Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Nej du har inte glömt mig på icq.....Jag skicka ett msg till dig bara...Tror inte att du har mig på listan iaf....Jaså har du oxå msn....Prova att skicka ett msg.....Min e-mail är [email protected]

Okej....Min inbox strula igår oxå....Men sen funka den märkligt nog......

Old Post Sep-08-2001 11:24  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Tack för albumet.....Mindshooter....Nu när vi har varandra på msn så kanske vi kan fixa ett samarbet med att ha en låt varje vecka för d/l på ditt server space....Jag har ju inget men kanske kan köra genom min ftp oxå.....

Ska ut på stan en sväng kommer tbx senare då kan vi prata om det....

Old Post Sep-08-2001 11:44  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

1) nåt svar om svensk sektion ännu?
2) nån bekräftelse på 23årsgräns på tiesto@sthlm?

Old Post Sep-08-2001 15:01 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Vart är ni alla swedish TA´s ingen som har lagt en inlägg på ett tag nu....

Någon annan som är intresserad av min ftp.....Skicka mig ett pm...Så kan vi lösa det......

Old Post Sep-08-2001 15:05  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal
1) nåt svar om svensk sektion ännu?
2) nån bekräftelse på 23årsgräns på tiesto@sthlm?

Har inte hört något alls om det tror att det är mindshooter som väntar på att Swamper ska svara.....

Old Post Sep-08-2001 15:09  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

Okej ganska dött här.....Var är ni alla......Kanske ute och fester fett idag eller....

Är det bara jag som har tråkigt för tillfället eller.....

Old Post Sep-08-2001 18:15  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by x-dream
Tack för albumet.....Mindshooter....Nu när vi har varandra på msn så kanske vi kan fixa ett samarbet med att ha en låt varje vecka för d/l på ditt server space....Jag har ju inget men kanske kan köra genom min ftp oxå.....

Ska ut på stan en sväng kommer tbx senare då kan vi prata om det....

Självklart kan vi det
Har fixat lite låtar från ditt FTP.....nu när jag har eget login kan jag byta namn på låtarna du laddat upp då? Jag bara undrar...jag skulle kunna fixa till lite därinne....

Reveal: Jag väntar bara klartecken från swamper...jag har skickat honom en lista på namn som är intresserade....

Old Post Sep-08-2001 18:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

ok låter stabilt

fan var ute hela kvällen igår, kom inte hem förrän halv 7, gissa om man sover länge

Old Post Sep-08-2001 19:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Det var hemskt vilken tid det ska ta för Swamper att svar da...Vi kan ju inte fortsätta att hålla på att lägga in massa inlägg här hela tiden....

Old Post Sep-08-2001 19:23  Sweden
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
ok låter stabilt

fan var ute hela kvällen igår, kom inte hem förrän halv 7, gissa om man sover länge

Det låter ju inte helt fel.....Var du på party eller?

Old Post Sep-08-2001 19:30  Sweden
reveal
always in the mix

om vi menar party i betydelsen "ställe med just trance" så är det tyvärr inte så

jobbar ibland på ett uteställe, det jag gjorde igår. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc är nån extra snygg är det ju bara att bjuda när man står i baren heheh

Old Post Sep-08-2001 19:40 
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
om vi menar party i betydelsen "ställe med just trance" så är det tyvärr inte så

jobbar ibland på ett uteställe, det jag gjorde igår. ganska fint med fria drinkar, mkt brudar etc etc är nån extra snygg är det ju bara att bjuda när man står i baren heheh

Hehehe.....Det är ju sant.....Fick du dina login/pass av mig eller....Har för mig att jag skicka ett pm till dig om det....

Old Post Sep-08-2001 19:51  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Svarje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (31): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Trance Tune [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNiels van Gogh - Doppelgänger (Radio Edit) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:33.

Forum Rules: