Kwam dit overzicht tegen in onze gids, in ieder geval is de komkommertijd weer voorbij
Selectie van films die in het winterseizoen te zien zijn op TV!
RTL5:
- Gladiator
- Dead Man Walking
- Adrenaline
- We Were Soldiers
- Lef
- Behind Enemy Lines
- U-571
Yorin:
- America's Sweetest Hearts
- Antz
- Bandits
- Blow
- Bowling For Columbine
- Gone In 60 Seconds
- Kate & Leopold
- Moulin Rouge
- The Sweetest Thing
SBS6:
- Die Another Day
- Harry Potter En De Steen Der Wijzen
- Ocean's Eleven
- Tomb Raider
- Minority Report
- The Time Machine
- Bad Company
- Swordfish
- The Scorpion King
- The Sum Of All Fears
- The Last Castle
- Heist
NET5:
- Signs
- About A Boy
- The Count Of Monte Christo
- Cats And Dogs
Veronica:
- The Fast And The Furious
- Training Day
- Blade 2
- Exit Wounds
- Scooby Doo
- American Pie 2
- Austin Powers
- Goldmember
- Insomnia
Sep-05-2004 16:56
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
Ik heb een paar dagen geleden The Punisher gezien, het was best een aardige film, goeie SE ook, maar het verhaal was wel erg doorzichtig en wazig. Toch blijf ik me verbazen over de acteurtalenten van meneer Travolta. Hij kan zooo zwaar gemeen overkomen (Swordfish etc.), vind het nog steeds een prima acteur!
Ik heb een paar dagen geleden The Punisher gezien, het was best een aardige film, goeie SE ook, maar het verhaal was wel erg doorzichtig en wazig. Toch blijf ik me verbazen over de acteurtalenten van meneer Travolta. Hij kan zooo zwaar gemeen overkomen (Swordfish etc.), vind het nog steeds een prima acteur!
Originally posted by moogwai
Kwam dit overzicht tegen in onze gids, in ieder geval is de komkommertijd weer voorbij
Selectie van films die in het winterseizoen te zien zijn op TV!
Films op TV zuigen big time, reclameblokken van 10 minuten
Wel goede films btw, maar de meeste heb ik al gezien.
___________________
Down-Under was da bomb
Sep-05-2004 17:21
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by MaGiK54
Films op TV zuigen big time, reclameblokken van 10 minuten
Of nog erger.. Hart van Nederland
Sep-05-2004 17:23
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by moogwai
Of nog erger.. Hart van Nederland
En na hart van NL nog maar een kwartier film en dan ook nog een reclameblok in dat kwartier
___________________
Down-Under was da bomb
Sep-05-2004 17:27
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
gister the beach gezien. Eigenlijk best een goede film. Het idee erachter vind ik echt super, jammere is alleen dat de film beetje inkakt op het eind
___________________
Sep-05-2004 22:18
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by basvh
gister the beach gezien. Eigenlijk best een goede film. Het idee erachter vind ik echt super, jammere is alleen dat de film beetje inkakt op het eind
In die ene straat waar hij als backpacker loopt heb ik bier gedronken en ben ook bij dat eiland geweest en dat is echt te mooi voor woorden.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Lig ziek in mijn bed, dus om een beetje op te vrolijken wat cabaret-dvd's erin gegooid!
Arie & Silvester - VET! --> Tafeltennis-scene blijft legendarisch, voldoende lachmomenten, begon me gelijk stuk beter te voelen!
Hans Teeuwen - Industry of Love --> Hoe die gast het elke keer verzint, ongelofelijk! Met zijn eigen naam allemaal verschillende liedjes zingen en dat stuk over de koningin in haar kont neuken
Sep-06-2004 14:44
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Gisteren Mindhunters gekeken, wel een vermakelijke film, beetje een kruising tussen Identity en Final Destination. Het einde was nu eens niet heel erg vergezocht, dat viel me al weer alles mee.. Alleen die vechtscenes op het einde stonden me niet heel erg aan, paste niet echt bij de rest van de film.
Volgende week als het goed is naar The Village, ben ik toch ook wel benieuwd naar geworden.
Eergisteren Alien vs Predator gekeken, vond de film maar zo zo.. viel een beetje tegen. De films waarin beide wezens apart worden 'behandeld' zijn beter.
edit: de actie en spanning vergoed veel, hoewel je redelijk wat dingetjes ziet aankomen..
___________________
Sep-09-2004 08:54
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Net Man on Fire gezien....werd een paar keer dacht ik aangeraden in deze thread. Op zich volgensmij een goede film (mooi gefilmd, mooie kleuren), maar hij kan met niet ECHT boeien. Daarvoor mist het een paar dingen..... Verhaal voorspelbaar, Christopher Walken zijn rol is me ook onduidelijk en wordt niet uitgediept, die van die journaliste ook niet.
Spoiler niet verder lezen als je nog wil kijken.
Daarnaast, het kutste ooit waar ik echt op afknap: als Denzel zijn guns schiet in die club, blijft iedereen lekker doordansen Echt heel apart. Iedereen lijkt het normaal te vindne. Hele toko fikt af, iedereen vind het geweldig en gaat uit zijn dak. Tsja......
En het belangrijkste, wat ik niet snap: WAAROM en WAT heeft die vader van het kind te winnen door te helpen aan die ontvoering? Iets met schulden van zijn vader ofzo......? Maar het wordt mij totaal niet duidelijk. Iemand die me kan helpen daarbij?
___________________
"Life is all about choices & respect"