|
Toch nog een klein reportje van een matig feest...
Op zich weinig toe te voegen aan t verhaal van Josta, behalve dan dat ik toch even kwijt moet dat (omdat Gayle San 3 kwartier te laat was) we gedwongen waren naar een behoorlijk lange set van Lars Klein te luisteren... en t was GOED  .
Ik persoonlijk vond Sven Vath heel erg zacht draaien, zn set kon me niet echt boeien. Vervolgens ben ik wat gaan eten, om terug te komen bij Michel de Hey(lemaal geweldig ) Wat kan die kerel lekker draaien zeg! Daarna, Richie Hawtin dat was mijn held van de dag, ben vanaf nu Richie Fan .
En om nog even te reageren op Chicane: Het boeit in mijn ogen niet hoe lang ID-T de tijd heeft gehad het feest voor te bereiden, een aantal dingen waren gewoon ontzettend knullig geregeld (bijv. t feit dat bij de ingang alle tasjes werden doorzocht door dezelfde persoon als die stond te fouilleren (hetgeen een idioot lange rij tot gevolg had), of t feit dat ze niet de moeite hadden genomen wat strobalen op de main te flikkeren (gevolg: zie JP's schoenen (die trouwens verbazingwekkend schoon zijn)), dat zijn dingen die je maanden van tevoren kunt regelen, dus kom niet aan met "maar 2 dagen de tijd".
Al met al een redelijk geslaagd feest, zondag met 'de groep' heerlijk uitgechilled op t strand (waar de zon wel scheen).
Grtz
Woot
ps. Tot mijn GROTE verbazing ook nog uit mn dak staan gaan bij Johan Gielen...
|