:23 
Bouma-Bros
Global Clubbing

Registered: Apr 2001

He Bram, niet zo lopen zeiken he! Ieder zijn ding..en wees blij heb jij meer ruimte voor je picknick op de main

Sander

Old Post Apr-28-2004 12:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown track - dark by design @ defqon [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJan Johnston - "Delerium" ( DJ Manolo & Gene Therapy Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:36.

Forum Rules: