wat hier nog niet is vermeld, het scherm achter de dj vond ik wel leuk, zeker als ze beelden lieten zien van de dj zelf, uit verschillende camerastandpunten. Mss ideetje voor aib?
wat hier nog niet is vermeld, het scherm achter de dj vond ik wel leuk, zeker als ze beelden lieten zien van de dj zelf, uit verschillende camerastandpunten. Mss ideetje voor aib?
Dat scherm was echt super! Bij Armin & Tiesto hadden ze dat ook, en het geeft de set toch een extra dimensie vind ik! Dit is trouwens een prachtige foto vind:
Was zeker een geslaagde avond dave lambert draaide echt wel een lekkere set hij leert elke keer bij. Ferry zijn set was ook lekker. Hoewel ik zijn nieuwe stijl minder apprecieer. Maar yves de ruyter vond ik marginaal slecht. Zowel op technisch als op gebied van platen keuze faalde hij.
May-20-2004 21:44
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
Thx zehra voor nice pics.
Vraagje bij dat laatste filmpke: wat doet YDR daar met Ferry? (rond 25 sec zowat)
___________________
May-20-2004 21:57
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
klets op de poep
of een tong !
volgende week in TV story
___________________
May-20-2004 21:58
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Dat vroeg ik mij ook af...
Yves is er mee aan het lachen, maar blijkbaar vond Ferry het toch niet zo grappig...